Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Ja jeg skal vertfall lese masse for jenta mi. ;)

Verken meg eller mannen liker å lese så prinsessa blir nok ingen lesehest! :hoho:

Kos med hobby, om det er strikking, bøker eller scrapping!

Kos med noe annet enn data & tv, lei av det..

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir spennende å se hvordan personlighetene til våre små knøtt utvikler seg! :-D Vi kan jo bare påvirke uansett. Noe er jo medfødt også! :klem:

Veldig kos med hobby! Skulle bare ønske jeg fant en som ikke fyllte huset med ting og tang... (Evt. bøker... :sjenert: ) :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja det blir spennende!

Hva de tar etter oss, og hvordan de blir..

Og hvordan de ser ut! Gleder meg sånn!!!! :hjerter:

Ja scrapping lager masse rot vertfall! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Du går vel snart, så du får ha en KOOOOOOOOSELIG kveld! :klem:

Her pøser det ned.. :sjenert:

Har god grunn til å være lat idag med andre ord! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Kjekt å lese at alt var vel på UL! :hoppe:

Så gøy at du kan kjenne spark på utsiden nå! :-D Jeg kjente det en ukes tid på utsiden før sambo og endelig fikk sjansen til å kjenne det. Håper mannen din får kjenne det snart!

Mitt Knøtt var også veldig aktiv den dagen vi hadde vært på ULen, og det er riktig det svigermoren din sa - UL-bølgene oppfattes som ubehagelig støy/dunkelyder, og forårsaker nok litt stress for babyen. Jeg tror det er derfor mitt knøtt var så aktiv den dagen vertfall, for det var på en tid der det enda var relativt lite aktivitet i magen (som jeg kunne kjenne). Kjente liv hver dag på den tiden og, men nå er det f.eks mye mer enn da.

Jeg og lurer så fælt på hvem det er som bor inni magen!! Hvordan blir han/hun? Hvordan ser han/hun ut? Gleder meg til å møte den lille og bli kjent med h*n! :legrine:

Ønsker deg en finfin onsdag videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Håper du fikk en koselig kveld på tross av regnværet!

Er kjempespennt på hvordan det lille nurket i magen kommer til å se ut når det kommer! Gleder meg masse!

:klem:

Epona:

Du kjente liv hver dag rundt UL? Jeg har ikke kjent noe hver dag før, men siden UL dagen har jeg kjent noe flere ganger om dagen. (Og det tyder jo på at lillenurket vokser og har det bra. :sjarmor: ) Tror Elsklingen gleder seg til å få kjenne sparkene han også! Men det ordner seg nok til helgen, når vi for det meste er hjemme sammen hele dagen!

Skal forresten forsøke å sende deg en PM med en slags "oppskrift" på de søte små vottene!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: 19 uker! :hoppe:

Bare en uke til, så er jeg faktisk halvveis! (Merkelig å tenke på!) :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:hoppe: for 19 uker!!

Vi så Silent Hill på kino, den tok heeelt av.. :sjenert::ler:

Kule effekter osv, men.. var litt for overdrevet.. :sjarmor:

Mannen kjente sanne utenpå magen igår!! :legrine:

Som et kraftig pulsslag... Var så koselig at han kunne kjenne.. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at mannen kjente prinsessa utenpå magen! Det likte han sikkert godt!

Silent Hill, altså en film jeg ikke trenger å gå og se.

(Kan forøvrig si noe tilsvarende om Poseidon. Det tok litt for mye av sånn i forhold til at det meste er sett før i andre amerikanske filmer.)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så du Slipp Jimmy Fri? Det er den kuuuleste, morsomste filmen jeg har sett på lenge!! ;)

Har bare sett en gammel versjon av Poseidon.. der var skuespillerne ganske dårlige! :ler:

Hva du gjorde igår da? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble det shopping av litt ting til bryllupet. (Som måtte handles snart!)

Og så fikk jeg kjøpt meg ny BH (49 kr på salg! :Hehe: )

Og så endte jeg på en H&M der de tydeligvis akkurat hadde fått inn høstklærne.

Masse fine kjønnsnøytale klær! (Hadde jeg ikke skullet på restaurant, så hadde det nok blitt babyshopping!)

Får heller finne meg en dag neste uke, hvor det passer å shoppe litt! (Hadde egentlig lovt meg selv at vi har nok snart nå, men det ser ikke ut som jeg hører!)

Etterpå gikk det meste av kvelden med på familiemiddag og bursdagsfeiring. Var hyggelig! Nå vet jeg at bestefaren min har fått med jeg at jeg skal ha et lite knøtt. :)

Ikke lenge til bryllupet nei... Ble litt :sjokk::sjokkert: Da jeg så hvor kort tid det egentlig er! (Dansinga er absolutt ikke på plass, og ikke talen min heller! :redd: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsklingen har scannet bildet av knøttet! Litt dårlig scanner, men da har vi en versjon vi kan sende rundt til alle interresserte.

Legger ved en liten versjon her, så dere kan få en sniktitt. (Knøttet sutter ikke på totten, selv om det kan se sånn ut på bildet. )

Søte Elsklingen min! Han har masse morro med å kalle knøttet litt for sønnen sin og litt for datteren sin! Angrer ikke et sekund på at vi ikke prøvde å finne ut kjønn! :hjerter: Tror vi kommer til å ha mye morro med det faktum at vi ikke vet. :ler:

post-9910-1152777742_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Ååå så nuuuuudelig! :hjerter:

:ler: Så spennende og morsomt når dere ikke vet kjønnet! ;)

Shopping ja, får aldri nok av det... :ler:

Vet du hva, jeg skrev talen sikkert bare en uke før bryllupet og vi øvde aldri på dansen, men det gikk bra!

Og det kommer til å gå så bra, og du vil få en deeeeeilig dag! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Ååå så nuuuuudelig!  :hjerter:

:ler: Så spennende og morsomt når dere ikke vet kjønnet! ;)

Shopping ja, får aldri nok av det...  :ler:

Vet du hva, jeg skrev talen sikkert bare en uke før bryllupet og vi øvde aldri på dansen, men det gikk bra!

Og det kommer til å gå så bra, og du vil få en deeeeeilig dag! :hjerte:

Nuddeligste babyen ever... :hjerter::ler::sjarmor: Hvertfall i mine øyne! (Og i mannens! :sjenert: )

Fant en bok jeg lurte på å kjøpe som minnebok til baby, som tok for seg tiden fra vi fant ut at vi skulle ha barn til barnet var ca året.

(Hadde masse rubrikker å fylle ut, og bare noen få plasser til bilder og sånn. )

Kjempefin, hvertfall som supplement til babyalbum.

Men, har jo tid ennå, så det blir vel mer titting først!

Fant fint scrappeutstyrspakke til baby også. (Bare ark og klistremerker og sånn...)

I gult, og nøytrale farger. Kjempefint til å lage scrappesider allerede, av positiv test, og UL bildet av lille nurk.

Har jo litt ting og tang fra jeg var og handlet scrappe-ting til gjestebok/bryllupsalbum også. (Ble litt babygreier også...) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:ler:

Ja se på oss, vi er typiske mødre allerede!! :legrine:

Selfølgelig er babyen vår det aller vakreste... hihi!

Kos med minnebok!

Jeg skal absolutt få med datoer som første skritt, første ordet osv ;)

Ååå jeg håper du vil vise meg hva du har scrappet etterhvert!

Så kan vi tipse hverandre, gi råd, osv, scrappe-mødre i farta!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan prøve å vise deg hva jeg har scrappet etter hvert, Epica!

Bare husk at "snart" i mitt vokabular om dagen kan bety "slutten av august", ettersom det ikke er mange dagene med fritid mellom nå og bryllupet... (Og dermed bryllupsreisen.)

Alle mødre synes jo såklart deres barn er vakrest! :legrine: Men, er hvertfall helt betatt av lilleknøtt! (Og det blir vel ikke bedre når det kommer til verden heller! :hjerter: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja sant det er sprøtt??

Har du sett masse på bildene etter du var på UL?

Jeg tok meg i å kikke på de konstant.. :ler:

Sååå forelsket! :hjerter:

Kan ikke fatte at jeg må vente 5 mnd til! ....... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holly Hobbie: Skal notere meg at du sytes knøttet så ut som ei lita jente.

Skal si ifra om du fikk rett eller feil innen julaften, håper jeg! :sjenert:

Epica:

Vi har bare det ene bildet, men har det framme rett som det er! :ler: Er helt betatt av det lille nurket, med verdens søteste lille babynese og et ansikt som kan ligne litt på meg som nurk! (Og sikkert pappan også.) Tror egentlig alle smånurk ser ganske like ut ansiktstrekkmessig når de blir født. :sjenert:

Gleder meg masse til lilleknøtt kommer, men kjenner jeg kommer til å trenge den tiden som er igjen til å komme i orden så alt er klart til å ta imot knøttet.

(Vi må enten flytte eller ommøblere helt... Så det er vel egentlig bare å begynne på det når bryllupsreisen er over. )

Mye å tenke på, og mer skal det bli! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...