AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #21 Skrevet 2. desember 2025 mommyaka skrev (16 minutter siden): Derfor jeg spør alder er at er det snakk om telefon til en på 6 år eller 16 år. Hvorfor jeg spør om iPhone er om det er pga av merket? Mye bedre å kjøpe Android telefoner da dette er noe alle har lade leding til,( tror nyere iPhone skal få dette,men ikke dr gamle,) Og om du kjøper til en på 6 år så kan du jo kjøpe en brukt dora telefon foreksempel. Det er ikke beslutningen om å kjøpe iPhone jeg er usikker på, men hva jeg bør tenke på dersom jeg skal kjøpe den brukt på Finn. Anonymkode: 3fff6...6e7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #22 Skrevet 2. desember 2025 Ville aldri kjøpt brukt privat. I dag er det enkelt å legge igjen skjulte program på mobilen hvor man får tilgang på alt av passord og banktilgang. Anonymkode: 0230b...a63
mommyaka Skrevet 2. desember 2025 #23 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke beslutningen om å kjøpe iPhone jeg er usikker på, men hva jeg bør tenke på dersom jeg skal kjøpe den brukt på Finn. Anonymkode: 3fff6...6e7 Om du nå kjøpe på finn så ta ville jeg kjøpt fra en do kan dra til Fiks ferdig kan gå..men pakken kan bli borte eller stjelt. Hørt at folk som fikk stein i pakken og etc
StyrmannM Skrevet 2. desember 2025 #24 Skrevet 2. desember 2025 Vi kjøper brukte telefoner hos Telia (der vi har abonnement) til ungene. Funker veldig bra 1
Strikkeeli Skrevet 2. desember 2025 #25 Skrevet 2. desember 2025 Vi kjøper brukte fra power til både oss og ungene. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #26 Skrevet 2. desember 2025 Takk! Jeg visste ikke Telia og Power solgte brukt. Det føltes tryggere enn privatpersoner. Det skal jeg sjekke opp i. Anonymkode: 3fff6...6e7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #27 Skrevet 2. desember 2025 mommyaka skrev (7 minutter siden): Om du nå kjøpe på finn så ta ville jeg kjøpt fra en do kan dra til Fiks ferdig kan gå..men pakken kan bli borte eller stjelt. Hørt at folk som fikk stein i pakken og etc Takk for tips! Høres lurt ut å hente den selv da, ja. Takk! Anonymkode: 3fff6...6e7
mommyaka Skrevet 2. desember 2025 #28 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for tips! Høres lurt ut å hente den selv da, ja. Takk! Anonymkode: 3fff6...6e7 Det positive med å kjøpe fra power, butikken er jo at du får med garanti på den. Og du får den ny...som andre sier her inne kjøper du brukt på finn ved du aldri hva som kan ligge der inne
Soft mann Skrevet 2. desember 2025 #29 Skrevet 2. desember 2025 mommyaka skrev (19 minutter siden): Eller disse:) bare tips Er vel deksel dette
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #30 Skrevet 2. desember 2025 Vi får begge ny telefon fra jobben annethver år, så her har barna bare arvet våre. De har alltid vært helt fine, bare litt dårligere batterikapasitet. Men jeg har flere i omgangskretsen som har god erfaring med å kjøpe brukte mobiler, og de har da kjøpt fra Telenor/Telia, Power/Elkjøp o.l. Jeg ville personlig styrt unna Finn akkurat for slike kjøp, det er for stor sjanse for å bli scammet og jeg tror dessverre ikke at Finn hjelper deg så mye som man kanskje hadde forventet. Anonymkode: 69414...3c6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #31 Skrevet 2. desember 2025 Takk alle sammen! Da har jeg landet på å droppe Finn og heller kjøpe via Telenor eller Telia eller lignende. Jeg visste ikke at det gikk an. Men supert med garanti og alt - det virker trygt og ordnet. takk skal dere ha! Anonymkode: 3fff6...6e7 1
mommyaka Skrevet 2. desember 2025 #32 Skrevet 2. desember 2025 Soft mann skrev (12 minutter siden): Er vel deksel dette 😂🤣😂 Ja...det var feil bilde
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #33 Skrevet 3. desember 2025 Vi har kjøpt brukte iphoner til oss selv og ungene i alle år. Har aldri hatt noe problem - bruk fiks ferdig, så har du litt tid på å teste telefonen og sjekke at alt er OK før pengene overføres. Det er så mange som får tlf av jobb, eller som bytter telefon ofte, at det er mange gode og litt brukte telefoner på finn. Anonymkode: 17049...9e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå