AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #21 Skrevet 3. desember 2025 Ts, er du den samme som fra den andre tråden egentlig? Den med han som var på julebord og ikke lot høre fra seg og ble helt kaldt etterpå? Anonymkode: 01ab2...38f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #22 Skrevet 3. desember 2025 Kanskje han har introdusert så mange «dater» for dem tidligere at det begynner å bli pinlig? Er det vanlig å definere hverandre som «date» etter 10 måneder nå? Hva er forskjell på å ha datet i 10 mnd og være eksklusive, og å være kjærester? Anonymkode: f95ed...511
Diana Skrevet 3. desember 2025 #23 Skrevet 3. desember 2025 Har ikke møtt vennene til kjæresten enda, men han har fortalt alle om meg. Og han vil veldig gjerne at jeg møter dem når anledningen byr seg. Vi har vært sammen 1 mnd. Han jeg drev med i sommer møtte jeg vennene til relativt fort og flere ganger gjennom sommeren. Han ville gjerne vi skulle være kjærester, så han inkluderte meg rask i livet sitt for å vise at han var serriøs. Jeg hadde ikke godtatt at ingen/få i kretsen hans vet at han treffer noen 10 mnd inn i "forholdet"
Diana Skrevet 3. desember 2025 #24 Skrevet 3. desember 2025 LøkkaLine skrev (På 2.12.2025 den 5.23): Jeg er 40 år i full jobb! Møter venner 3-6 ganger i uka. Er nok både ekstrovert og sosial ja, så i mitt tilfelle er det jo viktig å være sammen med en som er litt lik der. Kombineres veldig ofte med trening! 2-3 av de gjør vel det. Og kaffe før jobb, utelunsj ila arbeidsdagen osv. Små sosiale lommer her og der 🥰 Bor midt i Oslo sentrum, er helt normalen i min omgangskrets. Tydelig vi alle er forskjellige. Oi. Får vondt i introverten 😂 jeg møter mine venner ett par ganger i mnd. Noen ganger går det flere mnd imellom hver gang vi møtes. Ikke fordi vi ikke vil, men fordi tiden ikke strekker til med fulltidsjobb, deltidsstudier, barn og familielivet AS. Men vi snakker sammen flere ganger i uken/daglig 😊 Kaffe før jobb gidder ingen i min krets. Starter på jobb kl 6. Og utelunsj hørtes egentlig bare travelt ut. Ikke har noen i min kreta mulighet til det heller. Godt vi er forskjellige 🤗
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #25 Skrevet 3. desember 2025 Møtte hvetandres venner etter ett år. Traff venner på cafe, var borte på besøk, og skulle jeg eller han ha besøk, stakk den andre på besøk også. Ganske enkelt. Har vært gift i 20 år nå. Anonymkode: 66c38...861
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå