Gå til innhold

Kjekk, men gørrkjedelig


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt en del løse forhold i det siste, og møtte på et tidspunkt en kjekk fyr. Etter å ha møttes en del helger, innser jeg at han ikke er noe for meg. Vi er totalt motpoler, og har lite til felles. Han er veldig seriøs med meg og vil ha kontakt hele tiden, men jeg føler det bare ikke..

Fyren er på gymmen hver dag, veldig trent, motsatt av meg. Han klarer hellrr ikke å snakke om "normale" ting. Jeg går ut for å drikke og ha det gøy, og han snakker kun om politikk, krig og historie. Sex'en er heller ikke noe wow, og han er dårlig til å kysse. Det mangler lidenskap, og hele greia blir bare veldig upersonlig for meg. Jeg har sagt det rett ut, men han endrer seg ikke. Hvordan avslutte dette på en fin måte?

Har lite erfaring med sånt, vanligvis renner jo ting bare "ut i sanda"..  Jeg ønsker ikke å ta opp "alle hans feil og mangler", bare fordi det ikke passer meg, men heller legge det frem som at "vi er bare en dårlig match". Hjelp? :)

Anonymkode: 455cc...b01

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at dere er for ulike til at du tror dette går. Er det som er sannheten slik du beskriver det. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Som Strigiformes sier så kan du si det som det er - at du ikke synes dere en god match og at du ikke har de rette følelsene for han. Og hvis du vil kan du jo slenge på et "men det har vært hyggelig å bli kjent med deg, og jeg ønsker deg alt godt videre" 🙂

Anonymkode: 134f1...eb5

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har hatt en del løse forhold i det siste, og møtte på et tidspunkt en kjekk fyr. Etter å ha møttes en del helger, innser jeg at han ikke er noe for meg. Vi er totalt motpoler, og har lite til felles. Han er veldig seriøs med meg og vil ha kontakt hele tiden, men jeg føler det bare ikke..

Fyren er på gymmen hver dag, veldig trent, motsatt av meg. Han klarer hellrr ikke å snakke om "normale" ting. Jeg går ut for å drikke og ha det gøy, og han snakker kun om politikk, krig og historie. Sex'en er heller ikke noe wow, og han er dårlig til å kysse. Det mangler lidenskap, og hele greia blir bare veldig upersonlig for meg. Jeg har sagt det rett ut, men han endrer seg ikke. Hvordan avslutte dette på en fin måte?

Har lite erfaring med sånt, vanligvis renner jo ting bare "ut i sanda"..  Jeg ønsker ikke å ta opp "alle hans feil og mangler", bare fordi det ikke passer meg, men heller legge det frem som at "vi er bare en dårlig match". Hjelp? :)

Anonymkode: 455cc...b01

Antar at du med normale ting mener at han skal snakke mer om deg?

Anonymkode: ddd1b...1fc

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Antar at du med normale ting mener at han skal snakke mer om deg?

Anonymkode: ddd1b...1fc

Om meg? Nei, men jeg tenker at når man kun møtes i helgene, kan man velge "lettere" samtaletemaer. Og selvsagt være litt mer personlig. Jeg synes livet er seriøst nok, og det er fint å kunne koble av med noen - ikke få mer hodebry.

TS

Anonymkode: 455cc...b01

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

En dame som ikke ghoster? Wow

Anonymkode: d1453...8a6

Skrevet

Er bare å si at kompitabilitet er viktig. Og at han er en fin fyr bla,bla,bla. Men at dere ikke er kompatible for hverandre. 

Anonymkode: 987f1...41d

Skrevet

Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kom i lag med fyren. FInnes det ingen intuisjon/magefølelse/etc for hva som er en god match og hva som ikke er det?

Jeg kan trøste deg med at han sikkert syns dine samtaleemner er akkurat like kjedelige. Og jeg sier ikke det fordi jeg ville likt å bli belært av en gymbro om dette fantastiske "romerriket alle menn snakker om". Noen liker åpenbart å pludre ivei om trivialiteter, der andre trenger mer kreativt input for å finne verdi i en samtale.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 19.33):

Har hatt en del løse forhold i det siste, og møtte på et tidspunkt en kjekk fyr. Etter å ha møttes en del helger, innser jeg at han ikke er noe for meg. Vi er totalt motpoler, og har lite til felles. Han er veldig seriøs med meg og vil ha kontakt hele tiden, men jeg føler det bare ikke..

Fyren er på gymmen hver dag, veldig trent, motsatt av meg. Han klarer hellrr ikke å snakke om "normale" ting. Jeg går ut for å drikke og ha det gøy, og han snakker kun om politikk, krig og historie. Sex'en er heller ikke noe wow, og han er dårlig til å kysse. Det mangler lidenskap, og hele greia blir bare veldig upersonlig for meg. Jeg har sagt det rett ut, men han endrer seg ikke. Hvordan avslutte dette på en fin måte?

Har lite erfaring med sånt, vanligvis renner jo ting bare "ut i sanda"..  Jeg ønsker ikke å ta opp "alle hans feil og mangler", bare fordi det ikke passer meg, men heller legge det frem som at "vi er bare en dårlig match". Hjelp? :)

Anonymkode: 455cc...b01

Gjesp.

3/10 

Dårlig trolling dette. 

Anonymkode: 71fdf...15f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 19.33):

Har hatt en del løse forhold i det siste, og møtte på et tidspunkt en kjekk fyr. Etter å ha møttes en del helger, innser jeg at han ikke er noe for meg. Vi er totalt motpoler, og har lite til felles. Han er veldig seriøs med meg og vil ha kontakt hele tiden, men jeg føler det bare ikke..

Fyren er på gymmen hver dag, veldig trent, motsatt av meg. Han klarer hellrr ikke å snakke om "normale" ting. Jeg går ut for å drikke og ha det gøy, og han snakker kun om politikk, krig og historie. Sex'en er heller ikke noe wow, og han er dårlig til å kysse. Det mangler lidenskap, og hele greia blir bare veldig upersonlig for meg. Jeg har sagt det rett ut, men han endrer seg ikke. Hvordan avslutte dette på en fin måte?

Har lite erfaring med sånt, vanligvis renner jo ting bare "ut i sanda"..  Jeg ønsker ikke å ta opp "alle hans feil og mangler", bare fordi det ikke passer meg, men heller legge det frem som at "vi er bare en dårlig match". Hjelp? :)

Anonymkode: 455cc...b01

Feil og mangler? Dere er ulike. For meg er det ikke særlig match med en som er glad i å drikke ofte. Ja takk til en fest i ny og ne, men that's it. 

Men er dere såpass ulike så ta praten.  Ikke noe galt i å føle at ulikhetene holder tilbake her. 

  • Nyttig 1
Skrevet

Prøver du å tvinge deg selv til å like en person fordi du liker utseende? Uansett så tenker jeg at det bare er å gå videre og finne noen du trives sammen med 😊

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Lorian skrev (4 minutter siden):

Prøver du å tvinge deg selv til å like en person fordi du liker utseende? Uansett så tenker jeg at det bare er å gå videre og finne noen du trives sammen med 😊

Nå er det vel det TS ønsker men spør om hvordan hun formidler det til han. Jeg tenker at du her kan være ganske åpen siden det ikke virker som om du ønsker å holde kontakten senere. Mer eller mindre gi versjonen du gir i HI, det er ikke noe fornærmende om han der. 

Skrevet

Betyr det å være kjekk så mye at dere finner dere i det der? 😅 Spiller ingen rolle hvor deilig dama hadde vært, det der hadde vært uaktuelt 

Anonymkode: 26bb6...456

Skrevet

Hvorfor gidder du egentlig? Du vet vel at utseende ikke er alt i et forhold? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 20.02):

Antar at du med normale ting mener at han skal snakke mer om deg?

Anonymkode: ddd1b...1fc

Enig. Er vel få tema som er så omfattende og spennende som politikk, krig og historie. Send han videre til noen som setter pris på intelligente samtaler.

Anonymkode: 2d2e3...239

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Om det er gørr kjedelig må jeg nesten bare regne med at også du er det….? Eller snakker du om så mye spennende til han, men bare får kjedelige svar? Foreslår så mye gøy å gjøre sammen, men han vil ikke bli med?

Det er nok av gratispassasjerer der ute 🤷‍♂️

Men uansett, hadde du likt han, så hadde det vært spennende bare å være rundt ham. 

Anonymkode: a0d02...082

  • Nyttig 2
Skrevet

Dere er for ulike men du behøver ikke ramse opp det du mener mangler for det du ikke liker kan andre sette pris på. Det enkle er å si at følelsene desverre har endret seg og at du synes det riktige er å avslutte slik at han kan treffe ei som passer han bedre.

Anonymkode: 37cae...3a2

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 19.33):

Jeg har sagt det rett ut, men han endrer seg ikke. Hvordan avslutte dette på en fin måte?

Anonymkode: 455cc...b01

Alt du beskriver er jo en mann du ikke matcher med. Hvorfor skal han egentlig forandre seg?

Du må snakke med han, si dette ikke kjennes rett for deg. Er egentlig ingen annen måte å gjøre det på.

Anonymkode: 20a4d...a79

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig. Er vel få tema som er så omfattende og spennende som politikk, krig og historie. Send han videre til noen som setter pris på intelligente samtaler.

Anonymkode: 2d2e3...239

Enig jeg også. Syns det er interessant med folk som følger med. Skulle ønske flere gjorde det. Å sitte å høre på drekkehistoriene til voksne folk hver uke er døden for meg. 

  • Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 19.33):

Har hatt en del løse forhold i det siste, og møtte på et tidspunkt en kjekk fyr. Etter å ha møttes en del helger, innser jeg at han ikke er noe for meg. Vi er totalt motpoler, og har lite til felles. Han er veldig seriøs med meg og vil ha kontakt hele tiden, men jeg føler det bare ikke..

Fyren er på gymmen hver dag, veldig trent, motsatt av meg. Han klarer hellrr ikke å snakke om "normale" ting. Jeg går ut for å drikke og ha det gøy, og han snakker kun om politikk, krig og historie. Sex'en er heller ikke noe wow, og han er dårlig til å kysse. Det mangler lidenskap, og hele greia blir bare veldig upersonlig for meg. Jeg har sagt det rett ut, men han endrer seg ikke. Hvordan avslutte dette på en fin måte?

Har lite erfaring med sånt, vanligvis renner jo ting bare "ut i sanda"..  Jeg ønsker ikke å ta opp "alle hans feil og mangler", bare fordi det ikke passer meg, men heller legge det frem som at "vi er bare en dårlig match". Hjelp? :)

Anonymkode: 455cc...b01

Så du mener han skal endre seg for å bli den du liker? Dessverre ikke slik det funker.. 
Kyssing og sex er jo noe som en kan jobbe med sammen, og blir ofte bedre over tid. 
 

Si bare helt ærlig, på en fin måte, at du tror dere er for forskjellig og at du ikke ser for deg noe videre mellom dere to :) Så finner du en du liker for den han er, og ikke vil prøve forandre. 

  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...