Gå til innhold

Har du fått skatteoppgjøret?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Fikk skatteoppgjøret idag. Og jeg får igjen hele 3500 kr :hoppe:  :danse:  :icon_lol:  :tommel:

Tror jammen meg jeg skal endre skattekortet i år, så jeg heller betaler litt for mye i år. Er utrolig deilig å få igjen så mye penger rett før sommeren. Og jeg er lovet renter på pengene også :danse:  :danse:  :danse:  :danse:

Fikk det jeg har betalt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Noen får skatteoppgjøret i oktober i år også. For eksempel de som har levert for sent etc

Ikke bare de som får i oktober. Det kan bli du eller eg også.

hvert år plukker de ut en bokstav eller to som blir sjekket nøye. I fjor var det jeg som ble trukket ut på min bokstav. da kom det brev om at de går igjennom noen hvert år. så da kom det i oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk baksmell på ca. 600 kr. Men de har ikke fått med noen utgifter til barnepass, så derfor blir det heller 5-6 000 igjen (håper jeg) når tallene er sjekket skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert:

Baksmell på 8000.

Vet hvordan det er. Jeg fikk baksmell på 10 000 i fjor.

Heldigvis fikk jeg igjen 1800 i år - før pendlingen er medregnet. Da blir det nok en 4000 ekstra tenker jeg. Mannen fikk og igjen og med pendlerfradraget blir det ca 12 000 på han. Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble ca som forventet, 16500 til gode.

Sparer litt ekstra skatt hver måned + BSU. Jeg synes det er en grei måte å spare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både mannen og jeg fikk igjen :). Kommer godt med etter som vi kommer til å sprenge alle feriebudsjetter noensinne denne sommeren, og så gikk den ene pc'en i stykker her om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fortsatt på den.Mannen får igjen 20000kr.Aner ikke hvordan det blir nå som jeg har hatt fødselspermisjon i ett år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Får tilbake 32 000,- tilsammen på meg og min mann. Vi ber om å bli trukket for mye i lønn, dette er vår form for sparing. Alltid noe "ekstra" vi har lyst på når pengene blir utbetalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått ligningen ennå, men håper at den kommer imorra.

Endret av 9kita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Fikk restskatt for første gang jeg.... men det gjør ikke noe for mannen min fikk igjen for engangsskyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg er riiiiik!! :hoppe:

Fikk igjen 317 kroner! ;)

(men håper jeg får igjen noen større lapper etter å ha skrevet på det jeg skal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...