Susan Sto Helit Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1061 Del Skrevet 20. oktober 2006 Holly Hobbie: Jeg har vært utålmodig hele tiden, men nå begynner jeg virkelig å merke at det nærmer seg. Leiligheten begynner å bli fyllt med babyting, og jeg begynner å forstå at noen snart skal bruke dem... Du skal se tida går kjempefort, selv om 20 uker virker fryktelig lenge. (Og er lenge vanligvis!) Synd du ikke kan få halv sykemelding! Men det kan nok være du hadde vært sånn som JM advarte meg mot, at du prøver å gjøre samme jobb på halve tiden... Da er det bedre å være fullt sykemeldt. Epica: Det ble ikke besøk igår. De kunne ikke. Så da blir det kanskje idag istedenfor. Idag er det kun 50 dager igjen til termin. (Noe som høres både lenge og kort ut...) Igår var vi ute og kjøpte stellebord til badet. Av en eller annen grunn klarer vi bare å finne butikker som ikke har stellebord vi ønsker inne, så vi endte med å få kjøpe utstillingsmodellen... Men det var en stellebord i mer passende størrelse enn vi har sett på så langt, og endel billigere også! Hentet kurven og klippet til madrassen, så nå er kurven nesten klar til "innflytting". Stativet vi er ganske sikre på hørte til er desverre borte, så det ser ut til å bli en løsning at kurven står på nattbordene våre. Må bytte eller vaske stoffet som var utenpå, for det er 10 år gammelt, og vi håper å få litt hjelp til å få sydd et nytt. Kjøp av madrass til senga er utsatt en stund til. Vi har jo kurven, så det haster ikke med senga før om flere måneder. Begynte å tenke og fundere igår, og fant ut at jeg er MYE mer nysgerrig på når dette lille knøttet har tenkt seg ut av magen min, enn hvilket kjønn Julegaven har... Svigermor har innrømmet at guttemagen min nå begynner å endre seg litt mot jentemage, så hun er plutselig usikker på om det kanskje blir ei lita jente alikevel. Morro, for hun har vært så skråsikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1062 Del Skrevet 20. oktober 2006 Da er det straks helg for halvtidsarbeidende gravide... Håper dere får en riktig fin helg, jenter, og koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. oktober 2006 #1063 Del Skrevet 20. oktober 2006 Håper du også får en fin og koselig helg, Susan! Du har jammen ikke lenge igjen nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1064 Del Skrevet 20. oktober 2006 Da har jeg fått meg time hos fysio. Hun jeg fikk anbefalt var på kurs hele neste uke, men jeg fikk time mandagen etter. Spennende, har aldri vært hos fysio før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. oktober 2006 #1065 Del Skrevet 20. oktober 2006 God helg! Du får fortelle hvordan det går hos fysioen, jeg prøver å kvinne meg opp til å ringe hun jeg har fått anbefalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #1066 Del Skrevet 20. oktober 2006 GOD HELG vennen!! Ååå det blir spennende å se når Julegaven kommer, og om det er gutt eller jente! Fysio-time, det blkir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. oktober 2006 #1067 Del Skrevet 20. oktober 2006 Står til? Det er en tråd til deg på personlige meldinger! Bare så du vet det God helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1068 Del Skrevet 20. oktober 2006 Står til? Det er en tråd til deg på personlige meldinger! Bare så du vet det God helg! :-D ← Takk, den hadde jeg ikke sett. Men egentlig var det vel en annen som hadde besvart spørsmålet allerede. (Merkelig at en for meg veldig kjent karrakter fra en bokserie skal være så ukjent for resten av verden.) Ellers står det bra til her! Håper alt er bra med deg også! Du nyter vel tilværelsen som ganske nygift, tenker jeg! Arwen: Skal fortelle, men det er jo en stund til. God helg! Epica: Blir spennede å se når h*n melder sin ankomst, ja! Håper det blir før termin, så jeg ikke rekker å bli for utålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. oktober 2006 #1069 Del Skrevet 22. oktober 2006 Håper du har hatt en fin helg hittil, og at søndagen blir flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1070 Del Skrevet 23. oktober 2006 Missbumblebee : Takk, hadde en fin, men litt slitsom helg. Vi passet nevøen på 10 år, og han skulle helst gjøre noe sammen med oss hele tiden. Litt morro, men veldig slitsomt nå som jeg er stor og trøtt. Pass av nevø fra lørdag morgen til sent igår er altså grunnen for mitt "lange" KG-fravær. Tydelig at det har tatt på litt, for jeg har sovet gjennomsnittlig 13 timer i døgnet, tror jeg... Vet ikke om han hadde helt forståelse for at tante kunne sove så mye, men han var jo snill gutt og lot meg sove. Heldigvis har hen en onkel til å underholde seg også. Merker hvertfall at jeg er vant til å ha mye mer rolig "kose-tid" med Elsklingen i helgene. Nå ble det bare litt etter at vi hadde lagt oss om kvelden. Ellers har jeg innsett at jeg må slutte å bøye meg, så om det skal barberes legger e.l. tror jeg Elsklingen må trå til heretter. Merker mer og mer knivstikkinger i symfysen, så enten er det bekkenløsning eller babyen som presser hodet nedover. (Eller begge deler på en gang. ) Merker hvertfall at kroppen begynner å bli veldig stor og tung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 23. oktober 2006 #1071 Del Skrevet 23. oktober 2006 Svigermor har innrømmet at guttemagen min nå begynner å endre seg litt mot jentemage, så hun er plutselig usikker på om det kanskje blir ei lita jente alikevel. Morro, for hun har vært så skråsikker! ← Så babyen din har skiftet kjønn den også? Min har også vært igjennom et par kjønnskifter undervegs, basert på folk sine skrååååsikre magebedømminger! Men jeg har ikke trodd på dem selv da, jeg har min egen magefølelsse. Tror uansett ikke man kan se det på magen. Synes uanset det er spennende å ikke vite kjønn jeg! Ha en riktig god mandag og uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1072 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Så babyen din har skiftet kjønn den også? Min har også vært igjennom et par kjønnskifter undervegs, basert på folk sine skrååååsikre magebedømminger! Men jeg har ikke trodd på dem selv da, jeg har min egen magefølelsse. Tror uansett ikke man kan se det på magen. Synes uanset det er spennende å ikke vite kjønn jeg! Ha en riktig god mandag og uke! ← Synes også det er veldig spennende å ikke vite kjønn. Men nå har jeg nesten sluttet å tenke på det med hvilket kjønn babyen har, og begynt å tenke på når den kan finne på å komme... Er så spent! (Og det er sikkert du også, siden det kan skje når som helst!) Magefasong er jo bare en av mange måter å "spå" kjønnet på da, og treffprosenten må jo være på ca 50%. Har fortsatt ingen magefølelse på om Julegaven er eller . Men gleder meg bare mer og mer til det lille nurket kommer til verden! Ha en fortsatt fin uke! Og så satser vi på at nurket ditt kommer ut i løpet av denne uka! Endret 23. oktober 2006 av Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #1073 Del Skrevet 23. oktober 2006 Da jeg var gravid med jenta mi ante jeg ikke kjønn, og da hun ble født så var faktisk akkurat det lite interessant de første minuttene. Det overassket meg at jeg ikke likte at jordmor brettet til side beina hennes for å proklamere at hun var en jente. Jeg bare nøyt den velskapte og fine personene som akkurat var kommet opp på magen min. O mdet var gutt eller jente var så utrolig uviktig der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1074 Del Skrevet 23. oktober 2006 Da jeg var gravid med jenta mi ante jeg ikke kjønn, og da hun ble født så var faktisk akkurat det lite interessant de første minuttene. Det overassket meg at jeg ikke likte at jordmor brettet til side beina hennes for å proklamere at hun var en jente. Jeg bare nøyt den velskapte og fine personene som akkurat var kommet opp på magen min. O mdet var gutt eller jente var så utrolig uviktig der og da. ← Stakkars lille baby, som hadde en JM som absolutt MÅTTE sjekke kjønn med en gang! Nei, jeg gleder meg fryktelig til å møte den lille personen i magen min utenfor magen! Og for å være helt ærlig, så er det jeg ønsker meg mest av alt en baby! Kjønn spiller absolutt ikke noen rolle! Men nå er det vel få av oss som blir skuffet over det vi får, uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. oktober 2006 #1075 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, det er spennende aa ikke vite kjoennet, samtidig som det egentlig ikke er saa viktig i det store og det hele! Haaper du har en fin dag i dag. PS. har vaert paa Julegave-shopping i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. oktober 2006 #1076 Del Skrevet 23. oktober 2006 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #1077 Del Skrevet 24. oktober 2006 PS. har vaert paa Julegave-shopping i dag! ← Spennede! Iss: Håper det fortsatt går bra med deg og spiren din, og at kvalmen snart forsvinner! Igår fikk vi ryddet litt på soverommet, så nå står kurven på plassen sin, og venter bare på at noen skal fikse den ferdig... (Litt ødelagt i kalesjen, og trenger nytt stoff i både kalesje og kant.) Mamma var innom og så på den igår, og har lovt å sy de nye stoffene dersom jeg klarer å få handlet dem. (Hun blir gjerne med på det også, men jeg har nok mest lyst til å reise alene og bestemme selv. ) Begynte å henge opp bryllupsbilder på veggen også, så nå begynner det meste å se ut sånn vi ønsker det! Er akkurat som om vi har fått ny leilighet... Ryddig, helt andre ting, og nye bilder på veggene. har fortsatt masse bilder vi planlegger å henge opp, men det må taes litt etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 24. oktober 2006 #1078 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg må også fikse litt på kurven etter mannen. Lurer på om jeg får det til... Eller, får det til gjør jeg nok, men hvor pent det blir er jeg ikke sikker på. Kanskje svigermor må hjelpe til litt Må ordne ny madrass også. Har en følelse av at slike ovale madrasser til 30 år gamle kurver kanskje ikke er standard. Har du kjøpt ny madrass? Koselig når ting ordner seg i leiligheten og man er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #1079 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vi kjøpte en ny madrass på babybutikk som var litt for stor, og så har vi klippt den til så den passer. Var ikke vanskelig i det hele tatt. Ble anbefalt det i butikken. Det er egentlig en vognmadrass, og vi må kjøpe en til til vogna... Stoffet var faktisk så enkelt sydd sammen at det klarer jeg egentlig å fikse selv. (Men jeg har en Mamma som gjerne hjelper til med å ordne sånt!) Har kjøpt stoff idag, så nå blir det lysegrønne pepitaruter på kurven, og så kjøpte jeg "matchende" sengesett. Tror det blir kjempesøtt, og lover nesten bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. oktober 2006 #1080 Del Skrevet 24. oktober 2006 *stort oppdateringsspor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå