Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Usj, ble dårlig igår jeg... :tristbla:

Snufs og vond hals. :syk:

Har ikke gjort noen ting idag, baare slappet av og forsøkt å bli bedre.

Tror det har hjulpet litt... :sjenert:

Hater å være sjuk i helga, når jeg liksom skal få litt tid sammen med Elsklingen!

Har ikke feber da, så det er vel ikke altfor stor fare for at dette plager lille Julegaven så mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket: Oi.....

Fant plutselig ut at den ene av genserene jeg kjøpte her om dagen inneholder 7 % angora-ull... Prøvde den vel kanskje 5 ganger på kvelden. Mulig det er grunnen til at jeg er syk. :tristbla:

Den må nok byttes!

Er kjempe-allergisk mot angora, og kan bli syk bare av å ta på meg en genser laget av sånn ull! :forvirret:

Merkelig at det tok nesten et døgn før det slo ut da. :klø:

Endret av Susan Sto Helit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt syk, derfor dere ikke hører noe fra meg. :syk:

Hostet til jeg :kvalm: i morges, så det var ikke mye aktuelt å gå på jobb.

Hadde planer om en tur til legen, men sov i hele dag, så da falt det litt bort. (Men masse søvn gjorde veldig godt, og formen er nå bedre igjen. Men om det blir jobb i morgen tviler jeg på.)

Kanskje det blir en tur til legen i morgen, om ikke hodet og halsen er bedre til da. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til legen 12.00 idag.

Er egentlig nesten frisk, men kroppen er ikke helt med ennå.

Fortsatt litt surkling/kiling i halsen og tung i hodet.

Hadde det ikke vært for julegaven hadde jeg nok vært på jobb, men jeg blir sliten nok av å være på jobb for tida. Orker ikke tanken på hvor sliten jeg er når jeg ikke er i form i tillegg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir hjemme ut uka. (Mulig jeg prøver meg på Yogaen i morgen, bare for å se på formen. )

Skal nok på jobb igjen mandag.

Cr@sh:

Takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å ha blitt fortalt av legen at jeg skal være hjemme, for da slipper jeg å gå å tenke på at jeg egentlig ikke er så syk lenger.

Idag kan det blir gravidyoga, hvis halsen klarner opp de neste timene. Det er jo mest avslappning uansett!

Skulle egentlig bare innom og hoppe litt jeg...

:hoppe: 28 uker :hoppe:

Da har jeg og Julegaven begynt på tredje og siste trimester! Ikke rart utstyrstankene begynner å bli fremtredende her!

De siste dagene har vært ganske koselige da, selv om jeg er syk. Mannen er litt snufsete han også, og veldig kosete om morgenen. Noe som faktisk gjør at han har kommet krypende og holdt rundt meg når han våknet.

Og lille Julegaven har belønnet pappan sin med masse sparking, som takk for all kosen! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ikke ut som yogaen igår gjorde noen skade. :sjenert: Var veldig deilig, får aldri slappet av sånn hjemme!

Men jeg regner med å kjøpe meg en CD og en bok neste gang, så har jeg noe jeg kjenner igjen å holde på med. (Og en innstruktør som forteller meg hva jeg skal gjøre. :ler: )

Holly Hobbie og Cr@sh:

Tusen takk! Er mye bedre nå! Litt hoste ennå, men det er på vei til å gi seg det også. :)

Har jo fått tid til å lese litt i de svenske bladene jeg kjøpte.

Det jeg liker best er Amelia sitt "Vänta barn" nummer. Liker det fordi det er et "en gang i året" nummer, og dermed inneholder alle sider ved graviditet og fødsel. (Og litt etterpå.)

Mye fine tips om sykehusbag, fødselsforberedelse, hvordan lage koselig soveplass til baby, og masse mer!

Hvis man bare skal kjøpe ett blad under graviditeten, så ville jeg kjøpt dette! :)

(Skulle gjerne hatt det fra første dag!)

Det andre har jeg ikke lest så mye i. Det var et enklere og noe tynnere blad, som jeg syntes var dårligere enn norske "Gravid".

Idag lurer jeg på å bestille apotekets babypakke. Har jo ventet så masse på å kunne hente den... Og når jeg endelig kan, så har jeg egentlig glemt hele greia! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: litt for passerte 28 uker! :hoppe:

Apotekets babypakke ineholdt masse fint - verdt å ta med seg. Jeg hentet min for en god stund siden... ;)

Ha en fin dag... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gledet meg til å kunne hente babypakken, Cr@sh! :)

Har printet hentelappen til babypakken nå. (Prøvde å snike til meg en på babyproffsen i sverige også, men de godtar ikke norske postnummer. Og jeg er nok for snill til å oppgi helt feil opplysninger.)

Blir nok ikke hentet idag.

Fikk en mail fra en bekjent som skal selge babyutstyr. Fikk tilbud om seng, reiseseng og masse mer.

Kunne visst få ammeputa hennes gratis også...

Noen som vet hvordan det er med brukt ammepute? Greit å vaske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har hatt en fin bursdag, vennen!

:bursdag:

Om han skal komme på dagen din, må han komme fort... :ler2: Kanskje det blir i morgen? :klø:

Lurer så ille på NÅR DET BLIR! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner, jenter! :)

Har hatt en fin og effektiv dag. :)

Svigermor hadde med "lurepakke" til meg. :ler: Hun hadde fått beskjed om at de ikke måtte kjøpe noen gave til meg, så jeg fikk et par hjemmestrikkede tøffler. Og så fikk jeg en pakke libero... :ler: (For hun hørte meg si til Mannen at jeg helst ville bruke libero og ikke pampers...) Den var pent innpakket i papir fra leketøysbutikk og alt! :legrine:

Fikk yogamatte fra mamma og pappa. Ønsket meg det. Så nå kan jeg gjøre litt øvelser hjemme også. Kjempefine store matta kan også fungere som lekematte til Julegaven.

(De hadde planer om å kjøpe meg stelleveska jeg absolutt skulle ha, men den har jeg kjøpt selv.... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Har du bursdag idag vennen??

:hoppe:

:bursdag::bursdag::gratulerer:

Ja babypakken inneholdt masse fint!

Har du hatt en fin dag? :klem:

Ammepute, det skal jeg også få!

Aner ikke om den kan vaskes men regner med det?.. :sjenert:

Ja det er deiiilig med siste minuttene, når man slapper av på yogaen. ;)

Er nok godt for alle å få koblet helt ut :)

Håper du koooooooser deg de siste timene av bursdagen din!

:kyss::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...