Gå til innhold

Kjekk, men gørrkjedelig

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 19.33):

Har hatt en del løse forhold i det siste, og møtte på et tidspunkt en kjekk fyr. Etter å ha møttes en del helger, innser jeg at han ikke er noe for meg. Vi er totalt motpoler, og har lite til felles. Han er veldig seriøs med meg og vil ha kontakt hele tiden, men jeg føler det bare ikke..

Fyren er på gymmen hver dag, veldig trent, motsatt av meg. Han klarer hellrr ikke å snakke om "normale" ting. Jeg går ut for å drikke og ha det gøy, og han snakker kun om politikk, krig og historie. Sex'en er heller ikke noe wow, og han er dårlig til å kysse. Det mangler lidenskap, og hele greia blir bare veldig upersonlig for meg. Jeg har sagt det rett ut, men han endrer seg ikke. Hvordan avslutte dette på en fin måte?

Har lite erfaring med sånt, vanligvis renner jo ting bare "ut i sanda"..  Jeg ønsker ikke å ta opp "alle hans feil og mangler", bare fordi det ikke passer meg, men heller legge det frem som at "vi er bare en dårlig match". Hjelp? :)

Anonymkode: 455cc...b01

Greia er vel at du etter alle dine "løse forhold" har blitt relasjonsskadd og dopaminjunkie. Når denne kjekke mannen ikke gir deg samme spenningen dag etter dag som alle de "løse forholdene dine" gav deg, så funker det ikke for deg. 

Hadde du ligget litt mindre rundt og festet litt mindre, hadde dette kanskje vært drømmemannen for deg. Han er nok det for mange andre. 

Anonymkode: 3d7c7...183

• Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Greia er vel at du etter alle dine "løse forhold" har blitt relasjonsskadd og dopaminjunkie. Når denne kjekke mannen ikke gir deg samme spenningen dag etter dag som alle de "løse forholdene dine" gav deg, så funker det ikke for deg. 

Hadde du ligget litt mindre rundt og festet litt mindre, hadde dette kanskje vært drømmemannen for deg. Han er nok det for mange andre. 

Anonymkode: 3d7c7...183

En relasjonsskadd dopaminjunkie vil dessverre aldri se dette selv. Men godt forsøk

Anonymkode: a0d02...082

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Har hatt en del løse forhold i det siste, og møtte på et tidspunkt en kjekk fyr. Etter å ha møttes en del helger, innser jeg at han ikke er noe for meg. Vi er totalt motpoler, og har lite til felles. Han er veldig seriøs med meg og vil ha kontakt hele tiden, men jeg føler det bare ikke..

Fyren er på gymmen hver dag, veldig trent, motsatt av meg. Han klarer hellrr ikke å snakke om "normale" ting. Jeg går ut for å drikke og ha det gøy, og han snakker kun om politikk, krig og historie. Sex'en er heller ikke noe wow, og han er dårlig til å kysse. Det mangler lidenskap, og hele greia blir bare veldig upersonlig for meg. Jeg har sagt det rett ut, men han endrer seg ikke. Hvordan avslutte dette på en fin måte?

Har lite erfaring med sånt, vanligvis renner jo ting bare "ut i sanda"..  Jeg ønsker ikke å ta opp "alle hans feil og mangler", bare fordi det ikke passer meg, men heller legge det frem som at "vi er bare en dårlig match". Hjelp? :)

Dagens kvinner må bare finne noe å klage på... 

Anonymkode: 3d952...517

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
knooters skrev (På 16.12.2025 den 23.26):

Skjønner ikke hvordan du i det hele tatt kom i lag med fyren. FInnes det ingen intuisjon/magefølelse/etc for hva som er en god match og hva som ikke er det?

Tenkte akkurat det samme, hvordan havner man i halmen med en man ikke er interessert i? Kun basert på utseendet? Ikke skjønner jeg helt hva han ser i henne heller.

Anonymkode: 27339...12d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.12.2025 den 20.47):

Om meg? Nei, men jeg tenker at når man kun møtes i helgene, kan man velge "lettere" samtaletemaer. Og selvsagt være litt mer personlig. Jeg synes livet er seriøst nok, og det er fint å kunne koble av med noen - ikke få mer hodebry.

TS

Det høres ut som du ønsker mer overfladiske emner, og da er det jo selvsagt ikke noe du kan eller skal endre på denne fyren, som tross alt har sunne interesser - dere bare matcher ikke. Er jeg den eneste her som synes det er hårreisende med den delen "jeg har sagt det til han, men han endrer seg ikke"...?? Det der høres ut som et større problem/rødt flagg, i mine øyer. 

Du må jo avslutte dette - si det akkurat som det er, at dere har såpass ulike fokusområder at det blir mismatch. Selvsagt ikke med å gi uttrykk for at det er han det er noe feil med, for han høres jo ikke feil ut på noen måte, han høres sunn ut, men bare ikke riktig for deg. 

Anonymkode: 725ca...a9b

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hadde jeg ikke vært i forhold, så hadde jeg sagt send han til meg.😂 Men fra spøk til alvor. Noen ganger er man ikke match, da sier man det rett ut. 

Koselig å treffe på deg,men jeg føler ikke at dette har noe framtid. 

• Nyttig 2
Skrevet

Du får bare si at du ikke er så opptatt av krig og fred og sånn…

Anonymkode: 5ba8c...1b6

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Høres fantastisk ut med en mann som er kjekk, trent OG interessert i samfunnet rundt seg. 

Du får lire av deg noe om manglende match, og slippe denne laksen ut i elva igjen.

Anonymkode: c4033...df8

• Liker 2
Skrevet

Har du aldri avvist noen før?

Si nå bare at du ikke ønsker å fortsette fordi dere er for forskjellige. 

Anonymkode: 958db...a61

Skrevet

alle hans feil og mangler

Han har ikke "feil og mangler", dere er bare ulike og passer ikke sammen.

Anonymkode: 36025...42d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2025 den 14.58):

Det høres ut som du ønsker mer overfladiske emner, og da er det jo selvsagt ikke noe du kan eller skal endre på denne fyren, som tross alt har sunne interesser - dere bare matcher ikke. Er jeg den eneste her som synes det er hårreisende med den delen "jeg har sagt det til han, men han endrer seg ikke"...?? Det der høres ut som et større problem/rødt flagg, i mine øyer. 

Du må jo avslutte dette - si det akkurat som det er, at dere har såpass ulike fokusområder at det blir mismatch. Selvsagt ikke med å gi uttrykk for at det er han det er noe feil med, for han høres jo ikke feil ut på noen måte, han høres sunn ut, men bare ikke riktig for deg. 

Jeg vil bare presiserte noe som jeg kanskje ikke var tydelig nok på i dette forrige svaret mitt! Det jeg synes var hårreisende, var at du TS har lagt frem et krav om endring. Det er ikke greit i en datingrelasjon! Rødt flagg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...