Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Og der hadde Cr@sh sneket seg inn også!

:smilyblomst: Hyggelig at du stikker innom!

Heldigvis hadde jeg roet ned meg selv før jeg våknet av drømmen. (Siden jeg drømte at jeg våknet og innså at det bare var en drøm.) Er andre gang jeg har drømt noe sånt, men forrige gang var jeg jo allerede oppskremt av litt blødning etter GU.

Denne gangen er jeg jo ganske så sikker på at alt egentlig er i skjønneste orden. Det var vel bare noen tanker som måtte ryddes opp i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ekle drømmer er ikke noe særlig, *MissS*.

Er det forresten noen som kan fortelle meg om det er noen sammenheng mellom hva jeg spiser og aktivitetsnivået til knøttet?

Sitter og spiser kirsebær(eller moreller?) og valnøtter, for jeg orker ikke lunsjen min... Og det er plutselig masse liv der nede. (For første gang over litt tid... :hoppe:)

Betyr det at knøttet er fornøyd med kirsebær og/eller valnøtter, eller missfornøyd?

:ler:

Merkelige lille knøtt! Hvertfall ikke noe galt med det! :):hjerter_rundt::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Da du sa 144 tenkte jeg automatisk: Gutt! ;)

Med min lå det mest rundt 155. Men det er jo bare myter! :ler:

:ler: kanskje han digger kirsebær? ;)

Aner ikke! Alt jeg vet er at koffein får fart på de små ;)

åja.. må få kjøpt rosa plagg snart....... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig på noe da jeg leste om ekkel drøm i en annen dagbok her....

Jeg drømte at jeg drømte at jeg hadde en SA nå. Husker jeg drømte at jeg våknet, og var lettet over at det bare var en drøm...  ;)

Husker at jeg tenkte det bare måtte bli sånn, for det var for godt til å være sant at både jeg og venninna skal ha barn samtidig. (Kanskje jeg leser for mye i andres dagbøker her inne? Var da noen som hadde ei venninne med nesten lik termin som mistet, var det ikke?)

Kan det ha vært min du leste i da? Venninna mi og jeg hadde nemli termin med bare noen få dagers mellomrom, men hun mistet desverre.

Hadde masse sånne ekle drømmer i begynnelsen jeg også, men det har gitt seg nå heldigvis! (og bank i bordet!)

Så gøy å finne frem ting til liten da! Jeg har ikke turt å kjøpe babyting selv tidligere, men jeg har benyttet enhver sjangse til å kjøpe til andres babyer! ;)

Nå begynner det å hjelpe på med baby-beholdningen her i huset også, selv om det selvsagt er en god del som står igjen. Blir spennende å se om din kjære legger merke til at babyen kommer mer og mer inn i huset da! :sjarmor: Min kjære har vært litt distansert og fått litt hetta av alle babytingene tidligere, men nå ser det ut til å roe seg ned, etter min shoppings i går fikk jeg ikke høre noe annet enn at det jeg kjøpe var fint så! :overrasket: Kanskje fordi det var guttete... Hehe, han håper så veldig på en gutt, selv om han sier at han blir like gla for ei jente. :ler: Jeg kunne godt tenke meg ei jente først, så det går opp i opp tror jeg!

Ha en fin dag da, og ikke ha dårlig samvittighet for dårlig matlyst, det har jeg hatt i lange tider, men nå (uke 22+3) har det begynt å gi slipp på seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jo ikke jeg det minste på sånne myter da, Epica, så det er ingen fare for at jeg tenker hverken det ene eller det andre. Dessuten er det vel hjerterytmen mot slutten som teller, og ikke så tidlig som nå? (Hvor den skal ligge "ganske høyt" hos alle babyer.) Mente det var at etter at hjernen begynte å styre hjertet, så ville rytmen bli mer jevn, og legge seg mer på et "riktig" nivå.

Du får shoppe masse rosa, så blir det nok bra!

Tror forresten det var kirsebærene, for da jeg gikk tom for det og fortsatte og spise valnøtter, så roet det seg.

Høres ut som det er deg jeg har vært og lest hos, Missbumblebee. Synes så utrolig synd på de som mister, og håper alltid at det ordner seg fort igjen!

Mennene venner seg nok til disse babytingene etter hvert.

(Men jeg tror faktisk det vil ta litt tid for min å oppdage noe, for vi har egentlig noe babyting over alt fra før... :ler: ) Han er nemlig litt som meg. Da vi kjøpte søte julegaver til to småknøtt til jul, så kjøpte han samme leken til seg selv, for den var så morsom! (Engasjerer tydeligvis både 4mnd. gamle babyer, 2 åringer, og 30 åringer... :ler: ) Den har plassen sin i stua, så det er ikke som om alt er gjemt bort.

Høres ut som din begynner å få litt tanker om at babyen skal på plass hjemme hos dere, og trenger både det ene og det andre, eller så har han resignert... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Har lest man kan ofte drømme om det man tenker endel på..

Dvs. det man leser, ser og hører..

Håper du får deg en gooood drøm i natt om at du holder lille babyssen i armene..

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kom Mamma på besøk, og fortalte at hun hadde vært på handletur og tatt litt av... Hun hadde kjøpt helt ny vogndyne til baby, med et veldig nusselig, nøytralt sengesett! Kjempesøtt! (Men jeg trodde jeg skulle arve en vogndyne jeg altså... ;) )

Litt morsomt at hun begynner å engasjere seg da. (Selv om hun klager over at hun ikke får vite når babyen kommer, annet enn at det er før jul. Akkurat som om det går an å si en nøyaktig dato da baby tenker å bli født? :klø: )

Epica:

Det foregår tydeligvis mye rart i hodet mitt for tiden. I natt hadde jeg en merkverdig drøm!

Jeg var ute og trillet barnevogn, med en liten gutt i. Det var ikke min gutt, og heller ikke min vogn, men et vennepar sin. (Som er merkelig, for de har to jenter, og den minste er vel tre år... Kanskje de skal ha en til? ;) )

Jeg var hvertfall i byen med barnevogn, og tittet på forloverkjoler for forloveren min til bryllupet. Men jeg fant ingen.

Derimot så vurderte jeg å kjøpe noen kasser brus som jeg vet vi mangler, men visste ikke hvor jeg skulle gjøre av dem, siden jeg ikke hadde bil, det var bare meg og barnevogna med baby i...?

Fikk aldri løst dilemmaet, for jeg våknet.

Men her tenkes det tydelig på bryllup og baby!

Idag er det bare 18 dager igjen til (j)UL! :hoppe: Da skal jeg og Elsklingen få sniktitte litt på årets beste julegave!

Endret av Sensommerbruden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 16+1 ! :hoppe:

Ser du teller ned til (J)UL! :legrine: Herlig! Blir såå moro da! Gled deg!

Håper dagen blir fin!

:klem:

PS: Koselig at mamma'n din engasjerer seg da.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. ja, Cr@sh , jeg skrev setningen "Og da var det bare 19 dager igjen til UL", og tenkte umiddelbart på skomakergata!

Og så spiller vi jo litt på at dette er lille julegaven, så det passet så bra! :ler:

*Skynder meg tilbake inn til Ithaca for å høre resultatet av testen hennes!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en torsdagsklem :klem:

Morsomt med drømmer som ikke er ekle da, noen ganger kan jeg våkne og tenke: ER det mulig?? av mine egne drømmer... ;)

Ha en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missbumblebee: Ja, det er rart hva man klarer å finne på når man drømmer! :legrine:

Ellers fikk vi tilsendt "Mor og barn" undersøkelsen i går. Har liksom tenkt at dette er for forskning, så det synes jeg vi skal delta i. (Men alle de spørsmålene da...!)

Kan bli sliten av mindre jeg! :overrasket:

Men, når Elsklingen til og med begynte å fylle ut skjemaet til Far, så må vel jeg klare å fylle ut mitt, selv om det er langt og vanskelig! :forvirret:

Noen fler som har valgt å bli med? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Pssst! Mannen har endel halsbrann, han syns det hjelper å drikke melk. ;)

Så har han tabletter mot det som hjelper, men smaker pyyyton! :ler:

Interessant med drømmer! :sjarmor:

Kanskje du er sanndrømt? ;)

18 dager igjen!! :hoppe: Ååå, det blir så kooos! :hjerter:

Du kommer til å syns at den lille er det skjønneste du noengang har sett!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Epica!

Tror jeg tester lovehearts før så mye annet. (Synes det er så godt, og så føler jeg meg ofte litt mer våken etter å ha spist dem.)

Lurer på om begynnende halsbrann kan være grunnen til min manglende interesse for mat i det siste? :klø:

Spennede med babysvømming da!

Har lyst til både det og kanskje få mannen til å ta med baby på babytrening. (De har sånt på treningsenteret her.)

Men før det har jeg lurt på om jeg skulle få med meg venninna på gravideyoga. (Det var en lapp hos legen om at de drev med sånt rett ved jobben min. Men da var det bare kurs i våres.)

Hvis det kommer noen sånne kurs utover høsten, så kunne jo det vært morro det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten vært så opptatt av alt det andre som har skjedd nå at jeg har glemt noe!

Må jo :hoppe: litt for 16 uker!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Bare ca 24 uker igjen... :overrasket:

Merkelig, lurer på når det går opp for meg dette her jeg... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Babytrening ja.. Hørtes kos ut!

Hadde vært gøy hvis mannen og babyen kunne gjort noe alene sammen ;)

Hvilken trening er det?

Håper lovehearts hjelper! Gjør kanskje at du rygger unna mat ja...

Er sikkert noen råd på nettet? :)

:klem: Håper du får med venninna di på gravidyoga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Babytrening ja.. Hørtes kos ut!

Hadde vært gøy hvis mannen og babyen kunne gjort noe alene sammen ;)

Hvilken trening er det?

Håper lovehearts hjelper! Gjør kanskje at du rygger unna mat ja...

Er sikkert noen råd på nettet? :)

:klem: Håper du får med venninna di på gravidyoga!

Babytrening er visst noe nytt de hadde begynt med i Elixia kjeden. Det består av at foreldren som er med forsøker å stimulerer barnet til å f.eks. rulle fra rygg til mage, eller lignende øvelser.

Synes det hadde vært en fin ting for far og barn, som kanskje kunne vært bare deres, evt. vært noe for den av oss som ikke var hjemme med barnet hver dag. (Kan jo være meg også det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ah, det hørtes koselig ut! ;)

Må finne ut om de har noe sånt her!

Hvordan skal dere dele perm?

Jeg tenker å ta 8 mnd, så får mannen ca 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...