Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Kveldsmage?! :ler: Oi, mye jeg ikke vet ennaa, tydeligvis!

Men kommer brudekjolen til aa passe..? Er den justerbar?

Gratulerer med 17 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, nygravide Holly Hobbie ! :klem:

Ja, det er nok litt "nytt" du også skal få med deg. Jeg har så godt som ingen mage om morgenen, men utover dagen og på kvelden så siger den utover. Så om kvelden ser jeg ordentlig gravid ut! Er litt koselig det altså! :)

Brudekjolen er et stort spørsmålstegn. Jeg vet den kan syes ut, så noe skal vi nok ordne, men jeg tror egentlig bare jeg har "vokst meg inn i den"... Spesielt siden jeg har gått ned en klesstr. og fått enorme pupper! (Hvis vi ser bort ifra kveldsmagen da. )

Må prøve den i helga, og se hvordan alt ligger an! ;)

Nå har jeg faktisk kjøpt meg to poser med gravidklær! (Hentet og betalte idag.) Fikk 4-5 bukser, 1 penkjole og 4-5 topper for 400,-

Ikke alt er like pent, men den ene buksa satt faktisk veldig fin, og er verd hele prisen alene etter min mening. (Jeg hater å handle klær, så dette var enkelt og greit!)

Ellers har visst venninna fått noen poser også, og vi har vel lovt hverandre å forsøke å dele alt vi har! Morro! Får håpe hun liker noe av det som er i posene mine!

Endret av Sensommerbruden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link med strikkeoppskrifter, "lånt" fra dagboka til Epona: Drops design

Hektisk idag igjen! Skal snart ut og spise lang lunsj, og kommer meg sikkert ikke på jobb igjen før i morgen! :sjarmor:

Gleder meg til god mat og kanskje en mulighet til å nyte det flotte været! :)

Skal forsøke å få tatt magebilde til helga! (Men tør ikke love noe, for det skjer visst litt i helga alikevel.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Håper å se magebilde!! :danse: :danse:

Jeg får også skikkelig gravidmage på kveldene.

men, på dagen, nå er den også gravid-mage.. men før var det

bare mye oppblåsthet.. :sprettoy:

Kose deg med lang lunsj! :sikle:

Plans for helga? :klem:

Greitt å ha litt gravid-klær man kan bytte på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager til UL! :hoppe:

Venninna har vært på UL, og alt var i skjønneste orden! Men hun ble flyttet fram, så nå har hun termin to uker før meg. (Så da kan hun føde først, gitt! :) )

Blir nok litt bryllupsgreier i helga, men ellers stille og fredelig.

Ønsker alle dere snille jentene en riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må takke deg her også, for beroligende oversikt som viser at det er større sjanse for at det skal gå bra nå :kys_2:

Skjønner godt at du gleder deg til UL! Jeg er også kjempeglad for at legen min sannsynligvis skal ordne med UL i uke 11 - 13 til meg, sånn at jeg får nakkefoldscanning (og da slipper jeg jo å betale for tidlig UL også). Krysser virkelig fingrene for at alt er bra, men det er godt å slippe å bekymre seg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket jo at du elsket sånne oversikter, og syntes jo bare det var koselig å kunne fortelle deg at du er over en grense! :)

Blir sikkert godt å få komme til tidlig UL og se at alt er OK. Spesielt når du bekymrer deg sånn. :)

Jeg har bestemt meg for at dette skal gå glimrende, og så langt har jeg hvertfall fått rett! (Og nå er det bare 9 dager igjen til UL! (8 og en halv hvis man ser på klokka... :ler: )) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke igjen til UL nå!

Neste mandag på denne tiden sitter nok jeg på Ullevål og tripper! Er sikkert kjempenervøs og gleder meg sinnsykt på en gang! :hoppe:

Skal bli godt å få avklart dette med fødeplass endelig, og få en termin jeg kan forholde meg til. (Håper på en som garanterer meg fødsel FØR julaften! :sjarmor: )

I helga har jeg strikket ferdig en babyvott, og har begynt på neste. Tipper neste prosjekt blir en bukse eller genser. Ellers har jeg og knøttet bare slappet av. *Deilig*

Litt kjipt å måtte på jobb igjen idag. (Som alle mandager.) Men det blir vel bra til slutt.

Våknet av eg selv kl. 04.30 i morges, og vurderte å stå opp. Hadde heldigvis vett til å tisse litt, få i meg litt vann, og sove videre. For da jeg måtte opp, så var jeg trøtt! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at det ikke ble tatt noen magebilder i helga, for det var så mye annet å styre med. Satser på å få tatt det en av de nærmeste dagene! (Men trenger jo hjelp, så det er ikke så lett for meg å bestemme.)

Vekta stoppet idag på -3,5kg siden jeg ble gravid. (Noe som fortsatt er litt lite, men som sikkert går seg til!) Så langt har jeg jo ligget ganske jevnt rundt -4kg. Men her om dagen var jeg "helt oppe i" -3. :ler:

Må jo følge litt med og se om det stiger ordentlig snart! Har jo tross alt et knøtt i magen som skal legge på seg det også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:grine: Jeg som hadde gledet meg sånn til magebilder! .... :sjarmor:

Men skal vente i tålmooodighet! ;)

Du legger nok på deg ettersom ukene går skal du se!

Magen min er ganske stor allerede! :overrasket:

Men ingen spark sålangt.. :sjenert:

Bare en uke !! Gleeeed deg! :hoppe::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å være nesten alene på jobb... Det kommer folk med spørsmål som de normalt ville stillt til noen andre. Og så vil de jeg skal gjøre masse som det normalt er andre folk som gjør.

En ganske stor overgang fra å ha mine egne småting å drive med, til å måtte ta litt ansvar for et større område. :forvirret:

Ikke at det er så mye, det er bare at mange av de som kunne hjulpet meg med dette er på ferie. Og jeg er jo ganske fersk ennå, selv om jeg har vært her nesten et år. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å fortelle at jeg har fått litt smaken på sjokolade igjen! Spiser både små hobby'er og banansjokolader!

*nam*

Så da er vel vekta på tur oppover igjen, tenker jeg!

Har fortsatt mest lyst på frukt, men nå slipper jeg den frustrerende sjokoladetrangen jeg har gått med hele tiden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Håper det går greitt med nye arb. oppgaver! :klem:

:sikle: Jeg er sjokoladefan! :sjarmor:

Får håpe frukttrangen tar mer overhånd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Prøver å smitte Epica med fruktdille* :sjarmor:

Går faktisk ganske fint med nye arbeidsoppgaver. Blir bare så satt ut hver gang noen spør om noe, for jeg vet liksom ikke hvor jeg skal begynne.

Men når jeg først begynner et sted, så løser det seg ganske fort.

Hmmm... Er litt glad jeg vet du fikk mage ganske tidlig, siden magen din er ganske stor allerede, Epica!

Har jo tross alt en brudekjole som skal passe om 4 uker. (Og det går fint ennå, men hvor lenge?)

Må vel stå opp litt tidlig i morgen, og få Elsklingen til å ta magebilde bare for deg, Epica! :sjarmor: Og så kan vi jo prøve å få tatt ett i kveld uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget at jeg fortsatt bør være litt forsiktig med hva og hvor mye jeg spiser. Igår var ejg veldig sulten til frokost, spiste litt mye, og sikkert litt fort.

Satte litt juice i vrangstrupen, og begynte å hoste...

Og da var det rett på do og :kvalm: !

Var heldigvis et engangstilfelle! (Håper jeg da!) :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Uffda,.. Var nok bare et engangstilfelle! :klem:

Jeg spiser også for fort når jeg er suuupersulten. :sjarmor:

Jeg må snart stikke ut entur å kjøpe is! :danse:

men fikk du ikke gjort det (sa du i d-boka mi)??

:Gjesp: Kjeeedelig å sitte her på jobb i solskinnet! æsj..

Ja, vær glad du ikke har stor mage, både pga kjolen & at du da slipper å drasse på en sinnsyk stooor kule islutten av svangerskapet! ;)

Søstra mi var diger islutten, og jeg slektes nok på henne ja.. :sjenert::sjenert:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan egentlig ikke gå ut og kjøpe is nå, Epica. Burde gjort det i lunsjen i så fall.

(Ikke at det hadde vært et problem, men sånn regelmessig så blir det nok litt feil.)

Blir vel is når jeg kommer meg ned til byen etter jobb! :)

Får spise eplet mitt istedenfor jeg... :)

Merkelig hvor lett man blir supersulten når man er gravid. I det ene øyeblikket har jeg ikke ork til å spise noe, og fem minutter etter så vil jeg ha mat med en gang! :legrine:

Endret av Sensommerbruden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja, det kjennes ut som et hulrom i magen..

At maten bare går gjennom og ikke fyller opp.. :ler:

Syns maten smaker ekstra godt for tiden! :sjarmor:

Hva med deg, har du det sånn?

Åååå... :Gjesp: Jeg har aldri vært så arbeidslei som nå i det siste.. :grine:

Særlig nå når været er så deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...