Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Deilig med nada planer.. :Nikke:

Har du veldig mange takkekort å skrive eller?

Jeg måtte gjøre som Prada husker jeg - ha som mål å skrive minst 10 stk. hver kveld... så ble jeg ferdig etter en stund... ;)

God søndag... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prada og Cr@sh:

Har mellom 40 oog 50 kort å skrive, men klarte nesten 20 igår, så det går nedover.

Har ikke begynt på konvolutter og adresser ennå, men Elsklingen har lovt å hjelpe til. :)

Har planer om å bli ferdig idag, så vi kan poste dem i morgen. Synes det har gått laaaang tid etter bryllupet nå! (På grunn av vår 3 ukers ferie, og fotografens 4 uker på å lage kortene.)

Har helgardert oss på julegavebildene. De er bestillt nå, så vi er sikret å få dem i god tid. (Bør jo ha dem mens jeg ennå orker å styre meg gaver o.l.)

Skal bli deilig med en søndag uten for mye planer! Elsklingen driver jo med litt jobb, men spiller nettpoker samtidig, så han koser seg! :)

Jerg har planer om å skrive et par takkekort til, og så se hva jeg finner på til brunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få takkekortene ut av huset, Epica! Er jo ikke så lenge til neste runde... :sjenert:

Tok magebilde tidligere denne uka, så dette er vel ca 29+0.

Vet du har savnet magebilde fra meg en stund! :flau:

Om noen lurer, så er det mannens treningsbukser det går i her i huset, så buksa er helt riktig veldig stor til lille meg!

post-9910-1159101300.jpg

Endret av Susan Sto Helit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi fine magen! :sjarmor:

Endelig! ;)

Bekkenet er endel vondt for tiden?

Jeg kjenner også det gjør vondt når jeg reiser meg...

Blir også så tungpustet bare av å sitte i sofaen! :grine:

Ah,,, lonely day... Savner mannen sånn..

Liker ikke at han skal være borte SÅ lenge,

Men så blir det jo så DEILIG å se han på fredag! :hjerter:

Koser du deg i hjemmet? :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

¤Ronja¤ og Ephemera:

Tusen takk for mageskryt! Er egentlig ganske fornøyd selv også! :legrine::klem:

Epica:

Har lovt det lenge nå, så det var vel på tide. :sjenert:

Vet ikke om det er bare bekkenet som krangler. Hele kroppen sier at det er noe som er mye tungere enn det pleier framme på magen! :sjarmor: Gjør ofte vondt når jeg reiser meg, og jeg kjenner at jeg kan våkne av at jeg ligger vondt.

Og så lurer jeg litt på om Julegaven har brukt dagen til å presse hodet sitt mot blæra mi... Må tisse hele tiden!

Gleder meg sånn til å være ferdig med å være gravid, og heller bare nyte den lille babyen min! :sjenert: (Selv om det sikkert blir slitsomt. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg hadde takkekort-dugnad når det dårlige samvittigheten ble stor nok, og fikk de unna på en helg. Var egentlig ganske koselig å sitte sammen og skrive, og det gikk jo mye fortere på den måten også. Tror vi skrev nærmere 100 stk.

Skjønner at det begynner å merkes på kroppen, det gjør det jammen her også.

Håper søndagen har vært fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellrypa:

Ble litt dugnad igår, så nå er kortene nesten ferdige! (Selve kortene er klare, men vi har ikke skrevet på de siste adressene.)

Ikke rart det begynner å merkes på kroppen din også, du er jo ikke langt etter meg! Tenk at vi faktisk skal føde snart! :sjenert: Det er vel bare å holde ut med vondtene det siste trimesteret!

Gleder meg så utrolig til babyen er her!

Merker Mannen begynner å bli utålmodig også. Tror han føler det samme som Ørnen følte, at han blir stående veldig på sidelinja, og så vil han egentlig være med!

Mye kosing med magen for tida hvertfall! :)

Cr@sh:

Tusen takk!

Har aldri før vært så stor, og har aldri før vært så fornøyd med magen min! :)

Ithaca :

Tusen takk for mageskryt!

Det kan jo skje at du får sånn mage snart også... Hvis syklusen din fortsetter å lure deg sånn ;)

Du har tenkt til å ta deg en tur til legen denne uka, ikke sant? :sjenert:

Ha en riktig fin uke du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine julegavemagen!  :hjerter:

Takk! :klem:

Ja, får bare håpe jeg ikke må vente helt til julaften med å finne ut hva som befinner seg der inne! :sjenert:

Begynner å bli utålmodig allerede!

Men det er jo som med andre julegaver, koser meg masse med å fundere på hva som egentlig befinner seg der inne. (Hvordan ser h*n egentlig ut? Hva slags personlighet får h*n? Og ikke minst, er det en liten :babygutt: eller en liten :babyjente: ?)

Håper tiden går superfort framover, så jeg ikke behøver å vente så lenge! :ler:

Endret av Susan Sto Helit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal Elsklingen jobbe lenge, og jeg har nesten hele kvelden for meg selv.

Tenkte jeg skulle fortsette å være flink, (Var tidlig på jobb idag.) og gå hjem. Men det er vel mest fordi jeg da kan gå innom babyshop, og handle et par småting som er på tilbud.

(Ser ut til at de har tilbud på avent ammepumpe. Og siden jeg har sånn ønske om å amme, så må vi vel ha det.

Men.... Nå ser det ut som jeg kan få en pumpe emd mye mer utstyr på nett like billig. )

Ellers blir det vel mest titting. :sjenert:

Satser på at det blir en sverigetur til helgen, så vi kan få shoppet litt av babyting. Det er jo mye billigere å ta det meste der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå misunner dere som kan ta turen til Sverige!

Blir forlangt ifra for oss... :sjenert:

Her er jeg også manne"løs". ;)

Hva skal du kjøpe på babyshop, hvis du vet?

Håper jobbedagen går fort! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde tenkt å kjøpe bok om barnemat. (Har planer om å lage endel selv når vi kommer så langt, og det er tilbud nå.)

Og så hadde jeg lyst på Avent-brystpumpe.

(Men den ser det ut til at det blir nettbestilling på, herfra )

Blir omtrent samme prisen, men jeg får med mer på nett. (Selv med frakt.)

Sverige er heldigvis ikke så langt unna for oss. Og alle vi kjenner anbefaler babyproffsen på Nordby.

De har faktisk tilbud på stellebordet vi har lyst på også! Så da kan jo det være grunn nok til å ta turen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hår:  Wow, så dyrt med pumpe!!

Det må jeg også ha ja..  :sjenert:

Gøy å shoppe babyutstyr! :-D

Dyrt?

Jeg tror jeg har regnet med å kjøpe elektrisk, for jeg har tippet ca 1000 for en pumpe.

På den siden kostet den jo under 500, for en manuell.

(Babyshop skal ha 599)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingenting på meg idag.

Fant vogna jeg ønsker meg i de fargene jeg har mest lyst på, og fant ut at det kan være mulig å få overtalt Elsklingen til å like den samme vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...