Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Jeg syns dette er så spennende, jeg, så jeg klarer ikke konsentrere meg om skolelesing!

...så syns jeg egentlig at det er ganske dårlig gjort av SSH å være så opptatt med andre ting at hun ikke har tid til å oppdatere oss...  :frustrert:  :sjenert:  :ler:

Det er nok et godt tegn på at hun er i gang med fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du kunne bare prøvd deg på å stikke avgårde nå... :ler2:

Jeg var ute en tur tidligere i ettermiddag da, men det gikk bra :) Ble kjempestressa når det kom meldinger på mobilen da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Straffer seg å være borte fra kg en dag eller to.... :ler:

her var det skjedd saker ja!!

LYKKE TIL MED FØDSELEN!!!!!!!

Kansje du allerede er blitt mamma....

:klem: glad på dine vegne at julegaven kommer nå!!!

PS: veldig fin dato også! Nevøen min fyller år i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ute en tur tidligere i ettermiddag da, men det gikk bra :) Ble kjempestressa når det kom meldinger på mobilen da  :ler:

Må ikke si sånn, vøtt! Det vi ikke vet, har vi ikke godt av å vite :ler:

Men jeg tipper du slipper å være så vedig mye lenger "på vakt". Nå har det vært stille fra Susan en stund, og det må jo bety at hun "driver og åpner julegaver"! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke fra før jeg dro ut da! :sjarmor:

Ellers er det bare morsomt - og ikke minst spennende - å være sladris!! :)

Og for dere som gleder dere til flere fødsler: Se terminlista for januar og februar under Graviditet. Vi er maaaaaange som skal føde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle bare innom og si ifra at si ble sendt hjem grunnet null åpning. Tror JM strippet litt da.

Nå har jeg sovet ut litt mellom riene, og forsøkt å slappe av etter en følelsesmessig slitsom dag.

Fikk beskjed om at ting tar tid, og jeg ikke kunne regne med å føde før tidligst i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skulle bare innom og si ifra at si ble sendt hjem grunnet null åpning. Tror JM strippet litt da.

Nå har jeg sovet ut litt mellom riene, og forsøkt å slappe av etter en følelsesmessig slitsom dag.

Fikk beskjed om at ting tar tid, og jeg ikke kunne regne med å føde før tidligst i natt.

:troest: og litt :kose: til deg!

Skjønner veldig godt at en sånn dag tærer på psyken... Selvom det sikkert er mager trøst akkurat nå, så er det heldigvis ikke snakk om lang tid igjen!

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...