Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Ble plutselig skikkelig trøtt!

Tipper det blir en avslappende ettermiddag hjemme hos oss! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud! Det er jo bare 2 uker til du gifter deg! :hoppe:

Åh... :bryllup: Så moro!

Håper formen din er bra! Lenge siden jeg har vært innom deg nå.. :rodme: Men sånn er det når man er i feriemodus...

Håper dagen din har vært bra og kvelden avslappende!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Cr@sh! :klem:

Ikke lenge til bryllup nå nei, jeg merker det på alt og alle! Gleder og gruer meg litt! Gleder meg til å slutte å stresse og begynne å kose meg, men gruer meg litt til å ikke ha bryllupsting å kose meg med.

Formen er (endelig?) fin, og idag har jeg hatt en avslappende, men effektiv kveld sammen med Elsklingen min! Deilig å bare ha tid til å gjøre småting sammen! :hjerter_rundt:

Endret av Sensommerbruden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Forsov oss litt idag. (Det var så deilig å ligge godt sammenkrøllet inntil hverandre! ) Slo visst av vekkerklokka i søvne begge to... :sove::ler:

Lille knøttet i magen våknet visst nå etter at jeg kom på jobb.

Er veldig koselig å kjenne noe hver dag! :hjerter:

Idag blir det nok ikke is på meg før jeg kommer hjem... Har nemlig med meg masse god frukt. (Og en tur på butikken resulterer gjerne i mye mer enn is! :legrine: )

Så jeg får heller sitte på jobb og kose meg med frukt, og håpe knøttet er fornøyd med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så deilig å kjenne hver dag! Kjente ingenting igår kveld og idag..

Lat baby.. :ler: Slekter på mannen, liker å sove.... :sjarmor:

Kjempegodt med frukt, og mye sunnere!

Jeg har tatt meg i det, at jeg skal spise sunnere nå.

Når det blir såmye mat er det bedre at det er frukt ;)

Lag scrappealbum av bryllupet, så føler du at ikke alt er over liksom! ;)

Og så er det jo takkekortene,. Også nyyyte alle gavene! :sjarmor:

Håper du får en fin helg! :kose:

Noen planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lage album av bryllupsbildene etter bryllupet, Epica!

Gavene skal selvfølgelig Nyyytes! :sjarmor:

Takkekortene har jeg regnet med at vi bare bestiller opp hos fotografen. (Selv om Svigermor har tilbudt seg å ordne dem.)

Men det er jo klart, de må jo skrives! :ler:

Vi har time hos fotografen til å se på bildene, og så skjer det jo litt ting med knøttet etter bryllupet... :sjenert:

Regner jo med jeg skal forsøke å scrappe album av bryllupsreisen også!

Vi får se, eget album blir det nok hvertfall!

(Har tenkt på å gjøre det samme med ferien ifjor, da vi forlovet oss. Det er jo et fint minne det også!) ;)

Minst mulig planer for helgen!

Idag skal vi ha kose, kjærestedag! Kanskje leie en film. Har snakket litt om å lage god mat eller gå ut og spise. Og så tenkte vi å legge oss tidlig.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare så det er varslet... Jeg har litt planer om å bytte brukernavn etter bryllupet.

Satser på å ta det mellom bryllup og bryllupsreise!

(Ikke glem meg for det da! :sjenert: )

Ikke helt sikker på hva navnet blir, men en bokkarakter fra en av favorittbøkene mine blir det nok! (Har begynt å søke etter brukendes bilder allerede... :sjarmor: )

Skal ikke bytte dagbøker eller noe sånt, så de kommer vel til å være de samme. (Skifter nok ikke navn på bryllupsdagboka heller. )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en avatar som passer sammen med det nye nic'et, Epica!

Æsj, nå blir jeg bare kastet ut hele tiden! Umulig å svar på noe som helst jo! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Innom en kjapp tur og sier hei! Må fortsette runden min litt senere, for sola står inn her så jeg holder på å svette bort.. Uansett: Håper du har en kjempefin helg!! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare to uker igjen! :hoppe:

Koselig med bilde fra UL da. Gleder meg til jeg kan se på et jeg også. Vi er ikke sikre på om vi vil vite kjønn eller ikke, men vi har jo litt tid på å bestemme oss da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica: Kose deg med helg, vennen! :klem:

Mannen har ikke fått kjenne noe spark ennå, men det er varmt idag, og nurket slapper av! :)

Epona: Ikke noe å takke for, jeg klarer jo til og med å skrive feil! :sjenert: Hyggelig om flere småtroll får hjemmestrikkede votter, vet du! :klem:

iss: Hyggelig at du er innom og oppdaterer deg! :blomst:

Missbumblebee: Vanskelig mad KG tid når været er nydelig! Å svette bort foran PC'en bør man unngå! :klem: Du får titte innom sener isteden da, vet du! :klem:

Prada: Kjempekos med bilde fra UL, ja! Du må bare glede deg! Det er en stor opplevelse å se den lille babyen vise seg fram der inne! :hjerter: Det er så rart å se bevegelser og tenke at dette faktisk er det levende barnet vårt!

Dere får tenke over hva dere egentlig vil ang. kjønn før UL! Vet om noen som har angret på at de ikke spurte, men ikke motsatt. (Men så finnes det mange, som oss, som ikke angrer på at vi ikke ville vite i det hele tatt! )

Koser meg masse meg å gjette på hvilket kjønn det er , og kalle den litt hun og han om hverandre! *kos* :klem:

Bare 2 uker til bryllupet... Ja,ja... Skulle visst gjort masse ting tidligere, men det ser ut til at ting ordner seg!

:grine: *savner ringen min!*

Håper den ser helt nydelig ut når den kommer tilbake på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...