Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg regnes som overtidig fra 23. Og JM på sykehuset mente jeg var sikret å ha Julegaven i armene på julaften. (Hun sa at jeg ikke kom til å gå så lenge.)

Håper jo JM og/eller lege kontakter sykehuset for meg noen dager før 23. hvis det skulle bli aktuelt da. :sjenert:

Men jeg har jo antydninger til både maserier og andre vondter, og det er nesten to uker til julaften, så det er jo stort håp om at ting skjer før! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fortsatt nok tid på deg til at Julegaven kommer idag, men om du ikke får noe vondter snart, håper jeg det blir en annen dag, for jeg unner deg ingen styrtfødsel! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du skal vel til lege eller jordmor før lillejulaften?

Legen min sa at de ikke var sååå restriktive på Ullevål lenger, så det var muligheter for å bli satt i gang før det var gått to uker på overtid. (Hvis man f.eks var sliten, og det blir man vel av å gå rundt med vondter... :sjenert: )

Håper selvfølgelig Julegaven din selv finner ut at det er lurt å komme til verden før den tid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fortsatt nok tid på deg til at Julegaven kommer idag, men om du ikke får noe vondter snart, håper jeg det blir en annen dag, for jeg unner deg ingen styrtfødsel! :)

Takk! :klem:

Har litt småvondt i mage og rygg nå, etter liten handletur med Mamma. Fikk ikke kjøpt det jeg skulle, men det går egentlig greit for det. Har heller avtalt med Elsklingen at vi ikke kjøper julegaver til hverandre før etter jul.

Satser på at vondtene tar seg opp, men at Cr@sh får rett... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og sjekker her også! :) Har kommet hjem fra omvisning på fødeavdelingen nå (det var veldig fint der og jeg gruer meg mye mindre til fødselen nå), så nå er jeg klar for å oppdatere igjen - dersom fødselen starter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut til at det er for seint for min del... :grine:

...men hvsi det staaaaaaaarter idag, så får jeg jo fortsatt litt rett :sjarmor:

*kom igjen, Julegaven! Hvis starter veien ut nå, kan det hende at familien din rekker å kjøpe julegaver til deg også!*

...Burpen her nettopp prøvd å bestikke en unge... :overrasket::sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut til at det er for seint for min del...  :grine:

...men hvsi det staaaaaaaarter idag, så får jeg jo fortsatt litt rett :sjarmor:

*kom igjen, Julegaven! Hvis starter veien ut nå, kan det hende at familien din rekker å kjøpe julegaver til deg også!*

...Burpen her nettopp prøvd å bestikke en unge...  :overrasket:  :sjenert:

:ler:

Julegaven lar seg desverre ikke bestikke, h*n har akkurat vært med og sett at bestemoren kjøpte julegave til h*n.... :sjenert:

Mye romstering i magen, men ut ser det altså ikke ut som Julegaven vil... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica ble jo satt igang idag, fordi det var lite folk på jobb i helgene...

Håper jo på at de heller setter meg igang litt tidlig, på grunn av lite folk på jobb i jula... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ikke om det er hun eller han? :hoppe: Spennende!

Så man kan egentlig bli satt i gang "når det passer" legene?

Nei, vi har ikke villet vite om det er hun eller han... Begynner å bli litt nysgjerrig nå, men egentlig er det så mye annet ved Julegaven jeg lurer på, at det ikke føles så viktig. :sjenert:

Folk gjetter fortsatt litt i begge retninger også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du tar en Epona og føder på T+12! :sjarmor: Likt i begynnelsen fører kanskje til likt på slutten også? ;)

Men jeg HÅPER virkelig at du føder før den tid!

Masse lykke til i hvertfall!!!

(((((((((fødevibber)))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

God morgen! :vinke:

Naa er det hvertfall din tur!! :sjarmor: Saa naa faar du bare venne deg til litt "masing" fremover. ;)

Haaper natten var vond (uff, det er litt merkelig aa skrive det!), men bare konstruktiv vond, da. For ellers er det sikkert bra aa vaere uthvilt til det store skal skje!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dagene dine går uten at du blir alt for utålmodig! Uansett er det jammen ikke lenge igjen nå før Julegaven er på plass!

Og du, ikke stress deg opp med tanken på "dårlig" bursdag for Julegaven. Jeg er født veldig oppi jula, og kan ikke huske at jeg noen gang har vært lei meg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg er foedt like ETTER jul, og det har ogsaa gaatt helt greit, selv om folk generelt er litt lei av aa handle gaver i januar! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...