Gå til innhold

Har du fått skatteoppgjøret?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får igjen ca 5.200,- etter å ha korrigert for skatteklasse og div. fradrag.

Noen som vet hvor lang tid det går - før de klarer å sette meg i riktig skatteklasse automatisk? Eller må jeg regne med å korrigere hvert år inntil minsten blir myndig også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
ble skyldig 102 kr....DET kan jeg leve med :)

Ifjor ble jeg skyldig 4500, det va'kke så gøy....

Å få igjen masse penger er jo fint, men det er ikke verdens mest lønnsomme måte å spare på. Bedre rente i banken.

Ja det er sant! Problemet er vel at dette er penger som kanskje ikke hadde blitt spart, men gått med i det store sluket. Sånn sett føles det bra å få masse penger på en gang, kontra en bitteliten sum hver måned!

Jeg regner med å få igjen en del til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jippi!

Avregningene viser at jeg og mannen min får igjen ca 25.000,- til sammen. Det gjør godt i kassen det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aloha

Fikk igjen såpass mye at jeg planlegger å kjøpe ny laptop til sommeren (håper pengene kommer i juni.....)! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Neida du er ikke alene, jeg har heller ikke fått min ennå. Jeg har sjekket på skatteetaten sine sider og de sier at alle skal ha fått selvangivelsen i postkassen senest 8. april (i morgen).

Fikk ikke i dag heller jeg....... :tristbla: Er den blitt borte i posten eller?????? Sambo har heller ikke fått, men mange andre som bor i samme by som oss har fått..... :sur::sur::sur:

Jeg vil også ha :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Sånne fradrag, hvor mye kan det utgjøre? Jeg har noen kvitteringer som skal med, er vel for noen tusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aloha
Sånne fradrag, hvor mye kan det utgjøre? Jeg har noen kvitteringer som skal med, er vel for noen tusen...

Gjelder det fradrag for kronisk sykdom, medisiner etc i forbindelse med det? Isåfall er det 9000 og noe som er minstebeløp for å få fradrag. Det står nøyaktig i rettledningen som fulgte med selvangivelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke i dag heller jeg.......  :tristbla:  Er den blitt borte i posten eller??????  Sambo har heller ikke fått, men mange andre som bor i samme by som oss har fått..... :sur:  :sur:  :sur:

Jeg vil også ha  :grine:

Fortsatt tom postkasse hos meg...... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 400,- i baksmell på meg, og mannen fikk igjen nesten 8 000,-

Har ikke fått sett ordentlig på den enda, men har endel fradrag som skal inn så regner med at vi kommer til å gå i pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikke

Jeg fikk det endelig i posten her om dagen, fikk igjen 5500 :hoppe: Har bare fått 500-1000 kr før så er kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får igjen 15 000, og samboer får igjen 10 000 :hoppe:

Passer veldig bra siden vi skal pusse opp vårt og dattern min sitt soverom og vi trenger endel nye møbler på begge rommene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...