Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #181 Skrevet 23. april 2006 Bevis at den ligger andre steder, for jeg finner ikke noe når jeg googler. Dere er nok bare utloggede KG-luringer.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #182 Skrevet 23. april 2006 Du får lære deg å google da, hvis du ikke finner den andre steder. På IRC reklameres det om den med jevne mellomrom, og på diverse forum (google that shit) ligger den også.
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #183 Skrevet 23. april 2006 (endret) Du får heller lære deg å lese. Så du ikke jeg skrev jeg googlet? Fortsatt klarer du ikke å vise til noen sider. Endret 4. mai 2006 av Misty
Gjest Wintersun Skrevet 23. april 2006 #185 Skrevet 23. april 2006 herregud du e dom!!!! Sjalu på et operativ system hahahahaah Du e max blond!!! :D:D:D
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. april 2006 #186 Skrevet 23. april 2006 herregud du e dom!!!! Sjalu på et operativ system hahahahaah Du e max blond!!! :D:D:D ← Les litt mer av tråden før du svarer da..
Gjest Trynet ditt Skrevet 25. april 2006 #188 Skrevet 25. april 2006 (endret) Du får heller lære deg å lese. Så du ikke jeg skrev jeg googlet? Fortsatt klarer du ikke å vise til noen sider. ← Du bør kanskje lære deg å google før du er så frekk i kjeften Sånn skal det søkes, se! Det er treff! Endret 4. mai 2006 av Misty
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #189 Skrevet 25. april 2006 Du bør kanskje lære deg å google før du er så frekk i kjeften Sånn skal det søkes, se! Det er treff! ← Du bør kanskje registrere deg før du gjemmer deg bak et gjestenick og tøffer deg.
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #190 Skrevet 25. april 2006 Skjønner ikke helt dere som faktisk blir indignerte og sinna på Towelie for denne fleipen.... Hallo, det var en fleip, og ikke noe annet - er det noe å ta sånn på vei for? Eier dere ikke humor? Så morsomt at du har blitt kjendis i datanerdeverden Towelie - og til og med oversatt til andre språk.. Det er nok ikke lenge før vi får den på mail, alle som en...
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #191 Skrevet 25. april 2006 Da skifter jeg navn, gjør jeg. Og prøver å glemme...
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #192 Skrevet 26. april 2006 Dersom det var deg Towelie, Logg deg inn som Villbær da. Jeg tror du bare sier at det var en av din zcitzo-utbrudd.
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #193 Skrevet 26. april 2006 Logg meg inn som gjest? Be Helge sjekke ip heller du, disse moderatorene er meget flinke til det. (om du ser at villbær ikke er klikkbar, ser du hun er GJEST! homsefil du.)
Gjest Villbær Skrevet 27. april 2006 #194 Skrevet 27. april 2006 Towelie? Hvem prøver du egentlig å lure? Du vet utmerket godt at du ikke er "meg"! Dette er faktisk litt frekt! Og dere som gjør narr av meg på alle disse websitene - det er faktisk ikke morsomt. Unnskyld alle sammen for at jeg ikke har skrevet mer i denne tråden enn startinnlegget. Jeg ble litt satt ut da jeg konfronterte typen om denne t-skjorten.... Han har nemmelig en fortid med sjalu damer, og taklet ikke presset. Det ble slutt. :cry: Tusen takk til alle som har linket denne videre og gjort narr av meg, og tusen takk til Towelie som har prøvd å steal my shine... dere er ikke verdt marka dere trør på en gang.....
Gjest |H| Skrevet 4. mai 2006 #196 Skrevet 4. mai 2006 DER! da har jeg lest gjennom tråden! , morsomt!
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #198 Skrevet 6. mai 2006 Stakkar deg Villbær , din type liker visst Unix bedre enn deg for en nerd du har funnet deg ..
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2006 #199 Skrevet 6. mai 2006 Towelie? Hvem prøver du egentlig å lure? Du vet utmerket godt at du ikke er "meg"! Dette er faktisk litt frekt! Og dere som gjør narr av meg på alle disse websitene - det er faktisk ikke morsomt. Unnskyld alle sammen for at jeg ikke har skrevet mer i denne tråden enn startinnlegget. Jeg ble litt satt ut da jeg konfronterte typen om denne t-skjorten.... Han har nemmelig en fortid med sjalu damer, og taklet ikke presset. Det ble slutt. :cry: Tusen takk til alle som har linket denne videre og gjort narr av meg, og tusen takk til Towelie som har prøvd å steal my shine... dere er ikke verdt marka dere trør på en gang..... ← Traff typen din her om dagen, og da sa han at han hadde begynt å henge med søstra til Unix - Linux i stedet fordi han fikk for lite fitte hjemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå