Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hørtes ut som en finn opplevelse om man skal kalle det det :legrine:

Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for at du tok deg tid til å skrive hele fødselshistorien. Spennende lesning og fantastisk resultat! :klem:

Håper dere nyter den første julen med barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt av en foedselshistorie - godt at det gikk saa bra til tross for fullt paa Ullevaal og seteleie! Synes du var kjempeflink! :)

Ha en fortsatt fim romjul!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datatrøbbel for tida, maskinen min fungerer ikke, og jobb-pc'en til Mannen som jeg har fått låne litt, lar meg ikke poste innlegg her på KG. (Hadde skrevet et langt et her om dagen da jeg fant det ut. :sur: )

Vi sliter veldig med navn. Har vel tre aktuelle, men vet at en av oss må gi seg, og ende opp med noe den egentlig ikke er fornøyd med. Men det er vel sånn livet er. You can't win them all.

Tror det er meg som burde gi meg, og jeg er jo ganske fornøyd med det vi har endt opp med, så det er ikke verdens undergang.

Ville bare innom og ønske dere alle en fortsatt god jul! Jeg har ikke glemt dere, selv om jeg nok ikke kommer til å skrive så mye i nærmeste framtid. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok i bruk MeiTaien jeg fikk Mamma til å sy meg idag. Lille Julegaven ligger i frosk, og stortrives. Er faktisk eneste måte vi har fått han til å sove på idag. Mye tyder på at han er overtrøtt, og derfor sliter med søvnen. :tristbla: Ganske slitsomt for oss.

Men med MeiTai sover han, og jeg har armene fri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...