Gå til innhold

Adventskalender og tenåringer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gutter på 17 og 19 år. Begge sier at de ikke trenger adventskalender. Samme hos dere eller vil de ha?

Anonymkode: a015c...861

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sekstenårig jente og gutt og jente på fjorten her vil absolutt fortsatt ha. Jeg blir svært forundret om hun på seksten skulle endre det standpunktet i løpet av de neste par årene, hun er ekstremnostalgisk. 

Anonymkode: d20f3...929

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har gutter på 17 og 19 år. Begge sier at de ikke trenger adventskalender. Samme hos dere eller vil de ha?

Hvis de ikke vil ha så er vel det greit ...

• Liker 2
Skrevet

De er kanskje for kule til å si at de vil ha. Men du kan jo kjøpe likevel. Hadde nok ikke brukt mye energi på å lage pakkekalender, men en rimelig sjokoladekalender går jo an. De nekter neppe å ta imot hvis du først kjøper kalendere til dem.

• Hjerte 2
Skrevet
Seff skrev (36 minutter siden):

De er kanskje for kule til å si at de vil ha. Men du kan jo kjøpe likevel. Hadde nok ikke brukt mye energi på å lage pakkekalender, men en rimelig sjokoladekalender går jo an. De nekter neppe å ta imot hvis du først kjøper kalendere til dem.

Det er sant. En liten sjokoladekalender er greit. Pakkekalender har vi aldri praktisert 

Skrevet

Mine på 21 sier det er helt uaktuelt å slutte med adventskalender. Spurte når jeg skal slutte med det, men det fikk jeg ikke svar på. 

• Nyttig 1
Skrevet

Min tenåring ønsket seg flaxkalender, og det får han.

Anonymkode: 723ce...9d8

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min tenåring ønsket seg flaxkalender, og det får han.

Anonymkode: 723ce...9d8

Det er lurt

Skrevet

Flaxkalender til gutta på 21 og 23, sjokoladekalender til damene deres (dæ(vi gir ikke julegave til hverandre, så en liten adventskalender er hyggelig å gi bort) og lakriskalender til datter på 26 som bor i et annet land der det er vanskelig å få tak i skikkelig lakris.

Anonymkode: 0eae5...526

• Hjerte 1
Skrevet

Gav guttungen min på 18  en Landrover defender  kalender:) Og datteren min på 17 en krystall kalender,(hun er litt alternativ og liker krystaller):) så under lukene skjuler det seg en ny krystall hver dag frem til jul!

Skrevet

De får en flaxkalender hver. 17 og 20 år. 

Anonymkode: eaf90...f1a

Skrevet

Sønnen min på 16 ville ikke ha kalender - frem til i dag, da han fant ut at det finnes Pokémonkalender (Pokémon er visst en greie i klassen hans nå). Så da kom han hjem med den i dag og var strålende fornøyd.

Hadde det ikke vært for den hadde det nok ikke blitt kalender på ham i år, selv om jeg har foreslått mange forskjellige.

Anonymkode: 3bd01...5ce

Skrevet

Min på 18 vil fortsatt ha pakke kalender og det får han selvsagt ☺️han lager også til meg 🥰🎅🤶❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...