Gå til innhold

MP3spiller på treningsenter?

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Vet ikke om denne passet inn her, men jeg blir iallfall kjempestresset av musikken på treningsenteret og vil mye heller ha egen musikk med.

Lurte bare på om noen pleier å gjøre dette, eller om det blir overdøvet av rælet?

Liker heller ikke å ha det så høyt på at andre hører hva jeg hører på. Det blir som når du sitter på tog og leser bok/blad og noen henger over og leser mitt blad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Musikken på treningssentre er alltid stygg og masete. så jeg foretrekker min egen musikk!

Problemet mitt blir at jeg ikke hører hva som skjer rundt meg fordi jeg hører på min egen musikk, og da blir jeg ganske så PARANOID :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg pleier å ha med meg mp3-spiller på treningssenteret, og det er ikke noe problem. Har heller ikke full styrke på, men hører ikke musikken fra treningssenteret fordi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ok, da drasser jeg den med i dag :)

Blir så utrolig umotivert av den musikken, og jeg nekter å trene til "put your ass up in the air!" Blir flau av mindre, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Det gikk kjempebra det :) Men på spenst er lyden kjempehøy, bare rap og R&B og techno og gnål! Jeg blir hodegal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

På mitt senter spiller de Dido, Jahn Teigen (med "Min første kjærlighet"), Celine Dion og annet møl, så uten mp3-spiller kunne det faktisk skjedd at jeg drepte noen pga. musikken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Fysjom! Det er faktisk en av grunnene til at jeg har tatt min månedslange pause fra trening. Andre grunner er at jeg kan være en slappfisk og det er trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar alltid med mp3spilleren på treningssenteret, men nå sier jo de at mp3spiller sammen med disse elektriske apparatene kan forårsake plutselige høye impulser, som kan føre til døvhet..!!

Noen som har droppet mp3spiller pga dette??

Samboeren min er veldig skeptisk..

Mens jeg helst ikke vil trene uten.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt senter spiller de Dido, Jahn Teigen (med "Min første kjærlighet"), Celine Dion og annet møl, så uten mp3-spiller kunne det faktisk skjedd at jeg drepte noen pga. musikken....

Da er vi to :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvordan gjør dere det da?Dere må vel ha lomme på klærne for å ha spilleren oppi?Jeg fikk også lyst til å høre på min egen musikk...men først må jeg kjøpe mp3-spiller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Hvordan gjør dere det da?Dere må vel ha lomme på klærne for å ha spilleren oppi?Jeg fikk også lyst til å høre på min egen musikk...men først må jeg kjøpe mp3-spiller da.

Har bare treningsbukser med lommer, og hodetelefonledningen er lang nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, da drasser jeg den med i dag :)

Blir så utrolig umotivert av den musikken, og jeg nekter å trene til "put your ass up in the air!" Blir flau av mindre, jo!

lol :ler::ler::ler::ler:

Skjønner godt hva du mener. Og det er ikke lite av sånne sanger man finner på treningsstudioene!

Endret av monkeyfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

jeg pleier å ha med meg mp3spilleren min..

Ikke noe problem det, men man må jo selvsagt ha opp volumet litt, så du får overdøvd den andre musikken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...