Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #81 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg vet hvorfor dere har så mange som leser denne tråden.. :D Den har blitt en slager på forskjellige dataforum og chattekanaler, vi alle elsker denne jenta!! UNIX FTW!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Love you Skrevet 9. april 2006 #82 Del Skrevet 9. april 2006 Will you marry me Towlie? Please show us your picture :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #83 Del Skrevet 10. april 2006 :klø: Et ord som UNIX måtte jo slå an hos mennesker som spør om en vil gifte seg over internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #84 Del Skrevet 10. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faust Skrevet 10. april 2006 #85 Del Skrevet 10. april 2006 FOR THE HORDE!!!!1111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_n00b_* Skrevet 10. april 2006 #86 Del Skrevet 10. april 2006 Stackars jente da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #87 Del Skrevet 10. april 2006 Er alle disse gjestene en og samme person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HUMP Skrevet 10. april 2006 #88 Del Skrevet 10. april 2006 I love WINDOWS ← Itte je - å knu**e enkelte kjærringer er som å stikke pikken ut vinduet - heyy ekke dårlig utrusta heller jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #89 Del Skrevet 10. april 2006 fra ocshoot.no kanalen ... <BGE-_-> http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=188058 <BGE-_-> HAHAHAH <BGE-_-> SE DEN DA!!! <J0lle> old. <BGE-_-> nehei? <BGE-_-> Fu deg da J0lle <ArneJo> BGE-_-: orker ikke å spørre hva du gjorde inne på kvinneguiden <ArneJo> <J0lle> fu deg selv <BGE-_-> alt er old til deg-.. <J0lle> den er pastet x-antall ganger her de siste tre dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pwner Skrevet 10. april 2006 #90 Del Skrevet 10. april 2006 Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibs hele gjengen.. skaff dere et liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. april 2006 #91 Del Skrevet 10. april 2006 Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibs hele gjengen.. skaff dere et liv ← jeg regner med at du mener de som sitter på chat og ler av damene på kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Constantine Skrevet 10. april 2006 #92 Del Skrevet 10. april 2006 Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibs hele gjengen.. skaff dere et liv ← helt enig.. skaff dere et liv enn å sitte her å diskutere noe så teit.. faen tragiske ppl.. spes du med flere brukere.. sitter å later som du er en jente med problemer.. ta et sex-bytte da vettu.. .. EID!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #93 Del Skrevet 10. april 2006 Skjønn, du, trådstarter... Dette blir nok en klassiker hos oss nerder. Har ikke typen din lest denne tråden, kommer han nok til å gjøre det om ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. april 2006 #94 Del Skrevet 11. april 2006 fra ocshoot.no kanalen ... <BGE-_-> http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=188058 <BGE-_-> HAHAHAH <BGE-_-> SE DEN DA!!! <J0lle> old. <BGE-_-> nehei? <BGE-_-> Fu deg da J0lle <ArneJo> BGE-_-: orker ikke å spørre hva du gjorde inne på kvinneguiden <ArneJo> <J0lle> fu deg selv <BGE-_-> alt er old til deg-.. <J0lle> den er pastet x-antall ganger her de siste tre dagene ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #95 Del Skrevet 11. april 2006 Haha! Det finnes jo ikke noen type, din forbanna lettlurte apekatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #96 Del Skrevet 11. april 2006 helt enig.. skaff dere et liv enn å sitte her å diskutere noe så teit.. faen tragiske ppl.. spes du med flere brukere.. sitter å later som du er en jente med problemer.. ta et sex-bytte da vettu.. .. EID!!!!!!!!!!!!!! ← Skal jeg bli mann da? :klø: jeg kan ikke se jeg ser logikken i noe av det du skriver, kjære eksorsist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #97 Del Skrevet 11. april 2006 Ler så jeg griner! Dette var utrolig morsomt! kvinnelig, datanerd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest root Skrevet 11. april 2006 #98 Del Skrevet 11. april 2006 BOHICA IMHO: n00b!!! but IANAL ← FFS, U just gotta LOVE'M!!11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest root Skrevet 11. april 2006 #99 Del Skrevet 11. april 2006 who | grep -i blond | talk ; cd~; wine; talk; touch; unzip; touch; strip; gasp; finger; gasp; mount; fsck; more; yes; gasp; umount; make clean; sleep Selvsagt er Unix sexy!!11 :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #100 Del Skrevet 11. april 2006 Snakker du med deg selv mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå