Susan Sto Helit Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #1601 Del Skrevet 14. desember 2006 Nå skjer det snart! Ingenting er bedre, unner deg kunne feire jul hjemme sammen med Julegaven! ← Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. desember 2006 #1602 Del Skrevet 14. desember 2006 Så spennende Nå må du komme å hilse på julegaven :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. desember 2006 #1603 Del Skrevet 14. desember 2006 Saa bra med tegningsbloedning!! Naa er det ikke lenge til, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 14. desember 2006 #1604 Del Skrevet 14. desember 2006 Nå har jeg sovet i 4 timer... Fikk faktisk litt sterke kynnere mens jeg lå der. (Måtte opp på do en tur midt i da... ) Og da jeg sto opp og kledde på meg, så rant det litt ned i trusa... Ikke vannet, det luktet ikke, og var knapt noe i mengde, men det var rosa!!!! Tror faktisk jeg har fått tegningsblødning jeg... Kanskje dyttingen til JM gjorde at Julegaven plutselig bestemte seg for at det er på tide å komme ut? Har ikke kynnere eller murringer eller andre vondter, men er faktisk overbevist om at de kommer nå! Tegningsblødnig, da er man jo nesten igang da... ← :hoppe: ...og løpe rett til boka mi og lese om tegningsblødninger! Men det høres jo unektelig bra ut! :hopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #1605 Del Skrevet 14. desember 2006 Søkte litt rundt på nett etter tegningsblødninger. Tydelig det jeg har , hvertfall... Ser ut til at det kan ta alt mellom timer og dager før det setter igang da... Men nå begynner jeg å kjenne murringer i ryggen også, så håpet er stort ennå! Julegaven romsterer også, så det virker som h*n fortsatt har det fint. Takk for all hopping, ~Alwa~, Holly Hobbie og Burpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 14. desember 2006 #1606 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har også lest om tegningsblødning! Lover bra dette, SSH! :hoppe: Du kan godt få hodepinen min, og plassere smertene der hvor du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. desember 2006 #1607 Del Skrevet 14. desember 2006 Ojoj... Endelig skikkelig action! Dette blir superspennende, Susan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. desember 2006 #1608 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvordan går det? 22. desember er ikke så ille det heller, da kommer dere vel hjem på julaften? Men vi satser på at det snart begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #1609 Del Skrevet 14. desember 2006 Burpen: Ja, jeg synes også dette lover bra! Tror ikke Julegaven kommer ut i kveld, men er ganske sikker på at det blir i morgen! Ser også ut til at alle vondtene jeg har hatt den siste tiden faktisk ikke bare har vært mas, men også hjulpet litt til med åpning... Dermed blir vel selve fødselen litt kortere, og dermed også litt mindre vond! Overtar gjerne hodepinen din, og plasserer den i rygg/bekken, som rieaktivitet! Cr@sh: Ja, nå skjer det hvertfall noe konkret! Herlig! Det føles liksom som om ventetiden er nesten over, og at NÅ har vi strakt Julegaven på utsiden! lillesky: Skjer ikke så mye, egentlig. Ikke så veldig sterke vondter, men definitiv murring i ryggen/bekkenet. 22. desember betyr vel så vidt jeg vet hjemreise for oss den 25. eller 26. Desember. Det er vanlig for førstegangs å bli 3 dager etter fødsel, og da regnes IKKE den dagen man faktisk føder med. MEN, 22. desember betyr mest sannsynlig at Julegaven ikke får 24. desember som bursdag, og det er jo en bra ting det også! Men nå satser jo jeg på at ting faktisk er igang idag, og at jeg føder i løpet av dagen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #1610 Del Skrevet 14. desember 2006 Tippeliste: Susan Sto Helit: 14. Desember Prada: 14. Desember Holly Hobbie: 15. Desember Epica: 17. Desember Fjellrypa: 20. Desember Epona: 21. Desember (T+12) Tror ikke vi får rett, Prada... Desverre... Det ser foreløpig ut som HH er den som treffer! Synes det er ganske greit. Har hatt litt blandede følelser for å føde akkurat på dagens dato. Det blir litt "rart", i forhold til ex'en... Blir det i morgen, får Julegaven sin helt egne dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #1611 Del Skrevet 14. desember 2006 Vi snakker litt om å reise på ett av de nattåpne kjøpesenterene i nærheten, og tusle litt... Er jo greit å bruke tida. Vet ikke om det blir noe, men jeg skal hvertfall ikke stresse, om vi gjør det. Elsklingen lurte på å kjøpe en julegave eller to. Jeg er heldigvis ferdig med mine. (Om jeg ikke skal kjøpe en bitteliten babyting til småtten til venninna da... Selv om han nettopp fikk barselgave. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. desember 2006 #1612 Del Skrevet 14. desember 2006 Vi snakker litt om å reise på ett av de nattåpne kjøpesenterene i nærheten, og tusle litt... Er jo greit å bruke tida. ← Funderer jeg også på... Er åpent til 24 her. Men må spise pizza først, har akkurat laget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 14. desember 2006 #1613 Del Skrevet 14. desember 2006 Så spennende da! Nå må jeg bli flinkere å følge med skjønner jeg! Forresten så tipper jeg søndag jeg da (17.)... Ikke fordi jeg ikke unner deg å få før, men fordi det er bursdagen min Og jeg har rund dag, så en KG-baby hadde jo vært en morsom 'gave' Lykke til i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. desember 2006 #1614 Del Skrevet 14. desember 2006 Lykke til med innspurten! Jeg snikleser og melder meg på i heiagjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #1615 Del Skrevet 14. desember 2006 Ble en liten tur på kjøpesenter. Var ikke så lenge, og kjøpte egentlig bare god mat... Men det var jo koselig å få tuslet litt. Selv om Julegaven begynte å dytte veldig på blæra mi på slutten. Kynnerene kommer fortsatt sjelden, men jevnt. Så jeg satser på at ting kan ta seg opp utover natta. Det var ikke så masete som jeg trodde, lillesky, så det anbefales å ta seg en tur. Seterjenta: Kan jo håpe på at h*n kommer på bursdagen din. Det hadde jo vært en fin bursdagsgave. Men nå har jeg egentlig fått veldig tro på at ting sakte, men sikkert har startet. miiip: Alle sniklesere er hjertlig velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. desember 2006 #1616 Del Skrevet 14. desember 2006 Ønsker deg lykke til med innspurten! - snart er din lille julegave her, og for en herlig julegave dere får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 14. desember 2006 #1617 Del Skrevet 14. desember 2006 Burpen: Overtar gjerne hodepinen din, og plasserer den i rygg/bekken, som rieaktivitet! ← Deal!! *sendt* Kynnerene kommer fortsatt sjelden, men jevnt. Så jeg satser på at ting kan ta seg opp utover natta. ← "God" natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 14. desember 2006 #1618 Del Skrevet 14. desember 2006 Men nå har jeg egentlig fått veldig tro på at ting sakte, men sikkert har startet. ← Håper du har rett! Krysser fingrene for at det ikke er du som oppdaterer her i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. desember 2006 #1619 Del Skrevet 14. desember 2006 Så spennende!!! Hvordan skal jeg kunne gå på jobb i morgen? Det er jo så spennende her. Masse masse lykke til med kommende vondter og fødsel Din siste torsdag uten julegaven tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. desember 2006 #1620 Del Skrevet 14. desember 2006 Håper det skjer i natt! Og hvis ikke, så håper jeg du sover veldig godt så kroppen er uthvilt og klar til dyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå