Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #1481 Del Skrevet 10. desember 2006 God morgen Så synd kanelspisingen ikke førte noe sted da Kanskje kvalme kan være et "symptom" på at noe er i gang? Ikke aner jeg, men jeg lærer mye for tiden. Nesten så jeg burde vurdere en jordmorutdannelse snart gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. desember 2006 #1482 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg kan også være "back-up-sladris" hvis du vil Synd at det ikke skjedde noe i natt, men julegaven kommer nok snart, skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. desember 2006 #1483 Del Skrevet 10. desember 2006 Ser du allerede har fått to frivillige her, så det er vel egentlig "unødvendig" å melde seg, men jeg står parat jeg også, dersomhvisomfremtifall Du får prøve å hvile litt iløpet av dagen, siden du ikke sov noe særlig i natt... ...i morgen kommer Julegaven, vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #1484 Del Skrevet 10. desember 2006 Oi, luksusproblem. Håper jeg ikke sårer noen, men sender en PM til Ephemera med telefonnummeret mitt, så ordner dette seg. Kjempehyggelig at dere melder dere alle sammen! ~Alwa~: Jeg har faktisk ei venninne som ikke syntes riene gjorde vont, men som følte seg mest kvalm hele dagen. Og så plutselig gikk vannet.... Men nå har jeg vært sånn i noen dager, så jeg tror ikke helt det er et tegn på at noe skjer helt med en gang. Ephemera: Satser på snart! (Sender deg en PM jeg. ) Burpen: Nå har jeg faktisk sovet noen timer. Ble trøtt av å være våken i natt. Håper på at Julegaven virkelig kommer i morgen! Vi er så klare får å møte h*n nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. desember 2006 #1485 Del Skrevet 10. desember 2006 Da er jeg reservesladris! Har sendt PM tilbake, Susan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. desember 2006 #1486 Del Skrevet 10. desember 2006 Jammen meg bra du fikk deg en reserve!! Du har en viktig jobb foran deg, Ephemera... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. desember 2006 #1487 Del Skrevet 10. desember 2006 Godt å se at det er nok av sladriser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #1488 Del Skrevet 10. desember 2006 Godt å se at det er nok av sladriser.... ← Ja, det skal hvertfall ikke være det det står på! Nå mangler det bare at fødselen min starter, så er vel morroa igang her inne på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 10. desember 2006 #1489 Del Skrevet 10. desember 2006 Har du kommet så langt allerede? Kjempespennende. Håper knøttet bestemmer seg for å komme ut snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. desember 2006 #1490 Del Skrevet 10. desember 2006 Du har en viktig jobb foran deg, Ephemera... ← Ja, jeg er klar som et egg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #1491 Del Skrevet 10. desember 2006 Kan du ta morroa i morgen, eventuelt etter tirsdag tror du? Jeg har planer på tirsdags dagen serru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. desember 2006 #1492 Del Skrevet 10. desember 2006 Lykke til hvis det starter i natt, SSH!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. desember 2006 #1493 Del Skrevet 10. desember 2006 Kan du ta morroa i morgen, eventuelt etter tirsdag tror du? Jeg har planer på tirsdags dagen serru ← Julegaven kommer i morgen, så planene din på tirsdag går helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #1494 Del Skrevet 10. desember 2006 Ååå jeg håper Julegaven kommer imorgen!! ...kanskje babyene våre blir født samme dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #1495 Del Skrevet 10. desember 2006 Kan du ta morroa i morgen, eventuelt etter tirsdag tror du? Jeg har planer på tirsdags dagen serru ← Forsøker å videreformidle til Julegaven jeg! Vet ikke helt om h*n hører etter, men vi får håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #1496 Del Skrevet 10. desember 2006 Ååå jeg håper Julegaven kommer imorgen!! ...kanskje babyene våre blir født samme dag!! ← Hadde jo vært litt morro det også, ja... Har spist kanel idag også, for å se om jeg kan få noen maserier som går over i skikkelige rier... Liten effekt så langt da... Leste nemlig at det er sånn de får igang rier, de gir kroppen falske rier til den begynner å produsere ekte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #1497 Del Skrevet 10. desember 2006 Tippeliste: Burpen: 11. Desember Cr@sh: 12. Desember Ikke mye igjen av tippelista nå... Slenger på meg selv igjen. Er pessimist, og ser at dette fint kan treffe bursdagen til exen min... Susan Sto Helit: 14. Desember Men vi satser jo på at Burpen får rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #1498 Del Skrevet 10. desember 2006 Forsøker å videreformidle til Julegaven jeg! Vet ikke helt om h*n hører etter, men vi får håpe! ← Guddi guddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #1499 Del Skrevet 10. desember 2006 Alwa vil forresten være med på tippeliste hun også. Natt til onsdag, altså den 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #1500 Del Skrevet 10. desember 2006 Tippeliste: Burpen: 11. Desember Cr@sh: 12. Desember ~Alwa~: 13. Desember Susan Sto Helit: 14. Desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå