AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #1 Skrevet 27. november 2025 Eneste single i gjengen. Alle i forhold med små barn. Blir mye hjemmesitting alene. Er på tinder men ikke møtt noen der 😔 Hvor i all verden kan jeg møte en? Anonymkode: 8882a...49a 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #2 Skrevet 27. november 2025 Er du mann eller dame? Anonymkode: addbf...80f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #3 Skrevet 27. november 2025 Har ikke noen av mennene til venninnene dine kompiser eller slektninger som er aktuelle? Kjenner mange som har treft hverandre på den måten 😊 Anonymkode: b1338...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #4 Skrevet 27. november 2025 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er du mann eller dame? Anonymkode: addbf...80f Dame Anonymkode: 8882a...49a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #5 Skrevet 27. november 2025 Gymmen, Butikken, Bussholdeplassen, Turgåing, Sosial-hobby, Konsert, Bar, Nattklubb bla bla bla Du kan møte folk hvor som helst. Anonymkode: c0f66...586
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #6 Skrevet 27. november 2025 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Gymmen, Butikken, Bussholdeplassen, Turgåing, Sosial-hobby, Konsert, Bar, Nattklubb bla bla bla Du kan møte folk hvor som helst. Anonymkode: c0f66...586 Hvordan i all verden kan jeg møte en på butikken. Er liksom ikke en naturlig arena å snakke med fremmede. Anonymkode: 8882a...49a 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #7 Skrevet 27. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan i all verden kan jeg møte en på butikken. Er liksom ikke en naturlig arena å snakke med fremmede. Anonymkode: 8882a...49a Jo, det er bare å spørre en kjekkas hvor auberginene er, så er praten i gang. Anonymkode: 8b30b...bbf
LiljaMarie Skrevet 27. november 2025 #8 Skrevet 27. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke noen av mennene til venninnene dine kompiser eller slektninger som er aktuelle? Kjenner mange som har treft hverandre på den måten 😊 Anonymkode: b1338...bfe Nei, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #9 Skrevet 27. november 2025 LiljaMarie skrev (Akkurat nå): Nei, dessverre. Ingen? Ikke en hyggelig enslig kompis, slektning, kollega, hobbykamerat , kompis av kompis osv hos noen av de? For en gjeng 😅 Anonymkode: b1338...bfe
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #10 Skrevet 27. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen? Ikke en hyggelig enslig kompis, slektning, kollega, hobbykamerat , kompis av kompis osv hos noen av de? For en gjeng 😅 Anonymkode: b1338...bfe Ingen som har nevnt det ihvertfall. Anonymkode: 8882a...49a
Veivalg Skrevet 27. november 2025 #11 Skrevet 27. november 2025 Hvor gammel er du og hvor bor du? Hvis ikke Tinder funker for deg, så er det en fordel å være der mennesker møtes. Alkohol kan senke noen sperrer, så et lystig lag kan få opp farten.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #12 Skrevet 27. november 2025 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ingen som har nevnt det ihvertfall. Anonymkode: 8882a...49a Nei, sikkert ikke uoppfordret- men har du luftet tanken? Anonymkode: b1338...bfe
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #13 Skrevet 27. november 2025 Meld deg på kurs eller et arrangement eller en fellestur med DNT. Anonymkode: 5f068...4e5 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #14 Skrevet 27. november 2025 Begynn i et kor, begynn å danse, prøv flere apper en tinder, vær frivillig. Gå ut og møt folk! Anonymkode: de823...977
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 #15 Skrevet 28. november 2025 Du kan møte noen hvor som helst - når som helst. Det eneste du har kontrollen på er hvor tilgjengelig du skal være. 1. Alene på sofaen reduserer sjansen - kom deg ut 2. På Tinder er det mange menn - gi noen en sjans 3. Venter du på mannens initiativ reduserer du sjansen - ta initiativ 4. Vi «bommer» hele, du bestemmer selv hvordan du skal håndtere dine bomskudd - ikke grav deg ned Anonymkode: 5d474...f89
piggrokken Skrevet 28. november 2025 #16 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jo, det er bare å spørre en kjekkas hvor auberginene er, så er praten i gang. Anonymkode: 8b30b...bbf Haha, ment dette er sant. For mange år siden møtte jeg faktisk en dame på butikken, ble stående der en stund å prate, så tok hei mot I meg og spurte om hun hadde kjæreste, og det varte vel i 2 år.var bare 17 da det skjedde da. Og det var i 1998 før alle gikk med nesa i telefonen. Men TS, kom deg ut. Har du hjertet og sinnet åpent, finner du kanskje ikke mr perfekt på dag en, men du er iallefall underveis. Lykke til 😉 1 1
Gjest Bombasi Skrevet 28. november 2025 #17 Skrevet 28. november 2025 Du kan møte menn overalt. Og den riktige treffer man ofte der man minst forventer det. Legg bort Tinder en stund. Den appen kan lett bryte en ned mens man bevarer en falsk tro. Og ingen banker på døren din hjemme, så du må ut å utforske. Gjerne oppsøk ting som du interesserer deg for, og kanskje er du heldig som møter noen som interesserer seg for det samme. Det løser seg nok. Bare skru deg selv litt mer på. 😊
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 #18 Skrevet 28. november 2025 Bombasi skrev (4 timer siden): Du kan møte menn overalt. Og den riktige treffer man ofte der man minst forventer det. Legg bort Tinder en stund. Den appen kan lett bryte en ned mens man bevarer en falsk tro. Og ingen banker på døren din hjemme, så du må ut å utforske. Gjerne oppsøk ting som du interesserer deg for, og kanskje er du heldig som møter noen som interesserer seg for det samme. Det løser seg nok. Bare skru deg selv litt mer på. 😊 Men har du noen tips til hvor? Glad i å gå på tur, men ellers lite hobbyer. Blir lett til at jeg ikke møter nye mennesker. Anonymkode: 8882a...49a
Gjest Bombasi Skrevet 28. november 2025 #19 Skrevet 28. november 2025 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men har du noen tips til hvor? Glad i å gå på tur, men ellers lite hobbyer. Blir lett til at jeg ikke møter nye mennesker. Anonymkode: 8882a...49a Det er et godt spørsmål. For jeg vet ikke om det gir suksess, og så handler det om hva du har i nærområdet ditt. Men gjerne ting du kan engasjere deg over tid, og det kan være: Treningsgrupper. Turgrupper. Veldedighet. Lag, foreninger eller organisasjoner. Kurs. Bar. Osv. Eller så "enkelt" som å oppsøke og oppholde seg på samme plasser over lengre tid der det er folk. Dette kan være et bibliotek, kafé f.eks. Men hold øynene åpne rundt deg, sånn at du virker "tilgjengelig". For det handler om å bli lagt merke til og sett. Hva tenker du selv? Har du noe rundt deg som trekker folk som du kan delta på? Så er også spørsmålet om du er villig til å flytte på deg. Kanskje du må ta deg en tur ut av hjemstedet for å få nye impulser/matcher, siden det ikke fungerer for deg der du bor? Og så er det jo alltids en fordel at du som kvinne har det i deg å ta initiativ. Både til prat og flørt. Det er ikke alltid like enkelt, men hvis du finner en sånn du-har-ingenting-å-tape-holdning samtidig som du ønsker å utforske og lære mer av deg selv underveis, så er det egentlig glimrende personlig utvikling med sjanse for kjærlighet som vinst. Ikke se på ting som at du må finne en mann. For da legger du press på deg selv og det kan fortere ende med at du trekker deg tilbake og låser døra igjen. Se heller på det som å øke sjansene dine for det, og ha det litt gøy på veien. 😊 Endret 28. november 2025 av Bombasi
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 #20 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Men har du noen tips til hvor? Glad i å gå på tur, men ellers lite hobbyer. Blir lett til at jeg ikke møter nye mennesker. Anonymkode: 8882a...49a Er det noen hobbyer du kunne tenkt deg da? Du liker å gå tur, hva med DNT? Eller melde deg inn i røde kors? Ikke for at du nødvendigvis skal sjekke de du er me der, men så blir du kjent med nye mennesker. Så finner du kanskje på noe sosialt med de, og møter deres venner - og kanskje en av de er interessant? Apper har eksistert ca 10 år. Før det fant de aller fleste hverandre i forskjellig sosiale sammenhenger- og veldig mange gjør det fremdeles 😊 Anonymkode: b1338...bfe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå