Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei Susanmor! :legrine:

Haaper alt staar bra til med deg, elsklingen din og lillegutt! Gleder meg til aa hoere fra deg!

Passer bodyen med hvalpen paa, forresten?

Ha en fin dag!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner alle sammen! :klem:

Hyggelig å komme hjem til så mange gode ønsker!

Vi er nå hjemme, etter bare noen få dager på barsel. Fikk kjempebahandlig, men liker oss best hjemme. ;)

Lille Julegaven er kjempesnill, og lager nesten ikke bryderi. (Til å være nyfødt knøtt.) Nå ligger han og koser seg hos pappa, hvor han ikke maser om melk. :ler:

Jeg beklager at det var lite oppdateringer fra meg, men jeg er ikke så veldig flink til å komunisere når jeg har vondt.

Vi ble sendt på ahus for andre gang kl. 21.00. Da ville ikke Elsklingen at vi skulle være hjemme lenger. Jeg kastet opp, skalv og gråt, og var bare utrolig sliten. (Hadde sovet litt, og våknet opp til den formen.)

Vi reiste da utover, og fikk beskjed om at det var èn cm åpning... :sur: *hurra* :ironi:

Heldigvis var det en stille kveld på ahus, så vi fikk lov å bli. :)

Derfra og utover skjedde det lite, bortsett fra at jeg hadde vondt, fram til morgenen 16. Jeg var alikevel ikke tilsnakkendes, og svarte ikke engang på meldinger fra Mamma, som bekymret seg. :sjenert:

Ble undersøkt ca 10.00 på lørdags morgenen, og kan love at det bla action etterpå, så da var det ikke lenger mulig å gi beskjeder til omverdenen. Første sjansen jeg fikk ble altså etter at gutten var ute 18.02. :)

Var heldige og fikk et enerom på barsel, der Elsklingen kunne bli over første natta. Noe som var veldig deilig for oss alle tre. Jeg var utslitt, og var takknemlig for å ha noen som kunne skifte bleie på og kose med baby. ;)

Fikk faktisk ha det rommet til vi reiste hjem, og har dermed bare kost meg som småbarnsmamma og forsøkt å komme meg igjen. Herlig! :sjarmor:

Skal ta hele fødselshistorien etter hvert. Men det er en ganske lang affære. :)

Julegaven har sannsynligvis ligget i seteleie like lenge som verden har trodd han lå i hodeleie. :ler:

Det skjer faktisk endel ganger. At det ikke oppdages før under fødsel. :overrasket:

På den annen side er det faktisk mindre forskjell på en setefødsel og en vanlig fødsel enn man skulle tro. :) Alt i alt var det mindre skummelt enn jeg ville trodd på forhånd.

Holly Hobbie:

Bodyen er nok størrelse drukning... :sjenert: Men det ser det ut som alle klær er. :ler: Det er nemlig ikke store gutten vi har fått. Men urtolig nydelig! :hjerter_rundt:

Skal se om jeg orker fødselshistorien nå. (Evt. rekker, er jo puppestasjon, må vite!) :)

Skulle egentlig bare innom og takke dere gode jentene, og si ifra at vi er hjemme og har det kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt å høre fra deg!! :-D

Tenker det er deilig å være hjemme med nurket også! Nå må dere kose dere masse!

Gleder meg veeeeldig til det er min tur!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss & Ephemera: Det er bare å glede dere til det er deres tur!

Anbefale å ikke bruke tid til å grue seg til fødselen. Den blir som den blir, og ingen har like fødselshistorier! Dessuten er den kun en historie i det øyeblikket dere begynner å få kontakt med det lille nurket!

Ithaca: Tusen takk! :klem:

Xania: Jeg har det veldig fint nå, på tross av slitsom fødsel. Er absolutt ikke redd for å føde igjen. Det er nemlig umulig at det kan bli verre enn denne gangen, og dette gikk jo over all forventning til slutt! :sjarmor:

Nå har han sovet i over 3 timer! Han har aldri sovet så lenge før! Tipper det er for at han får ligge inntil pappan, der det ikke er antydning til puppelukt! :ler:

Hos meg våkner han mye fortere igjen!

Plukket opp noen gode ammeråd i boka til Epica! Heretter skal jeg forsøke å beholde han våken gjennom en hel pupping! (Går ikke med nattpuppinga, for da sovner gjerne jeg først, men det er jo ganske deilig også da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Snikleser (med dette nicket ;) ) gjør seg til kjenne, og gratulerer så mye med Julegaven som endelig er her! Gleder meg til å følge med videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg! :klem:

Litt skremmende med at han har lagt i seteleie, men alle har trodd noe annet. *nervøs* Likevel betryggende å lese at setefødsel ikke er spesielt verre enn vanlig fødsel.

Når oppdaget de at han kom med rompa først? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, det hoeres ut som en lang og strevsom foedsel! :overrasket: Synes du har vaert kjempeflink!

Koselig aa hoere fra deg, kos deg videre med lillegutt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...