Ephemera Skrevet 15. desember 2006 #1681 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg syns dette er så spennende, jeg, så jeg klarer ikke konsentrere meg om skolelesing! ...så syns jeg egentlig at det er ganske dårlig gjort av SSH å være så opptatt med andre ting at hun ikke har tid til å oppdatere oss... ← Det er nok et godt tegn på at hun er i gang med fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. desember 2006 #1682 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er nok et godt tegn på at hun er i gang med fødselen ← Var det jeg mente :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. desember 2006 #1683 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg blir i alle fall hjemme og sladrer helt til imorgen formiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. desember 2006 #1684 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg blir i alle fall hjemme og sladrer helt til imorgen formiddag ← Ja, du kunne bare prøvd deg på å stikke avgårde nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. desember 2006 #1685 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja, du kunne bare prøvd deg på å stikke avgårde nå... ← Jeg var ute en tur tidligere i ettermiddag da, men det gikk bra Ble kjempestressa når det kom meldinger på mobilen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 15. desember 2006 #1686 Del Skrevet 15. desember 2006 Straffer seg å være borte fra kg en dag eller to.... her var det skjedd saker ja!! LYKKE TIL MED FØDSELEN!!!!!!! Kansje du allerede er blitt mamma.... glad på dine vegne at julegaven kommer nå!!! PS: veldig fin dato også! Nevøen min fyller år i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. desember 2006 #1687 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg var ute en tur tidligere i ettermiddag da, men det gikk bra Ble kjempestressa når det kom meldinger på mobilen da ← Må ikke si sånn, vøtt! Det vi ikke vet, har vi ikke godt av å vite Men jeg tipper du slipper å være så vedig mye lenger "på vakt". Nå har det vært stille fra Susan en stund, og det må jo bety at hun "driver og åpner julegaver"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. desember 2006 #1688 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg sa ikke fra før jeg dro ut da! Ellers er det bare morsomt - og ikke minst spennende - å være sladris!! Og for dere som gleder dere til flere fødsler: Se terminlista for januar og februar under Graviditet. Vi er maaaaaange som skal føde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #1689 Del Skrevet 15. desember 2006 Åååå så spennende!!! Tenker masse på deg vennen!! Håper du får en rask og mest mulig smertefri fødsel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 15. desember 2006 #1690 Del Skrevet 15. desember 2006 Masse lykke til Susan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. desember 2006 #1691 Del Skrevet 15. desember 2006 OJJ!! Fødsel på gang her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. desember 2006 #1692 Del Skrevet 15. desember 2006 *sjekke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. desember 2006 #1693 Del Skrevet 15. desember 2006 *sjekker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. desember 2006 #1694 Del Skrevet 15. desember 2006 Susan er her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2006 #1695 Del Skrevet 15. desember 2006 Susan er her... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #1696 Del Skrevet 15. desember 2006 Skulle bare innom og si ifra at si ble sendt hjem grunnet null åpning. Tror JM strippet litt da. Nå har jeg sovet ut litt mellom riene, og forsøkt å slappe av etter en følelsesmessig slitsom dag. Fikk beskjed om at ting tar tid, og jeg ikke kunne regne med å føde før tidligst i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. desember 2006 #1697 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Skulle bare innom og si ifra at si ble sendt hjem grunnet null åpning. Tror JM strippet litt da. Nå har jeg sovet ut litt mellom riene, og forsøkt å slappe av etter en følelsesmessig slitsom dag. Fikk beskjed om at ting tar tid, og jeg ikke kunne regne med å føde før tidligst i natt. ← og litt til deg! Skjønner veldig godt at en sånn dag tærer på psyken... Selvom det sikkert er mager trøst akkurat nå, så er det heldigvis ikke snakk om lang tid igjen! Endret 15. desember 2006 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. desember 2006 #1698 Del Skrevet 15. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2006 #1699 Del Skrevet 15. desember 2006 Uff da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2006 #1700 Del Skrevet 15. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå