Susan Sto Helit Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #621 Del Skrevet 26. juli 2006 Takk for lykkeønskninger, Cr@sh og Epica! Skal love å forsøke å nyte dagen! Det er jo lite av det som skjer jeg kan gjøre noe med uansett! Tviler på at jeg får med meg så mye i kirken, men det skal faktisk filmes, så det får jeg vel sett senere! (Vi får kamera i bryllupsgave, og det skal brukes til filming av bryllupet! Og selvfølgelig til å filme knøttet senere! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 26. juli 2006 #622 Del Skrevet 26. juli 2006 Må bare innom og gratulere på forhånd! Sånn i tilfelle du får det litt travelt de siste dagene og ikke rekker innom her. Du kommer til å få en fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #623 Del Skrevet 26. juli 2006 Heisann! Så på snartmamma.com, at de har skravlevenn.. Dvs.. en de sender sms til som igjen kan rapportere videre her på KG om fødsel.. Lyst å være min, så er jeg din? Kan sende hverandre mobilnr på PM om du har lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #624 Del Skrevet 26. juli 2006 Høres ut som en glimrende idè, Epica! Skal sende deg en PM når jeg er tilbake fra ferie jeg, så tar vi det da... (Eller har lilleprinsessa hastverk? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juli 2006 #625 Del Skrevet 27. juli 2006 Får ikke håpe hun vil ut før du er tilbake! Masssssssssse lykke til på lørdag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #626 Del Skrevet 27. juli 2006 Vi får satse på at hun ikke vil ut før jeg er tilbake, ja! Og kanskje en stund etter det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #627 Del Skrevet 28. juli 2006 tenker på deg vennen!!! Masssssssse lykke til imorgen!!! Kose deg mye på ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #628 Del Skrevet 29. juli 2006 Takk, Epica! Nå er jeg snart på vei til frisør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. juli 2006 #629 Del Skrevet 29. juli 2006 Åh... Nå er du gift!!! Håper du koser deg og at dagen har vært topp så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. juli 2006 #630 Del Skrevet 29. juli 2006 Sladriss kalles det her på kg epica Du er gift KONE er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #631 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei på dere! Er bare en kort snartur innom for å si at bryllupet var kjempefint, og knøttet koste seg! Var hos legen idag og alt var fint. Fikk resept på allergitabletter som ikke skulle skade knøttet, tilfelle jeg møter på en mygg eller to i syden. Masse gode sommer- 'er fra nygifte meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. juli 2006 #632 Del Skrevet 31. juli 2006 Så flott å høre at du hadde en fin dag... Må vel i bryllupsdagboka for å lese mer, vel? Riktig god bryllupsreise! Kos dere med hverandre og den lille i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 31. juli 2006 #633 Del Skrevet 31. juli 2006 Må bare spørre.. Hvilke allergitabletter fikk du resept på? Og hvilke brukte du før? Ble litt nervøs nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #634 Del Skrevet 1. august 2006 Grattis som fru vennen!!! Håper du, mannen & den lille kooooooser dere på ferie!! Gleder meg til du er tilbake og kan fortelle ALT! Tenker på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. august 2006 #635 Del Skrevet 1. august 2006 Gratulerer som nygift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 1. august 2006 #636 Del Skrevet 1. august 2006 Gratulerer masse som kone! Håper dere koser dere glugg ihjel på bryllupsreise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 2. august 2006 #637 Del Skrevet 2. august 2006 Grattis og til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #638 Del Skrevet 9. august 2006 Regner med du kooooooser deg på ferie!!! Vet du hva... Jeg har savna deg!! Jeg har forresten slutta i jobben, har fri nå men får betalt frem til perm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. august 2006 #639 Del Skrevet 9. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. august 2006 #640 Del Skrevet 14. august 2006 Innom og snoker litt jeg... Håper du storkoser deg på ferien ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå