Gjest gjesta Skrevet 20. juli 2006 #581 Del Skrevet 20. juli 2006 Haaaaaaaalveis!!!!! Godt det bare var hormoner! Frys selv is........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #582 Del Skrevet 20. juli 2006 Åååå... Ny fikk jeg lyst på sånn is jeg har hjemme i fryseren, Epica! Har kjøpt sånne kjempegode "trekantformede" is som man klipper opp i toppen, og bare klemmer opp ettersom man spiser... Husker dem godt fra jeg var liten! (Nå har vi masse med champagnesmak, for de er de beste!) Gleder meg til å spise sånne i kveld! Men, først skal jeg møte ei venninne og ta hudpleie. Og så skal vi sannsynligvis stikke til meg og se film etterpå. (Kjøpte den for lenge siden, men har liksom ikke fått tid til å se den. Sikkert litt fordi jeg vet venninna hadde lyst til å komme og se den sammen med meg.) Tipper vi ordner oss noe mat også! Elsklingen skal bort i kveld, så det kan bli tid til å skrive talen min mer eller mindre ferdig i kveld også... Hvis jeg ikke bare slapper helt av da? Vi får se hva babyen i magen vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juli 2006 #583 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja hvordan går det med talen, nesten ferdig? Sun Lollies ja, de er så gode! Jeg skal garantert ta meg en (blir nok mer enn en...) is fra jobb-frysern idag! Så deilig med hudpleie, og kos med film! :-D Høres ut som en SUPER dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #584 Del Skrevet 20. juli 2006 Sun lollies, ja, det var det! Jeg er nok nærmere nettopp begynt enn snart ferdig,Epica... Blir herlig med hudpleie! (Film måtte vi avlyse, for det passet ikke alikevel. ) Dagen idag har gått fort, men det kan nok være fordi jeg har vært opptatt med å mailsnakke bryllupsgreier med Elsklingen! Og så skal jeg gå snart, for å rekke hudpleien! Knøttet har vært forholdsvis rolig idag, men jeg tror det er mest for at jeg ikke sitter og kjenner etter hele tida! Og det ble jo litt stillere der inne etter at jeg ga meg med trange bukser og begynte med mammabukser også. Var nok litt trangt for småtten, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. juli 2006 #585 Del Skrevet 20. juli 2006 Kos deg på hudpleie i dag... *litt misunnerlig...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #586 Del Skrevet 21. juli 2006 Det var litt både godt og vondt dette med hudpleie... Godt å få masasje og kunne slappe av litt før bryllupet. Kroppen min trengte nok det! Men, det å få renset nesa ordentlig er skikkelig vondt! Og så ble jeg liggende lenge med en maske til slutt, og merket at bekkenet ikke var helt motivert for at jeg skulle ligge på ryggen så lenge. Så jeg tror desverre det blir en stund til neste gang. Men huden har blitt kjempefin nå! Ellers er det jo fredag idag, og det er jo bare herlig! Gleder meg til å gå hjem og kose meg med elsklingen min i kveld! Fikk sittet litt ute i sola og strikket på knøttegenseren igår. Men det er så varmt, så jeg gir fort opp! Har begynt å lese videre hva som skal gjøres i den oppskriften, og begynner nesten å grue meg litt... Men jeg tror egentlig bare det er dårlig forklart... Mamma sa faktisk at de søte sokkene som hører til settet er kjempelette å strikke. (Hun har strikket mange sånne før. ) Men jeg forsøkte å lese forklaringen, og den er ikke så lett. (Så det blir nok å gjøre så langt jeg forstår, og så spørre Mamma om hjelp til å komme videre! ) Ha en herlig helg, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. juli 2006 #587 Del Skrevet 21. juli 2006 Uffda.. Rense nesa hørtes ubehagelig ut! :hår: Det blir deilig med helg.. sooove.. Er så lei av at den vekkerklokka skal vekke meg! Sikkert pes å strikke i varmen ja! Kose deg masse med elsklingen ikveld, hva skal dere, slappe av hjemme? Vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #588 Del Skrevet 21. juli 2006 Ordentlig ubehagelig det med nesa, ja, Epica! Men det ble ordentlig bra etterpå! Gleder meg til å slippe vekkerklokke et par dager! (Selv om knøttet sikkert vekker meg like tidlig alikevel.) Strikke i varmen er ikke pes, men sitte i sola, det er pes! Merker jeg ikke er så varmetolerant lenger. Liker best å sitte i skyggen jeg! Men utover kvelden så er det ikke så mye skygge på verandaen min. (Kjempefint egentlig, for man kan sitte ute hele kvelden på sommeren, men varmt nå!) Vi har snakket litt om kino i kveld eller i morgen. Og så skal vi lage pastasalat i kveld. Er varmt, så det er litt godt med ganske kald middag. Kose dere hjemme i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. juli 2006 #589 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja det er så deilig med lange lyse kvelder! Hørtes DIGG ut med kald middag & kino. Planer ellers i helga? Er rart å tenke på... Å ikke ha drukket på sååå lenge! Savner det nå om sommeren! Sånn sett blir det godt med høst igjen Har svart deg ang Munkholm i boka mi! God kveld i stuuuuuua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 21. juli 2006 #590 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg strikket et par sokker en gang for lenge siden. Skjønte ingenting av oppskriften, men begynte å strikke allikvel. Når jeg hadde strikket fram til der noe skulle gjøres forstod jeg liksom hva oppskriften mente allikvel. Så min anbefaling er å ikke lese oppskriften først, bare strikke i vei og lese underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #591 Del Skrevet 21. juli 2006 Takk for rådet, Prada! Skal forsøke. (Men er litt glad for å ha mor som reserveløsning hvis det ikke skulle virke! ) Epica, legger minst mulig planer for tida, jeg. Vet vi er invitert på en fest på lørdag, men tror ikke vi orker. Gruer meg litt til høsten jeg, har liksom ikke hatt noe tid til å nyte sommeren ennå, så jeg er motivert for å ha sommer en god stund til. (Selv om jeg sliter veldig med varmen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 21. juli 2006 #592 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei Takk for hilsen i dagboka mi, det var koselig! Merker at jeg heller ikke er så glad i sol som jeg var før. Kan være i sola en times tid, kanskje, men så må jeg ha skygge. Før kunne jeg ligge på stranda hele dagen. Merker at kroppen forandrer seg... Gatulerer med forestående både bryllup og baby! Vi giftet oss i mai i fjor, og det er mer stas enn man kan forestille seg på forhånd. Du kan bare glede deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #593 Del Skrevet 21. juli 2006 Xania, hyggelig med besøk! Gleder meg masse til både bryllup og baby! Og jeg vil ikke si at det at alle her inne på KG som har giftet seg forteller at det er helt fantastisk og ubeskrivelig å gifte seg, gjør at jeg gleder meg mindre, nei... Varme er ikke så stas lenger! Nå sitter jeg og drømmer om is! (Tror det bli en på vei hjem etterpå! *trenger* ) Lurer på hva det blir til mat når jeg kommer meg hjem? Har akkurat spist litt frukt nå, men vet jeg er sulten igjen snart! Mener vi snakket om å grille pølser... Og så skal vi ha pastasalaten senere i kveld. Gleder meg til helg! Skal spise masse saftis og kose meg! Kanskje jeg kommer meg ordentlig videre på knøttegenseren også! Og er jeg riktig heldig, så får vi gjort litt bryllupsgreier også! Men nå er jeg lei av å være på jobb! Vil hjem, NÅ... Og så er det nesten en time til jeg kan gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. juli 2006 #594 Del Skrevet 22. juli 2006 Heia! Håper du har en kjempefin helg med masse deilig is!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. juli 2006 #595 Del Skrevet 23. juli 2006 Hellu på du! Håper du har hatt en strålende helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #596 Del Skrevet 23. juli 2006 Så flink du er som strikkar!! Trur eg skal overlate baby-strikkinga til svigermor eg, eg er så dårleg sjølv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #597 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Missbumblebee: Kjempefin helg, men MASSE is! Cr@sh: Har hatt en helt herlig helg! Nesten bare kos og avslappning! veslo: Har aldri vært særlig flink før, men ble veldig inspirert når det ser ut som jeg får til ting nå! Nå har jeg både min bestemor, og kanskje også Svigermor til å strikke. (Sistnevnte bør nok spørres om hun vil, men det bør ikke være noe problem.) I tillegg begynner min egen mor å si hun kanskje skal sitte ute og strikke hun også. (Hun har støv-allergi, som meg, så vi kan ikke sitte innendørs uten avtrekk og strikke. ) Hun strikket endel til baby både før og etter hun fikk barn selv, og husker vel hvor fort det gikk. Ikke meg imot. Jeg håper jo på ei lita jente, og da er det nok bra med mye ull, så hun ikke fryser i vinter! Knøttegenseren begynner å få forstykke, og en arm, så nå er jeg vel ca halvveis. Ble nesten litt inspirert til å strikke noe i samme "ku-mønsteret" som jeg strikker nå, bare gjøre det gult og brunt, og kalle det giraff... Blir vel en lue det kanskje? Enn så lenge er det hvitt og svart som gjelder! Må nok ha mer garn til bryllupsreisen, for når det går framover, så går det framover! Idag får jeg se hvor mye plass knøttet har stjålet av brudekjolen til mamman sin! Blir vel avgjort om den må legges ut på magen eller ikke. Er litt usikker nå, for jeg har fått litt mage i det siste, og bruker jo ikke vanlige bukser lenger. Men skjørt går gjerne greit... Endret 24. juli 2006 av Sensommerbruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. juli 2006 #598 Del Skrevet 24. juli 2006 Masse is i helga ja? Oi... Håper desembermamma kommer fint oppi kjolen sin idag! Jeg sprengte min ganske kjapt! Blir masse ferdigstrikkete klær ser det ut som! Håper formen er bra og at du får en fin mandag på jobb! Rolig hos deg? Er ganske rolig her, men litt mer liv enn de andre ukene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. juli 2006 #599 Del Skrevet 24. juli 2006 Så spennende det blir å prøve kjolen... Blir sikkert kjempeflott - selv med en søt liten kul på magen, ja! Ha en fiiiin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 24. juli 2006 #600 Del Skrevet 24. juli 2006 Oj, så flink du er som driver og strikker til knøttet midt oppi alle bryllupsforberedelsene! Holder meg langt unna håndarbeid, jeg. Strikkegenene er det andre i familien som har fått. Lykke til med kjoleprøveing, spennende å se om den fremdeles passer. Bare fem dager til bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå