Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke Riksen tar imot sånn "på sparket". De har ikke så mange fødende totalt hvert år, og konsentrere seg først og fremst om de som trenger spesiell oppfølgning/risikosvangerskap. Det er sikkert derfor Riksen er litt ut av bildet når Ullevåll er fullt.

Lykke til Susan, det går nok bra selv om du må på et annen sykehus enn du først hadde tenkt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket det en gang, og de har et veldig stort flertall av normale fødsler på Riksen.

*lete etter tall*

Vi har ca. 2000 fødsler per år hvorav 1500 - 1600 er friske gravide

Men kanskje det er fult der også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! :tristbla::troest: Samme skjedde med svigerinnen min. Men hun nektet aa dra noe annet sted, for hun var kommet saa langt med foedselen, og hadde ikke bil...saa de lot henne vente i kafeteriaen, hvor vannet gikk...og hun fikk ikke foederom foer i siste liten. Jeg tror kanskje at det er bedre aa dra et annet sted enn Ullevaal hvis det er tjokkfullt, for det betyr jo at de har mindre kapasitet akkurat naa, og det er vel bedre aa komme et sted med faerre foedende paa en gang? Haaper det ordner seg i allefall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Huff... håper de snart finner ut hvor du kan få komme og føde i alle fall.

Det der er jo et problem i Oslo og det skulle ikke vært lov!

Veldig glad for at det ikke er sånn her i byen...

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så spennende!

Jeg har ikke vært på KG siden i går kveld... og endelig er det fødsel på gang her! Superspennende, Susan!

Håper det ordner seg med fødeplass - det gjør det helt sikkert - babyen kommer jo den så...

Masse masse lykke til når ting setter virkelig i gang...

Alle jentene på KG heier på deg! :heiajente:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marthepia

Nei så spennende!! Leset i dagboka til Ephemera og så at det sto at fødselen er i gang. da var det rett over i dagboka di for å se hvordan ting går.

Lykke til!!! :blomst::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg syns dette er så spennende, jeg, så jeg klarer ikke konsentrere meg om skolelesing!

...så syns jeg egentlig at det er ganske dårlig gjort av SSH å være så opptatt med andre ting at hun ikke har tid til å oppdatere oss... :frustrert::sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...