melis Skrevet 25. november 2002 #1 Del Skrevet 25. november 2002 Noen som har oppskriften på denne fabelaktige drinken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 25. november 2002 #2 Del Skrevet 25. november 2002 Har dessverre ikke det, men skulle gjerne hatt den, for denne drinken er fantastisk... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kit-kat Skrevet 25. november 2002 #3 Del Skrevet 25. november 2002 Ja, fy flate!!! Denne er den beste drinken vi har smakt! Virkelig! Smakte den på Tenerife i fjor. Det var noe peach i den, eneste jeg synes jeg husker... Håper noen vet oppskriften! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. november 2002 #4 Del Skrevet 25. november 2002 SEX ON THE BEACH I: 1 del vodka 1 del fersken schnapps 1 dash bjørnebær likør (valgfritt) 2 deler tranebær juice 2 deler appelsin juice 2 deler ananas juice (valgfritt) Hell over i et Longdrink glass med is. Rør rundt. Du kan også shake ingrediensene og servere drinken som en shot. SEX ON THE BEACH II: 2cl Vodka 2cl Peach tree 2-3 cl sourmix 2-3 cl sprite 1 cl grenadine Knust is i et longdrinkglass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 25. november 2002 #5 Del Skrevet 25. november 2002 Værens siste synes jeg er den beste.......hehe Bare så synd det tar et par år før jeg kan nyte den igjen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 25. november 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 25. november 2002 Takk Væren!!! Nå blir det Sex on the beach på neste fest. Fikk servert drinken i mugger da jeg var i London. Diggbart! Hvor får jeg forresten tak i Peach Tree og sourmix? Noen som vet om en butikkjede som selger dette? Grenadine får jeg på polet, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 25. november 2002 #7 Del Skrevet 25. november 2002 Du får nok kjøpt Peach Tree også på polet...... Sour mix er jeg neimen ikke sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 25. november 2002 #8 Del Skrevet 25. november 2002 Thank YOU, Væren :D Fikk lyst å ta meg en tur på sjappa rundt hjørnet med engang... Spørst det, får nok hoøde meg hjemme med mine små, kanskje til helga... Har nemlig spurt her om de kan mekke meg den drinken, men ojsann, den kan de jo ikke! Så nå har jeg det svart på hvitt hva de skal putte oppi Tror faktisk det er den nr 2 jeg har smakt før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå