Gå til innhold

Har du fått skatteoppgjøret?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hipp hurra! Jeg får igjen 10.000,-. Hadde beregnet å gå i null, så dette er en bonus! Enda mer gledelig er det at min kjære fikk 18.000,- mindre i restskatt enn han trodde...

Hva skal vi bruke disse pengene på tro...? Drømme, drømme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BagLady

Det ble ca 20.000 tilbake tilsammen på oss, men det er før jeg har satt på fradrag.

Tror jeg ender opp med å ikke betale noe skatt i det hele tatt, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Nei, du får ikke baksmell hvis du betaler nok. (eller helst litt for mye, da får du jo igjen! ;) )

Du har helt rett, og det har jeg nå klart. Får igjen, og det gjør mannen og :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg blir så misunnelig. Tror jeg skal over-estimere inntjeningsevnen min neste år, slik at jeg også får store summer tilbake. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig....

Skrev tidligere i dag at jeg regnet med 5-6000, og jeg endte opp på 6.800,-

Digg.... Vet ennå ikke hva sambo fikk for han er på jobb enda. Men han regner med masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 10 000, gadd aldri å skaffe nytt skattekort da frikortet gikk ut i september, så skattet 50% resten av året. Veldig glad for det nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk igjen 3700.. Endel bedre enn jeg ventet!! :)

Har nettopp bestilt sydentur så de kommer vel godt med der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

får igjen rett over 7000,- og er strålende fornøyd.

hadde overhode ikke snøring i år, i og med at jeg gikk ut i sykemelding i høst men likevel har tjent mer en jeg hadde regnet med....

men det kommer godt med, skal til nederland nå i slutten av april, så da kan jeg kose meg med god samvittighet.

faren er bare at jeg kommer til å bruke om pengene tre ganger før de faktisk kommer da..... :sjenert:

fjernet en liten sitering som kom heeelt feil.... :overrasket::ler:

Endret av aline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
:overrasket:  Er det bare jeg som ikke har fått selvangivelsen ennå  :grine:  :grine:  Jeg vil også ha  :sur:  :sur:

Neida du er ikke alene, jeg har heller ikke fått min ennå. Jeg har sjekket på skatteetaten sine sider og de sier at alle skal ha fått selvangivelsen i postkassen senest 8. april (i morgen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mzluze_*

ble skyldig 102 kr....DET kan jeg leve med :)

Ifjor ble jeg skyldig 4500, det va'kke så gøy....

Å få igjen masse penger er jo fint, men det er ikke verdens mest lønnsomme måte å spare på. Bedre rente i banken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...