Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet
:ler:

Towelie, du er genial!

Gennianal beibi. Eller egentlig bare dum og blond siden jeg er sjalu på min kjære kjærestes klesplagg. uff og uff. Derfor jeg logget meg ut i førsten, faktisk også måtte jeg bare late som alt var tull - de sier jo så ;)

Gjest Gjest_Pjusk_*
Skrevet

Hahahahah man kan ikke noe annet enn og legge seg ned og dø av det her xD så ufattelig mest genialt ! :P even tho det er en spøk.. <3 :P gotta love it xD :klappe:

Gjest Gjesta
Skrevet
Gennianal beibi.

:ler:

Whatever. Tråden inneholder uansett nok av genitale gjesteinnlegg.

:sjarmor:

Skrevet

:grine2: Dette var bra lesning på en torsdags kveld... ikke greit å være sjalu... he he

Gjest gjest1
Skrevet

Dere som kommer og leker smarte, tror dere at dere har funnet opp kruttet? :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

FANTASTISK!!!

Og så er det så mange som beviser så grundig at de ikke leser NOE annet enn hovedinnlegget...

Utrolig bra, håper jeg også klarer å mekke en like bra tråd en gang ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Men nå er det jo tross alt ikke meg som er flink/genial, det er bare disse besøkende som er så ufattelig utenfor rekkevidde pissfjerne! En skulle tro så :---)

Skrevet

haha så den på irc jeg å.. faen meg noen av det beste jeg har sett på lenge hehe.. mulig det har jo med att jeg er god å¨brisen å snart skal ut på byn.. skål :D

Gjest gjest 0
Skrevet

Utrolig at det fremdeles er fullt av gjester her inne! :ler:

Nå er det 28!

Skrevet
Tror denne posten er lagt ut på diverse andre forum, chatter o.l. derfor blir det nok mange lesere i dagene fremover, jeg så linken til denne diskusjonen på irc.

PWND

Skrevet

34 gjester nå!

(Towelie, får du vervepremie for dette her? ;) )

Skrevet

Artig saker...

Denne tråden (eller ihvertfall første innlegg) har blitt oversatt til engelsk, på div forum, så her blir det liv :-p

ScTFTW!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...