Gå til innhold

Sjalu på Unix


Gjest Villbær

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

Og først nå så jeg denne tråden - etter å ha lest om Towelie i månedens bruker.

Jeg digger deg Towelie. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest

- når jeg sitter på dataen, så har jeg dataen forran meg, og ser på den!

.. nei det er skjermen! dette er dataen.

- nei, det er en boks!

.. ja, men det er det som er daten.

- nei det er ikke dataen, dataen er der! det er bare en boks!!

*frustrert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ehm.. bare et spørsmål. Hvor ble det av hun som starta dette?? Har hun svart? Hun må jo ha dødd av flauhet... ...........

Dette innlegget hører hjemme på-> www.((-(-_(-_-)_-)-)).roflmao/omfg/wtf/STFU!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
old news n00b

Dessverre overser de slike kommentarer glatt.

Denne tråden var morsom i sin tid, men nå begynner til og med jeg å bli lei av stadig nye som oppdager hovedinnlegget, men unngår å få med seg hva som har skjedd videre. God dag mann, økseskaft er bare morsom én gang. :murvegg: Forstår du må begynne å bli litt lei :klem: selv om du kan være rasende festlig og fortjener litt cred for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet
Ehm.. bare et spørsmål. Hvor ble det av hun som starta dette?? Har hun svart? Hun må jo ha dødd av flauhet... ...........

Dette innlegget hører hjemme på-> www.((-(-_(-_-)_-)-)).roflmao/omfg/wtf/STFU!!!

Les tråden så finner du ut at det hele bare er kødd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine
Ehm.. bare et spørsmål. Hvor ble det av hun som starta dette?? Har hun svart? Hun må jo ha dødd av flauhet... ...........

Dette innlegget hører hjemme på-> www.((-(-_(-_-)_-)-)).roflmao/omfg/wtf/STFU!!!

:ler: ja si det du T......E :klø:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
:ler: ja si det du T......E  :klø:

:ler:

Som sagt, de banner meg herfra hvis jeg logger meg ut og skriver mer tull, så hvorfor skulle jeg gidde å bruke min avskjedstullebeskjed på DETTE? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine
Som sagt, de banner meg herfra hvis jeg logger meg ut og skriver mer tull, så hvorfor skulle jeg gidde å bruke min avskjedstullebeskjed på DETTE? :tunge1:

Seriøst! :overrasket:

Av en eller annen merkelig grunn så tror jeg du glemte dette :ironi:

:ler: pøh, de trenger deg her, så det så, du er med på å sprite opp KG

:erter:

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

haahhaahahhaha

helt fantastisk bra! Dere jenter er så forbanna vanskelige til tider. Istedet for å spørre han direkte hva i granskauen "unix er sexy" betyr så går du heller rundt å ruger på dette og holder sjalusien i gang.. kommunikasjon kjære ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
haahhaahahhaha

helt fantastisk bra! Dere jenter er så forbanna vanskelige til tider. Istedet for å spørre han direkte hva i granskauen "unix er sexy" betyr så går du heller rundt å ruger på dette og holder sjalusien i gang.. kommunikasjon kjære ;)

Og "dere" gutter er lettlurte. ;) Når har det blitt skrevet side opp og side ned om at hovedinnlegget var et tulleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...