Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #1461 Del Skrevet 9. desember 2006 Deilig å bli ferdig med julegavene! :-D Håper kanel får ting igang! Anbefaler IKKE en mix kanel og vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #1462 Del Skrevet 9. desember 2006 Det var jo godt du fikk unnagjort litt shopping hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. desember 2006 #1463 Del Skrevet 9. desember 2006 Du er en luring, altså!! Må da skjønne at det ikke er lov til å handle julegaver i disse tider,- Julegaven skal jo komme helt av seg selv! Helt enig i at det er dårlig timing av Epica... Kan jo bli umåtelig spennende dette!! Ha en fin kanel-kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. desember 2006 #1464 Del Skrevet 9. desember 2006 for termindato! Når som helst nå, Susan! Ha en fin lørdagskveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #1465 Del Skrevet 9. desember 2006 Epica: Jeg har faktisk forsøkt å drikke eple og kanel -te engang, og husker det som en grusom opplevelse. Men kanel i kaker og på grøt er jo bare godt. (Merker ikke noen effekt ennå da... ) Alltid godt å få unna litt julegaveshopping. Er jo ikke sikkert vi er så motiverte senere. (Vil heller være hjemme med Julegaven... ) ~Alwa~: Godt med alt som er unnagjort! Burpen: Det er jo en viss fare for at dette kan bli umåtelig spennede, spesielt hvis du får rett i forhold til når Julegaven kommer. (For da er jo Epica på sykehuset.) Synes uansett aldri det passer å ta julegaveshoppinga, men den måtte jo gjøres, og nå blir hvertfall alle de små barna rundt oss fornøyde. (Og jula er jo barnas høytid!) Rakk ikke innom her før vi reiste, for jeg sov lenge i morges, og vi måtte komme oss på kjøpesenteret før rushet. Cr@sh: Jeg venter i spenning.... Satser jo på en lørdagskveld med litt ekstra vondter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #1466 Del Skrevet 9. desember 2006 Skal plage dere litt ekstra nå jeg... Kanelen ser ut til å ha fremprovosert noen vonde kynnere, og litt ryggvondt også. Nå får vi bare se om det varer og tar seg opp, eller om jeg blir skuffet over at det gir seg i kveld også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #1467 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Oooohhhh, jejiiii Har du forresten en back-up sladdris siden Epica kanskje blir satt i gang i morgen? Edit; skriveleif. Endret 9. desember 2006 av ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #1468 Del Skrevet 9. desember 2006 Nei, ingen back-up sladdris her... Bortsett fra at Elsklingen sier han kommer til å gå på jobb mens jeg er på sykehuset, og jeg tenkte å lure han til å skrive litt... Men det begynner vel nesten å se ut til at vi må finne en til meg også, ikke bare at Epica får noen fra SM til å sladdre for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #1469 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg synes du bør jobbe bittelitt med den saken ja. Vi var vel en ca 25-30 rimelig stressa jenter som fløy mellom dagbøker og SM i dag Jeg har lissom så mye jeg skulle fått gjort på studiene mine i helga serru, men i dag ble det jammen vanskelig ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #1470 Del Skrevet 9. desember 2006 Så veldig lovende ut her en stund, men nå har det roet seg helt igjen... Vi får se litt mer på dette med backup sladdris, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. desember 2006 #1471 Del Skrevet 9. desember 2006 Kjempespennende! Kanskje det skjer noe i natt! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. desember 2006 #1472 Del Skrevet 9. desember 2006 Skal se at du og Epica blir mamma samme dag. Føder dere på samme sykehus? Du får ha masse lykke til i tilfelle det skjer noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #1473 Del Skrevet 9. desember 2006 Skal se at du og Epica blir mamma samme dag. Føder dere på samme sykehus? Du får ha masse lykke til i tilfelle det skjer noe snart! ← Er nok ikke samme sykehus, nei... Vi bor vel ganske så langt fra hverandre. Takker for lykkeønskninger, og håper jo at noe skjer snart! Er ikke umulig at Burpen får rett da, og at jeg føder mandag. (Og at Epica blir igangsatt samme dag...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #1474 Del Skrevet 9. desember 2006 Kjempespennende! Kanskje det skjer noe i natt! God natt! ← Håper noe skjer i natt! God natt til deg også! Tviler vel på at ting skjer i natt, siden det stoppet opp igjen isted. Men har dataen på uansett, så jeg lover oppdatering hvis noe skulle skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #1475 Del Skrevet 9. desember 2006 Supert Håper du får en god natt med masse vondter, gugg og gørr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. desember 2006 #1476 Del Skrevet 10. desember 2006 Håper du sover godt og samler krefter til Den Store Dagen på mandag Bækkøpp-sladris er nesten påbudt, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 10. desember 2006 #1477 Del Skrevet 10. desember 2006 Nå synes jeg det begynner å bli litt for spennende med deg og Epica! Backup-sladris er herved påbudt!! Ha en fin dag, med masse vondter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #1478 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Tusen takk for alle vondt-ønskninger, Skrållan og ~Alwa~! Desverre skjedde det ingenting i natt. (Bortsett fra at jeg var uggen, og ikke turte å legge meg ned, for da ble jeg kvalm. Dermed måtte jeg vente i timesvis før det gikk over, noe som ga lite søvn. ) Tror vi tryggt kan si at kanel her en effekt på meg, det gir mase-rier! Vondt, slitsomt og liten eller ingen effekt. Burpen: Må jo si det ser ganske lovende ut for gjettningen din, i den forstand at det er tvilsomt at det blir noe tidligere. Kanskje noen som sjekker ganske jevnlig her inne kan melde seg som backup-sladdris, kanskje? (Epica har jo for så vidt, så det er vel meg som trenger en. ) Holly Hobbie har forøvrig fått navnet mitt en gang, så hvis det skulle bli helt krise, klarer hun kanskje å oppdrive mobiltelefonnummeret mitt fra telefonkatalogen også... Og gi det til en av dere, så noen kunne sende en melding og høre hvordan det gikk. Endret 10. desember 2006 av Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 10. desember 2006 #1479 Del Skrevet 10. desember 2006 Synd vondtene dine ikke fører noe sted... Men du er nok nærmere målet enn du tror! Hvem er backup-sladrisen til Epica? Greit å vite hvem man skal se etter! Om du ikke finner en annen backup, så kan jeg melde meg frivillig... Har ikke hengt her inne så mye tidligere da, men... Har ikke så mye annet å gjøre om dagene, Ida sover ganske bra for tiden så det blir mye "fritid"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #1480 Del Skrevet 10. desember 2006 Epica får sladdrisen sin fra SM til å sladdre her også, hvis ikke jeg er tilgjengelig. Så det er vel ikke noe kjent navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå