iss Skrevet 13. desember 2006 #1561 Del Skrevet 13. desember 2006 Starter nok igjen skal du se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2006 #1562 Del Skrevet 13. desember 2006 Jo da Susan. Tenk som så at litt vondter er myyyye bedre enn ingen vondter i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1563 Del Skrevet 13. desember 2006 Jo da Susan. Tenk som så at litt vondter er myyyye bedre enn ingen vondter i det hele tatt ← Jo, jeg har tenkt det, at litt vondter er bedre enn ingen. På den annen side gjør maserier ingenting, bortsett fra å plage meg! Håper du får rett, iss! At det tar seg opp igjen... At det bare er VELDIG uregelmessige vondter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 13. desember 2006 #1564 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har ganske mange uvaskede vinduer om du tror vindusvask er det som skal til for å få vondtene tilbake Litt vondter nå, de kommer tilbake i ettermiddag, og julegaven kommer i morgen - sånn er det bare! (Mønster på kugenser og garn er kjøpt og pakket inn som gave til svigermor, håper det går bra og at hun oppfatter gavekjøpet som et kompliment og ikke frekt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1565 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jeg har ganske mange uvaskede vinduer om du tror vindusvask er det som skal til for å få vondtene tilbake Litt vondter nå, de kommer tilbake i ettermiddag, og julegaven kommer i morgen - sånn er det bare! (Mønster på kugenser og garn er kjøpt og pakket inn som gave til svigermor, håper det går bra og at hun oppfatter gavekjøpet som et kompliment og ikke frekt...) ← Tror vindusvask som vondt-fremkallende middel er motbevist. (Selv om jeg har fått det rådet fra ganske mange nå.... ) Så desverre må du nok vente til du selv er desperat nok til å ta dine egne... Har også ganske stor tro på at dagen i morgen er dagen da Julegaven endelig kommer... (Håper svigermor tar garn og mønster som et kompliment og en hyggelig forespørsel! Det er forøvrig masse søte mønster i det heftet, så kanskje det blir mer etter hvert? ) Endret 13. desember 2006 av Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1566 Del Skrevet 13. desember 2006 Planer for idag: Sette på oppvaskmaskinen Hente pakken på postkontoret Handle julegave til Mamma Kjøpe urinprøveglass til JM timen i morgen. (Som jeg ikke vil på, for jeg vil føde! NÅ! ) Gå meg en tur, og se om det blir fart på vondtene. Kanskje reise en tur på babyshop, som har 20% på babyleker idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. desember 2006 #1567 Del Skrevet 13. desember 2006 Du får nok babyen før jul. Hvis ikke så har jo amerikanerne julaften 1. juledag, og i Spania feirer de jul 6. januar. Men du blir vel satt i gang før det, hvis h*n ikke melder sin ankomst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1568 Del Skrevet 13. desember 2006 Er nok garantert igangsetting i god til før 6. januar, lillesky! Får ta opp "problemet" med JM i morgen, hvis jeg ikke føder da... Det er jo hvertfall noe å tenke på at de sannsynligvis har nedsatt bemanning i perioden 23. til 26. desember, og at det derfor er liten sannsynlighet for igangsetting noen av de dagene. (Det ble sagt på fødselskurset at de har lavere bemanning i helgene.) Det KAN jo derfor være aktuelt å snakke om overtidskontroll og igangsetting noen dager tidligere enn normalt. Men jeg har jo stor tro på at det skjer en av de nærmeste dagene, spesielt siden vondtene ser ut til å ta seg opp for hver natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2006 #1569 Del Skrevet 13. desember 2006 Du, hvilket sykehus er det du skal føde på? Ble så nyskjerrig da du skrev om kurset dere gikk på hvor du skrev at der var det spesifikke rutiner som gjaldt for "ditt" sykehus. Lurer så på hva disse spesifikke rutinene også er for noe jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1570 Del Skrevet 13. desember 2006 Skal føde på Ullevål. Venninna fødte akkurat på Riksen, og jeg har jo visst om noen forskjeller. Men at Ullevål har et litt annet tilbud på smertestillende, og HELT andre rutiner rundt dette med far og barsel, det visste jeg faktisk ikke. Ullevål har endel strengere regler på ganske mye. Barselavdelingen er faktisk veldig lite pappa-vennlig. (Og tillater ingen andre på besøk i det hele tatt... ) Så vi håper jo på å havne på hotellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2006 #1571 Del Skrevet 13. desember 2006 Ok, de forskjellene visste jeg om via nettsidene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1572 Del Skrevet 13. desember 2006 Dette var forøvrig bare et lite utdrag av hva som var spesielt med Ullevål... Man må nesten lese på sidene deres, eller gå på ett av kursene for å få med seg alt. Det jeg syntes var veldig bra med det kurset, var forresten at JM var veldig engasjerende og morsom, og fikk med seg fedrene også. Hun var også flink til å utdype dette med når man skal ta kontakt med føden. F.eks. skal man ikke se seg blind på tiden mellom riene, og være flinke til å be om å få komme til en kontroll dersom man vil ha det bedre etterpå. Når man ikke har det bra hjemme lenger, uavhengig av rietetthet, så ringer man og ber om å få komme. (Kanskje blir man sendt hjem igjen, men da har man fått litt mer ro i sjelen. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. desember 2006 #1573 Del Skrevet 13. desember 2006 Håper vondtene tar seg opp igjen!!! Spennende Ønsker deg masse vondter!!! *ja, nå hørtes jeg bra snill ut " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1574 Del Skrevet 13. desember 2006 Da har jeg vel gjort alt på lista mi, bortsett fra turen på babyshop. (Men jeg finner ikke sporveiskortet mitt, så det får heller bare være. Hadde samme leterunden for under en uke siden, men da fant jeg det. Nå ser det nesten ut til at jeg har mistet det et sted... ) Gåturen ga litt vonde kynnere, så nå sitter jeg og håper på at de øker i styrke og blir veer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1575 Del Skrevet 13. desember 2006 Håper vondtene tar seg opp igjen!!! Spennende Ønsker deg masse vondter!!! *ja, nå hørtes jeg bra snill ut " ← Synes du høres kjempesnill ut jeg, men det er vel fordi jeg vil ha masse vondter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. desember 2006 #1576 Del Skrevet 13. desember 2006 Litt veer hadde neimen ikke gjort noe (for deg altså ) ! Håper det tar seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 13. desember 2006 #1577 Del Skrevet 13. desember 2006 Krysser fingrene for at kynnere tar seg opp og snart har du såååå vondt at du roper etter EEEEEEEEPPPPPPPIIIIDUUUUUUUUUUUURAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1578 Del Skrevet 13. desember 2006 Ser ikke ut som ting tar seg opp så veldig, nei... Julegaven holder på med noen øvelser som kjennes godt nederst i magen og i bekkenet. (Og til tider andre steder der nede! ) SÅ det ser ut til at det er fler enn meg som jobber med saken nå. Uansett skjer det såpass lite at vi har invitert et vennepar på besøk. De kommer en tur med ettåringen sin, og skal kanskje låne voksi-posen vår i vinter. Satser jo på at ting tar seg opp utover kvelden, men det er dumt å sitte og ikke ha annet å gjøre enn å kjenne etter vondter! Men jeg må nesten rydde litt jeg, så det ser greit ut når besøket kommer. Xavia og cappocino: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1579 Del Skrevet 13. desember 2006 Utrolig så mye mas det er med en ettåring... Er vel litt ekstra styr når man er borte, men han var altså høyt og lavt hele tiden! Ble ordentlig sliten jeg! Voksien vi har har ikke hull til seler, og den er egentlig ikke vår, så vi kan ikke kutte dem til... Så de kunne ikke bruke den. Dessuten var den nok for stor for vogna dems. Veldig hyggelig med besøk da... kvelden går mye fortere, selv om de faktisk bare var her et par timer... Ser ut som det blir tur til JM på meg i morgen... Håper selvfølgelig på å føde først, men har ingen smerter ennå, så det er vel tvilsomt. Noen ganger tror jeg Julegaven har tenkt til å vente til Epica er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1580 Del Skrevet 13. desember 2006 Tippeliste: Susan Sto Helit: 14. Desember Prada: 14. Desember Holly Hobbie: 15. Desember Epona: 21. Desember (T+12) Desverre er det ingentin som tyder på at jeg rekker å føde idag, så jeg fjernt de som tippet det fra lista. Nå gjenstår det å se om jeg og Prada får rett da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå