Gå til innhold

Hvor kan jeg møte en?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Eneste single i gjengen. Alle i forhold med små barn. Blir mye hjemmesitting alene. Er på tinder men ikke møtt noen der 😔

 

Hvor i all verden kan jeg møte en? 

Anonymkode: 8882a...49a

  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du mann eller dame?

Anonymkode: addbf...80f

Skrevet

Har ikke noen av mennene til venninnene dine kompiser eller slektninger som er aktuelle? Kjenner mange som har treft hverandre på den måten 😊

Anonymkode: b1338...bfe

  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er du mann eller dame?

Anonymkode: addbf...80f

Dame

Anonymkode: 8882a...49a

Skrevet

Gymmen, Butikken, Bussholdeplassen, Turgåing, Sosial-hobby, Konsert, Bar, Nattklubb bla bla bla

 

Du kan møte folk hvor som helst.

Anonymkode: c0f66...586

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Gymmen, Butikken, Bussholdeplassen, Turgåing, Sosial-hobby, Konsert, Bar, Nattklubb bla bla bla

 

Du kan møte folk hvor som helst.

Anonymkode: c0f66...586

Hvordan i all verden kan jeg møte en på butikken. Er liksom ikke en naturlig arena å snakke med fremmede. 

Anonymkode: 8882a...49a

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan i all verden kan jeg møte en på butikken. Er liksom ikke en naturlig arena å snakke med fremmede. 

Anonymkode: 8882a...49a

Jo, det er bare å spørre en kjekkas hvor auberginene er, så er praten i gang. 

Anonymkode: 8b30b...bbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke noen av mennene til venninnene dine kompiser eller slektninger som er aktuelle? Kjenner mange som har treft hverandre på den måten 😊

Anonymkode: b1338...bfe

Nei, dessverre. 

Skrevet
LiljaMarie skrev (Akkurat nå):

Nei, dessverre. 

Ingen? Ikke en hyggelig enslig kompis, slektning, kollega, hobbykamerat , kompis av kompis osv hos noen av de? For en gjeng 😅

Anonymkode: b1338...bfe

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen? Ikke en hyggelig enslig kompis, slektning, kollega, hobbykamerat , kompis av kompis osv hos noen av de? For en gjeng 😅

Anonymkode: b1338...bfe

Ingen som har nevnt det ihvertfall. 

Anonymkode: 8882a...49a

Skrevet

Hvor gammel er du og hvor bor du?

Hvis ikke Tinder funker for deg, så er det en fordel å være der mennesker møtes. Alkohol kan senke noen sperrer, så et lystig lag kan få opp farten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ingen som har nevnt det ihvertfall. 

Anonymkode: 8882a...49a

Nei, sikkert ikke uoppfordret- men har du luftet tanken? 

Anonymkode: b1338...bfe

Skrevet

Meld deg på kurs eller et arrangement eller en fellestur med DNT.

Anonymkode: 5f068...4e5

  • Liker 1
Skrevet

Begynn i et kor, begynn å danse, prøv flere apper en tinder, vær frivillig. Gå ut og møt folk!

Anonymkode: de823...977

Skrevet

Du kan møte noen hvor som helst - når som helst. 
Det eneste du har kontrollen på er hvor tilgjengelig du skal være. 
 

1. Alene på sofaen reduserer sjansen - kom deg ut

2. På Tinder er det mange menn - gi noen en sjans

3. Venter du på mannens initiativ reduserer du sjansen - ta initiativ 

4. Vi «bommer» hele, du bestemmer selv hvordan du skal håndtere dine bomskudd - ikke grav deg ned

Anonymkode: 5d474...f89

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jo, det er bare å spørre en kjekkas hvor auberginene er, så er praten i gang. 

Anonymkode: 8b30b...bbf

Haha, ment dette er sant. For mange år siden møtte jeg faktisk en dame på butikken, ble stående der en stund å prate, så tok hei mot I meg og spurte om hun hadde kjæreste, og det varte vel i 2 år.var bare 17 da det skjedde da. Og det var i 1998 før alle gikk med nesa i telefonen.

 

Men TS, kom deg ut. Har du hjertet og sinnet åpent, finner du kanskje ikke mr perfekt på dag en, men du er iallefall underveis.

Lykke til 😉 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du kan møte menn overalt. Og den riktige treffer man ofte der man minst forventer det. 

Legg bort Tinder en stund. Den appen kan lett bryte en ned mens man bevarer en falsk tro. 

Og ingen banker på døren din hjemme, så du må ut å utforske. Gjerne oppsøk ting som du interesserer deg for, og kanskje er du heldig som møter noen som interesserer seg for det samme. 

Det løser seg nok. Bare skru deg selv litt mer på. 😊

Skrevet
Bombasi skrev (4 timer siden):

Du kan møte menn overalt. Og den riktige treffer man ofte der man minst forventer det. 

Legg bort Tinder en stund. Den appen kan lett bryte en ned mens man bevarer en falsk tro. 

Og ingen banker på døren din hjemme, så du må ut å utforske. Gjerne oppsøk ting som du interesserer deg for, og kanskje er du heldig som møter noen som interesserer seg for det samme. 

Det løser seg nok. Bare skru deg selv litt mer på. 😊

Men har du noen tips til hvor? Glad i å gå på tur, men ellers lite hobbyer. Blir lett til at jeg ikke møter nye mennesker. 

Anonymkode: 8882a...49a

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Men har du noen tips til hvor? Glad i å gå på tur, men ellers lite hobbyer. Blir lett til at jeg ikke møter nye mennesker. 

Anonymkode: 8882a...49a

Det er et godt spørsmål. For jeg vet ikke om det gir suksess, og så handler det om hva du har i nærområdet ditt.

Men gjerne ting du kan engasjere deg over tid, og det kan være:

Treningsgrupper.
Turgrupper.
Veldedighet.
Lag, foreninger eller organisasjoner.
Kurs.
Bar.
Osv. 
Eller så "enkelt" som å oppsøke og oppholde seg på samme plasser over lengre tid der det er folk. Dette kan være et bibliotek, kafé f.eks. Men hold øynene åpne rundt deg, sånn at du virker "tilgjengelig". For det handler om å bli lagt merke til og sett. 

Hva tenker du selv? Har du noe rundt deg som trekker folk som du kan delta på? 

Så er også spørsmålet om du er villig til å flytte på deg. Kanskje du må ta deg en tur ut av hjemstedet for å få nye impulser/matcher, siden det ikke fungerer for deg der du bor?

Og så er det jo alltids en fordel at du som kvinne har det i deg å ta initiativ. Både til prat og flørt. Det er ikke alltid like enkelt, men hvis du finner en sånn du-har-ingenting-å-tape-holdning samtidig som du ønsker å utforske og lære mer av deg selv underveis, så er det egentlig glimrende personlig utvikling med sjanse for kjærlighet som vinst. 

Ikke se på ting som at du må finne en mann. For da legger du press på deg selv og det kan fortere ende med at du trekker deg tilbake og låser døra igjen. Se heller på det som å øke sjansene dine for det, og ha det litt gøy på veien. 😊

Endret av Bombasi
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Men har du noen tips til hvor? Glad i å gå på tur, men ellers lite hobbyer. Blir lett til at jeg ikke møter nye mennesker. 

Anonymkode: 8882a...49a

Er det noen hobbyer du kunne tenkt deg da? Du liker å gå tur, hva med DNT? Eller melde deg inn i røde kors? Ikke for at du nødvendigvis skal sjekke de du er me der, men så blir du kjent med nye mennesker. Så finner du kanskje på noe sosialt med de, og møter deres venner - og kanskje en av de er interessant? Apper har eksistert ca 10 år. Før det fant de aller fleste hverandre i forskjellig sosiale sammenhenger- og veldig mange gjør det fremdeles 😊

Anonymkode: b1338...bfe

  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...