Susan Sto Helit Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #401 Del Skrevet 3. juli 2006 Når jeg er ordentlig sulten smaker det ekstra godt med mat, Epica, men ellers er jeg fryktelig lite interessert i mat. (Bortsett fra frukt og bær, som nesten er toppen av lykke, og kan spises uavhengig av om jeg er sulten eller ikke. ) Ikke så vanskelig å bli arbeidslei i sånt vær nei... Men jeg er ofte litt arbeidslei hele sommeren jeg... Har liksom så mye annet jeg vil gjøre, som å slappe av hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #402 Del Skrevet 3. juli 2006 Her var det mye snakk om mat og is... *tusler ut igjen og pleier kvalmen min* ← Uff, stakkars kvalme Ephemera! Håper det går over snart! Er ikke noe godt å ha det sånn! Vil du låne en av kjeksene eller ingefærkapslene mine? Har ikke helt klart å gi slipp på dem ennå, så de følger meg uansett hvor jeg går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2006 #403 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg også.. Vil heller slappe av hjemme.. sole meg på terrassen.. Jeg er sååå interessert i mat! Begynner å tenke på hva vi skal ha til middag rett etter lunsjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. juli 2006 #404 Del Skrevet 3. juli 2006 Eh... Kunne jeg be deg slette det siste innlegget i dagboka mi - for nå kom du øverst på ny side.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #405 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Kan jeg godt, men du vet det sannsynligvis ville ha samme effekt hvis du sletter ett av dine innlegg på siden før? Nå skal jeg heldigvis snart "hjem" fra jobb. Da blirdet rett til byen og finne seg den største og beste isen! (Lurer på om jeg skal kjøpe "hjemmelaget" eller ferdig is? ) Endret 3. juli 2006 av Sensommerbruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #406 Del Skrevet 4. juli 2006 Ble "hjemmelaget" is på meg igår. Sånn de lager i butikken der. Kjempegod! Kunne sikkert spist litervis, men begrenset meg litt! Nå er det under en uke til UL! Faktisk 6 dager. (Synes nettopp det var 4 uker og noe jeg! ) Og i morgen er jeg 18 uker på vei! (Så får vi se hva JM sier på ultralyden!) Var kjempesliten når jeg kom hjem igår, så det ble ikke gjort noen ting! (Sov til og med lenge i morges, for jeg var så sliten! ) Idag må jeg forske ut hva jeg kan gi lillebroren min i bursdagsgave. (Han har bursdag snart. ) Ikke at det er noen stor fare, for han er ganske treg med gaver han også. Noen tips? Hva trenger gutter midt i 20 åra når de har bodd hjemmefra i litt over året, sammen med samboeren? Alt av datagreier ordner han jo billigere selv enn det jeg har mulighet til, så det er hvertfall ikke aktuelt. Ny grill har de, og nyere TV enn oss... Vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2006 #407 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Hjemmelaget er vel ekstra godt ja! At det går an å ha sååå dilla på is for tiden! Tenkte på data-ting, men det sa du han fikste billig selv.. Hmm.. Hva med parfyme? Gavekort kanskje.. Uff, det er vanskelig ja..! 18 uker imorgen, wow! Jeg er 20 på torsdag, så nå er du bare 1 uke og 6 dager bak meg.. Endret 4. juli 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juli 2006 #408 Del Skrevet 4. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #409 Del Skrevet 4. juli 2006 Igår fikk vi bestillt bryllupsreisen. Det blir sikkert godt for knøttet at mamman og pappan får kommet seg litt vekk og ta det med ro sammen! For ikke å snakke om nyte hvetebrødsdagene! Blir spennende å se hvordan vi blir behandlet når det er oppgitt at vi er honeymooners. Reiser ikke før mandag ettermidag etter bryllupet, så da blir det tid til å ta den legetimen jeg har fått også. (Og kanskje stikke innom jobben og avskjedsfesten til en av de jeg har jobbet litt sammen med. ) *Glede seg* Missbumblebee: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 4. juli 2006 #410 Del Skrevet 4. juli 2006 Å så artig at du nærmer det ordinær UL!!! Må si at det jammen går fort framover, selvsagt for alle andre enn meg selv... Bursdaggave til lillebror ja.... Datagreier har i alle fall jeg gitt opp, det fikser de mye bedre selv.. Men det som pleier å være populært her i gården er klær/ gavekort på klær, kule sko (jeg elsker sko...), alle mulige tekniske duppeditter (leker for voksne menn...), overlevelses kit til fest (kommer jo ann på om han tar seg en fest osv da), eller rett og slett penger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 4. juli 2006 #411 Del Skrevet 4. juli 2006 Vi ble behandlet veldig bra når vi var på bryllupsreise.... Bare å glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #412 Del Skrevet 4. juli 2006 Planene frammover: Tirsdag 4.7: Onsdag 5.7: Torsdag 6.7: Fredag 7.7: Lørdag 8.7: Søndag 9.7: Mandag 10.7: Ultralyd ! Tirsdag 11.7: Onsdag 12.7: Torsdag 13.7: Fredag 14.7: Lørdag 15.7: Frisørtime, håret skal lysnes. Søndag 16.7: Mandag 17.7: Tirsdag 18.7: Onsdag 19.7: Torsdag 20.7: Fredag 21.7: Lørdag 22.7: Søndag 23.7: Mandag 24.7: Kjoletilpassing Tirsdag 25.7: Onsdag 26.7: Torsdag 27.7: Fredag 28.7: Lørdag 29.7: Bryllup! Søndag 30.7: Mandag 31.7: Legetime og Bryllupsreise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #413 Del Skrevet 4. juli 2006 Tusen takk for masse tips, Iroim! Leketøy for voksne gutter, ja... Elsker sånt dill selv også, så det hadde vært morro å se etter også! Gavekort på klær er nok ganske bortkastet, men klær er ikke så dumt! (Har overtatt gavekort fra han før... Han hadde vunnet det, men klarte aldri å få brukt det! Så jeg kjøpte masse til meg, og en fin genser til han! ) Fint å høre at dere ble veldig godt behandlet på bryllupsreise! Gleder meg masse! Hvor var dere hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #414 Del Skrevet 4. juli 2006 Nå skal jeg ut og kjøpemeg en is, har jeg bestemt meg for! Er nydelig vær ute, selv om det ser ut som det er litt vind. Skal bli deilig med en tur ut og en god is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2006 #415 Del Skrevet 4. juli 2006 is is is... Snart UL og snart bryllup! Er kos å ha ting å se frem til! Er så glad jeg fikk ny UL, men håper morkaken har flyttet på seg.. Det er så fantastisk å tenke på at jeg får se prinsessa mi igjen! Godt du fant ut av gave. Ikke lett ! Kose deg ikveld med bordkort-laging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #416 Del Skrevet 4. juli 2006 Ja, det var en lur ide med gavekort på fiskeutstyr. Men den var ikke min opprinnelig, jeg tyvfisket litt hos mamma. (Og da ble vi enige om at sportshuset var stedet.) Blir nok tur på babyshop også da. Siden det ligger i samme bygget. (Det gjør det visst over alt! ) Du er heldig som får ny UL, Epica! Tror nok ikke jeg får det. Skal kose meg masse med bordkortene i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 4. juli 2006 #417 Del Skrevet 4. juli 2006 Fint du fant ut gave, det er ikke alltid lett..... Så koselig å lage bordkort, nesten så jeg vil gjøre bryllupsforberedelsene igjen. Det er virkelig koselig!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. juli 2006 #418 Del Skrevet 4. juli 2006 Innom og oppdaterer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #419 Del Skrevet 5. juli 2006 18 uker! Nå er jeg faktisk nesten halvveis! (Hvis jeg ikke blir satt tilbake på UL da... ) Bare 5 dager igjen til UL! Blir spennende å se hvordan vi har det etter å ha sett lille knøttet! Begynte på navnelista igår, på guttenavn. Siler ut alle de helt uaktuelle, og skriver ned de jeg liker. Og så markerer jeg de jeg liker best. Kom meg gjennom HELT til D igår! Dette tar visst litt tid! Ser at baby fort kan få et litt uvanlig norrønt navn, hvis jeg kunne velge alene! Men det kan jeg jo ikke! Vet ikke om det blir tilsvarende liste på jentenavn. Siden jeg egentlig ikke ønsker å diskutere det. Fikk sett litt på vogner og sånn når jeg var på babyshop igår... Liker nok utseendet på 4-hjulingene til Simo, Brio og Teutonia best. (Og så liker jeg jo faktum at dette er annerkjente merker.) Noen som husker linken til den siden der det var masse vogntips? Var ikke dyrt i hele tatt å kjøpe bare bøyle og pute til Tripp-trapp-stol. (Som jeg får av foreldrene mine.) Men er jo litt usikker på om disse nye bøylene passer til en 30 år gammel stol. Hadde vært fint å slippe billig! Bilseter er utrolig dyre! Håper vi får låne et! Iroim: Jeg synes nok det er litt slitsomt med bordkort og andre ting som MÅ gjøres før bryllupet. Synes liksom det er mer kos å snakke om det... iss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #420 Del Skrevet 5. juli 2006 for 18 uker!! Håper ikke UL setter deg tilbake! Gøy med navn! Ikke lett! Teutonia er stilig, vurderer den eller Quinny sålangt. Planer for dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå