Gå til innhold

Sjalu på Unix

Gjest Villbær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjest1
:ler:

Towelie, du er genial!

Gennianal beibi. Eller egentlig bare dum og blond siden jeg er sjalu på min kjære kjærestes klesplagg. uff og uff. Derfor jeg logget meg ut i førsten, faktisk også måtte jeg bare late som alt var tull - de sier jo så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pjusk_*

Hahahahah man kan ikke noe annet enn og legge seg ned og dø av det her xD så ufattelig mest genialt ! :P even tho det er en spøk.. <3 :P gotta love it xD :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

FANTASTISK!!!

Og så er det så mange som beviser så grundig at de ikke leser NOE annet enn hovedinnlegget...

Utrolig bra, håper jeg også klarer å mekke en like bra tråd en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Men nå er det jo tross alt ikke meg som er flink/genial, det er bare disse besøkende som er så ufattelig utenfor rekkevidde pissfjerne! En skulle tro så :---)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha så den på irc jeg å.. faen meg noen av det beste jeg har sett på lenge hehe.. mulig det har jo med att jeg er god å¨brisen å snart skal ut på byn.. skål :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror denne posten er lagt ut på diverse andre forum, chatter o.l. derfor blir det nok mange lesere i dagene fremover, jeg så linken til denne diskusjonen på irc.

PWND

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig saker...

Denne tråden (eller ihvertfall første innlegg) har blitt oversatt til engelsk, på div forum, så her blir det liv :-p

ScTFTW!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...