Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #1 Del Skrevet 3. april 2006 Fikk skatteoppgjøret idag. Og jeg får igjen hele 3500 kr Tror jammen meg jeg skal endre skattekortet i år, så jeg heller betaler litt for mye i år. Er utrolig deilig å få igjen så mye penger rett før sommeren. Og jeg er lovet renter på pengene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #2 Del Skrevet 3. april 2006 Nei, lever i lykkelig uvitenhet. Får alltid baksmell, jeg, uansett hva jeg gjør Og baksmell er det siste jeg trenger nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. april 2006 #3 Del Skrevet 3. april 2006 Ikke fått enda. Bor i Oslo og de skulle sende ut i dag tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abr@xas Skrevet 3. april 2006 #4 Del Skrevet 3. april 2006 Fikk den i dag 276,- til gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 3. april 2006 #5 Del Skrevet 3. april 2006 Får igjen 24.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #6 Del Skrevet 3. april 2006 Får igjen 4000. Fint før bryllupet. Men når i juni blir pengane utbetalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. april 2006 #7 Del Skrevet 3. april 2006 Ikke fått ennå... De skulle begynne å sende den ut idag, men ofte bruker den å ligge i postkassa samme dagen. Pengene bruker å bli utbetalt i slutten av juni. Det står sikkert mer om det på skatteetaten.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. april 2006 #8 Del Skrevet 3. april 2006 til st.hans Jeg regnet ut på siden til skatteetaten at vi skal ha igjen 30000 tilsammen så det her kan jo bli spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 3. april 2006 #9 Del Skrevet 3. april 2006 Ikke fått enda. Bor i Oslo og de skulle sende ut i dag tror jeg. ← Trådstarter her. ja, jeg bor i Oslo og fikk den idag. Ble egentlig overrasket, siden jeg alltid pleier å få den noen dager etter alle andre, siden etternavnet mitt begynner på en bokstav langt bak i alfabetet. Kanskje de har snudd bunken i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anneliane Skrevet 3. april 2006 #10 Del Skrevet 3. april 2006 4800,- veldig glad Men, jeg skulle gjerne hatt noen flere fradrag slik at jeg også kunne fått igjen tja ..15000-20000,- Det hadde vært noe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marililja Skrevet 3. april 2006 #11 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg fikk igjen 13500 kroner, og samboer fikk 12500,- Gode penger til sommerens begivenhet Mener at jeg har fått feriepengene rundt 12.-15.juni tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2006 #12 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg får igjen kr 7500,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karro Skrevet 3. april 2006 #13 Del Skrevet 3. april 2006 Får igjen nesten 15000,-! Herlig! Jeg trodde det skulle bli baksmell i år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #14 Del Skrevet 3. april 2006 Får igjen nesten 15000,-! Herlig! Jeg trodde det skulle bli baksmell i år... ← Då har du jammen ikkje god kontroll på eigen økonomi, må eg sei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kommer det nå? Skrevet 3. april 2006 #15 Del Skrevet 3. april 2006 Kommer det i disse dager? Komer det i disse dager for alle? Jeg trodde det først kom i jun/juli jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marililja Skrevet 3. april 2006 #16 Del Skrevet 3. april 2006 Kommer det i disse dager? Komer det i disse dager for alle? Jeg trodde det først kom i jun/juli jeg. ← Pengene kommer jo ikke før i juni, men selvangivelsen kommer jo i disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 3. april 2006 #17 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg får tilbake 18.000 - men det er jo mine egne penger som jeg har latt staten låne litt! Det er faktisk sånn at jeg føler at jeg betaler lite skatt siden jeg får tilbake så mye. Jeg er student og jobber av den grunn ikke såå mye i løpet av året. Hm.. Men det blir deilig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gh Skrevet 3. april 2006 #18 Del Skrevet 3. april 2006 Siden dere fikk den i dag, har dere sjekket alt nøye allerede+ Opp mot alle bilag dere har? Den er o ikke kontrollert før den kommer, så det er det jeg skal bruke et par/tre kvelder til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. april 2006 #19 Del Skrevet 3. april 2006 Har ikke fått enda. Men blir det sånn at alle får igjen i juni i år? I fjor fikk jo en del av oss tilbake penger først i oktober. Selv med forenklet selvangivelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 3. april 2006 #20 Del Skrevet 3. april 2006 Noen får skatteoppgjøret i oktober i år også. For eksempel de som har levert for sent etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå