Gå til innhold

Sjalu på Unix


Gjest Villbær

Anbefalte innlegg

Hehe...Godt du fant ut av det villbær :)

Apropos rekord - nå er det 38 brukere, derav 37 gjester. Er det en hel skoleklasse her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -eline-

:grine2:

Kopierte den til typen og han sa bare tørt tilbake at den hadde han sett allerede på irc... så den har nok spredt seg kjapt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Den var funny ass. Sånn lite tips til framtiden: om man lurer på hva et obskurt ord/navn skulle finne på å være er Google og Wikipedia dine venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Den var funny ass. Sånn lite tips til framtiden: om man lurer på hva et obskurt ord/navn skulle finne på å være er Google og Wikipedia dine venner.

Du sier i fullt alvor at brukere av KG skal bruke Google og Wikipedia?

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Rosita_*

Kanskje en avsporing dette, men jeg får røde små prikker i ansiktet når jeg lar typen min gi meg en god gammeldags facial.

Kan jeg være alergisk mot sperm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James II

Jeg kan godt forstå at hun blir sjalu på Unix dette er jo et ufatelig vakkert og delig system......Som ingen mann kan la vere og starte et forhold til...vel det gjelder jo bare vist man tener på systemer til dataen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Unix ja. Hørt noen skumle ting om han. Høy, mørk, sterk osv.. Skjønner godt at du føler deg truet. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Tuller dere? Denne tråden var laget av meg i ren kjedsomhet, men har ikke reklamert med den på IRC? Den var jo ikke så morsom! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Snart medlem*

Det kan jo være en reell trussel. Eksen min foretrakk Linux fremfor meg i alle fall. Og det var en av grunnene til at det ble slutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Tuller dere? Denne tråden var laget av meg i ren kjedsomhet, men har ikke reklamert med den på IRC? Den var jo ikke så morsom! :hakeslepp:

Og hvor mange tulleinnlegg skriver du? Du er på kvinneguiden omtrente hele tiden og kjeder deg like ofte.. Jaja, patetisk det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en dårlig spøk. Syntes den begynte så bra :)

Men kongeforum hadde det blitt :ironi: om det ikke hadde vært en spøk.

(fikk den her på msn og epost)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...