Cr@sh Skrevet 29. november 2006 #1341 Del Skrevet 29. november 2006 Så spennende med ei venninne på føden.... Og snart er det din tur... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. november 2006 Forfatter #1342 Del Skrevet 29. november 2006 Så spennende med ei venninne på føden.... Og snart er det din tur... Ha en fin dag! ← Ha en fin dag du også! Nå skal jeg gå og sove litt... (Var egentlig kjempetrøtt i morges, og regnet med å sovne igjen etter at Elsklingen gikk. Men så kom den meldingen og vekte meg skikkelig. ) Skikkelig spennende med venninne på føden! Nå går jeg liksom ikke bare og venter på Julegaven, men på nyheter om fødselen til venninna også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #1343 Del Skrevet 29. november 2006 Så spennende med venninna di!! Sove godt vennen! for 10 dager til termin! Håper du slipper å gå på overtid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. november 2006 #1344 Del Skrevet 29. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. november 2006 Forfatter #1345 Del Skrevet 29. november 2006 Da fikk jeg 3 gode timer med søvn, noe som tydeligvis trengtes. Epica: Jeg håper også at jeg slipper å gå over! Ser for meg at det er fryktelig slitsomt og kjedelig, for vi er liksom ikke så motivert for å vente lenger enn termin. Ephemera: Tippeliste: Susan Sto Helit: 30. November La Traviata: 10. Desember Cr@sh: 12. Desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. november 2006 #1346 Del Skrevet 29. november 2006 10 dager til termin i dag, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. november 2006 #1347 Del Skrevet 30. november 2006 39 uker!! Naa har vel kanskje venninnen din foedt ogsaa? Blir det barselbesok snart da kanskje? Smaa nyfoedte er saa herlige! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. november 2006 Forfatter #1348 Del Skrevet 30. november 2006 Intet nytt fra veninna etter igår kveld. (Og da så ting ut til å fortsatt ta litt tid.) Jeg håper for hennes del at hun fødte i løpet av natta, og at hun nå sover ut etter den lange økten. (Og tar seg av den nyfødte lille klumpen!) Håper jo jeg rekker et barselbesøk før det starter her også. Cr@sh: 39 uker og 9 dager igjen! Får håpe jeg slipper å gå så lenge over! Takk for hopping! Holly Hobbie: Tusen takk for hopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. november 2006 Forfatter #1349 Del Skrevet 30. november 2006 Sov som en stein i natt, sovnet med det samme jeg la meg, og sov til Elsklingen sto opp. Så var jeg våken nesten to timer, til 08.00, før jeg sov til 11.30... Håper det er kroppen som samler ekstra krefter fordi noe skal skje snart! Hadde endel småkynnere som gjorde litt vondt i ryggen i morges... Og så hadde jeg ett tilfelle av at Julegaven tydeligvis flyttet seg mer ned i bekkenet. (Det kjentes ut som symfysen forsøkte å dele seg i to! *AU* ) Men nå kjenner jeg ingenting lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. november 2006 Forfatter #1350 Del Skrevet 30. november 2006 Og der kom meldingen fra venninna! Gutten hennes kom i morges, og veide litt under 4000g, og var litt over 50 cm. Hyggelig å høre at hun nå er ferdig, og kan nyte den lille gutten sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. november 2006 #1351 Del Skrevet 30. november 2006 39 uker!! :hoppe: Og heldige venninna di!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #1352 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg tipper 8 desember!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. november 2006 Forfatter #1353 Del Skrevet 30. november 2006 Tippeliste: Susan Sto Helit: 30. November Epica: 8. Desember La Traviata: 10. Desember Cr@sh: 12. Desember Epica: Du husker at det var EL-terminen min? Eller? Hadde vært greit det, en dag før termin, og dermed akkurat så jeg slipper at terminen kommer og går. Ephemera: Akkurat nå er jeg litt misunnelig på venninna, selv om jeg ikke akkurat misunner henne det hun har vært gjennom det siste døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. november 2006 Forfatter #1354 Del Skrevet 30. november 2006 Tror kanskje jeg skal kle på meg noe annet enn kosedress, og ta meg en liten tur ut. Skulle egentlig ha tatt en tur til ett eller annet senter og shoppet noe til venninna. (Har til lillegutten hennes, men hyggelig med noe til henne også.) Og så kan jeg jo håpe på mer kynnere hvis jeg går litt! Dagene blir hvertfall fryktelig lange hvis jeg bare sitter inne hjemme. (Tviler på at jeg får rett i tippinga, og føder idag, hvertfall. Men nå har jo jeg alltid vært en elendig tipper. Blir vel bursdagsgave til bestefaren min på mandag istedenfor... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 30. november 2006 #1355 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg tipper 11. desember! 11 er lykketallet mitt Så koselig å høre om venninna di! Gleder meg så vanvittig mye til JEG kan sende meldinger rundt om a Burpelita er født! Høres ikke godt ut med "symfysedeling"... Håper du slipper mer sånne smerter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. november 2006 #1356 Del Skrevet 30. november 2006 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. november 2006 Forfatter #1357 Del Skrevet 30. november 2006 Burpen: 11. er notert. (Merkelig hvordan alle skal ha meg til å gå over termin... ) Akkurat nå er jeg motivert for å få nesten alle slags vondter, og den symfysesmerten ble først fulgt av følgende tanke: "AU, AU, Hurra nå starter det!, Au,AU." Men jeg ble jo ganske skuffet da jeg forsto at det bare var et enkelttilfelle av veldig vondt! Cr@sh: Tippeliste: Susan Sto Helit: 30. November (Tror vi tryggt kan si at det ikke skjer, så jeg setter opp med ny dato på meg fra neste liste.) Epica: 8. Desember La Traviata: 10. Desember Burpen: 11. Desember Cr@sh: 12. Desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. november 2006 #1358 Del Skrevet 30. november 2006 Heisann! Prøvde å skrive hilsen til deg her i går, men den ble på merkelig vis borte! Uansett, jeg håper du får flere vondter og at vi har bomma på "etter-termin"-tipping Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. november 2006 Forfatter #1359 Del Skrevet 30. november 2006 La Traviata: Noen ganger skjer rare ting på KG. Takk for håp om vondter. Jeg går jo og håper selv. Men hvis jeg får tenkt meg litt om er det jo bedre å føde så tett opptil termin som mulig, på grunn av permisjonsreglene. Problemet er vel at jeg er så lei av å gå hjemme nå at det er på tide at noe skjer! (Utålmodig, jeg??? ) Jeg er nemlig lite egnet som hjemmeværende husmor. Ikke gjør jeg det jeg skal, og helst ikke så mye annet heller. Idag fant jeg ut at jeg skulle spare Elsklingen for en kone som bare sitter og venter på at han skal komme fra jobb og underholde henne... Derfor dro jeg på et kjøpesenter litt unna, og tuslet der et par timer. Ikke så grusomt spennende kanskje, men litt luftetur ble det jo. (Og så fikk jeg kjøpt fodbad og fotkrem-sett til venninna. Hun når jo plutselig bena sine igjen, og fortjener noe til seg selv også. ) Kjenner det godt nå, at jeg har gått endel idag, og tror nok ikke det blir lange turen ut på meg i morgen, nei. Har jo tenkt at jeg helt sikkert kan gå igang en fødsel, men det er tydelig bekkenet stopper meg før kynnerene virkelig starter. (Og jeg roer faktisk ned automatisk.) Men det var jo deilig å komme seg ut av huset en tur! Sov litt igjen etter at jeg kom hjem, så nå kan det hende jeg sliter med å sove til natta... I morgen har jeg tenkt på å besøke bestefaren min, om han har tid. (Evt. få han på besøk, hvis han heller vil det. ) Og hvis jeg skal dit, kan jeg fylle bensin på bilen, for den er ganske tom. Har begynt å lure på hvor lenge jeg egentlig kan kjøre bil. (Ei jeg jobber sammen med kjørte selv til overtidskontroll på sykehuset, og når de fikk høre det, ble de litt ) Men hvor lenge er det egentlig lurt, sånn hvis noe skulle skje? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #1360 Del Skrevet 1. desember 2006 Nå nærmer det seg virkelig. Skjønner godt du begynner å bli utålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå