AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 #21 Skrevet 28. november 2025 Bombasi skrev (2 timer siden): Det er et godt spørsmål. For jeg vet ikke om det gir suksess, og så handler det om hva du har i nærområdet ditt. Men gjerne ting du kan engasjere deg over tid, og det kan være: Treningsgrupper. Turgrupper. Veldedighet. Lag, foreninger eller organisasjoner. Kurs. Bar. Osv. Eller så "enkelt" som å oppsøke og oppholde seg på samme plasser over lengre tid der det er folk. Dette kan være et bibliotek, kafé f.eks. Men hold øynene åpne rundt deg, sånn at du virker "tilgjengelig". For det handler om å bli lagt merke til og sett. Hva tenker du selv? Har du noe rundt deg som trekker folk som du kan delta på? Så er også spørsmålet om du er villig til å flytte på deg. Kanskje du må ta deg en tur ut av hjemstedet for å få nye impulser/matcher, siden det ikke fungerer for deg der du bor? Og så er det jo alltids en fordel at du som kvinne har det i deg å ta initiativ. Både til prat og flørt. Det er ikke alltid like enkelt, men hvis du finner en sånn du-har-ingenting-å-tape-holdning samtidig som du ønsker å utforske og lære mer av deg selv underveis, så er det egentlig glimrende personlig utvikling med sjanse for kjærlighet som vinst. Ikke se på ting som at du må finne en mann. For da legger du press på deg selv og det kan fortere ende med at du trekker deg tilbake og låser døra igjen. Se heller på det som å øke sjansene dine for det, og ha det litt gøy på veien. 😊 Tusen takk for gode tips. Vanskelig æ ikke tenke at jeg ikke må finne en mann, siden jeg mistrives alene nå. Men skal tenke over om der er en arena jeg kan bruke mer tid. ts Anonymkode: 8882a...49a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 #22 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen hobbyer du kunne tenkt deg da? Du liker å gå tur, hva med DNT? Eller melde deg inn i røde kors? Ikke for at du nødvendigvis skal sjekke de du er me der, men så blir du kjent med nye mennesker. Så finner du kanskje på noe sosialt med de, og møter deres venner - og kanskje en av de er interessant? Apper har eksistert ca 10 år. Før det fant de aller fleste hverandre i forskjellig sosiale sammenhenger- og veldig mange gjør det fremdeles 😊 Anonymkode: b1338...bfe Det gjør de nok. Men alle venner er småbarnsforeldre og virker til å ikke være så mange single. Anonymkode: 8882a...49a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 #23 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det gjør de nok. Men alle venner er småbarnsforeldre og virker til å ikke være så mange single. Anonymkode: 8882a...49a Nei, det fikk jeg med meg. Nå mente jeg bli med i en aktivitet / forening for først og fremst få nye venner og bli kjent med nye folk. Og plutselig har de single venner 😊 Anonymkode: b1338...bfe
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 #24 Skrevet 28. november 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, det fikk jeg med meg. Nå mente jeg bli med i en aktivitet / forening for først og fremst få nye venner og bli kjent med nye folk. Og plutselig har de single venner 😊 Anonymkode: b1338...bfe Det går selvfølgelig. Vet bare ikke helt hvordan forening det skulle vært. Anonymkode: 8882a...49a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #25 Skrevet 29. november 2025 Bombasi skrev (20 timer siden): Du kan møte menn overalt. Og den riktige treffer man ofte der man minst forventer det. Legg bort Tinder en stund. Den appen kan lett bryte en ned mens man bevarer en falsk tro. Og ingen banker på døren din hjemme, så du må ut å utforske. Gjerne oppsøk ting som du interesserer deg for, og kanskje er du heldig som møter noen som interesserer seg for det samme. Det løser seg nok. Bare skru deg selv litt mer på. 😊 Så du kan forstå at det er vanskelig å møte en på tinder? Føler meg veldig a4, og det virker vanskelig å finne der. 😔 Anonymkode: 8882a...49a
Gjest Bombasi Skrevet 29. november 2025 #26 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du kan forstå at det er vanskelig å møte en på tinder? Føler meg veldig a4, og det virker vanskelig å finne der. 😔 Anonymkode: 8882a...49a Javisst forstår jeg det. Er ikke lett å finne noen når man sweiper overfladisk på hverandre i en kortstokk blant mange andre. Folk tøffer seg litt for hverandre, særlig på Tinder. Men å være A4 er undervurdert. For bak fasaden så er de aller fleste A4. Det ordner seg nok. 🤗
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #27 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det går selvfølgelig. Vet bare ikke helt hvordan forening det skulle vært. Anonymkode: 8882a...49a Nei, men hva er du interessert i da? Du likte å gå tur, være i naturen? Da tenker jeg feks DNT eller Røde kors. Liker du å synge /musikk? Kor eller voksenkorps. Liker du historie? Det lokale historie eller språklaget. Har du hund? En aktivitets / tur klubb for de med hund. Eller en generell frivillighetssentral 😊 Har du lyst å lære noe nytt? Begynn på karate, skyting, teater. Ta et kvelds/helgekurs innen språk, mat, dans, utstopping, mekking, veving osv hva enn du vil 😅 Det er jo et hav av muligheter. Hva kunne du tenkt deg? Anonymkode: b1338...bfe
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #28 Skrevet 18. desember 2025 Jeg synes det dukker opp slike tråder innimellom, TS har ikke hell på apper, og spør om råd hvor man kan treffe noen. Og da er jo ofte det «kjedelige» svaret at man må rett og slett ut blant folk, og bli kjent med nye mennesker. Ikke nødvendigvis for å sjekke over en lav sko, men bare for å åpne opp for muligheten for å treffe noen enten direkte - eller via nye venner. Men det virker ikke som de vil det? Det høres ofte ut som det er helt uaktuelt. Eller er det meg som misforstår noe? 😊 Anonymkode: d35a2...f29
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #29 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg synes det dukker opp slike tråder innimellom, TS har ikke hell på apper, og spør om råd hvor man kan treffe noen. Og da er jo ofte det «kjedelige» svaret at man må rett og slett ut blant folk, og bli kjent med nye mennesker. Ikke nødvendigvis for å sjekke over en lav sko, men bare for å åpne opp for muligheten for å treffe noen enten direkte - eller via nye venner. Men det virker ikke som de vil det? Det høres ofte ut som det er helt uaktuelt. Eller er det meg som misforstår noe? 😊 Anonymkode: d35a2...f29 Jeg er ts. Du misforstår. Forstår godt at jeg må ut å finne på noe. Bare litt vanskelig å komme på hva, da venner er opptatt med familieliv. Anonymkode: 8882a...49a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #30 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ts. Du misforstår. Forstår godt at jeg må ut å finne på noe. Bare litt vanskelig å komme på hva, da venner er opptatt med familieliv. Anonymkode: 8882a...49a Men du har jo fått kjempemange tips til arenaer der du kan møte folk? Hva tenker du om de forslagene du har fått da? 😊 Anonymkode: d35a2...f29
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #31 Skrevet 18. desember 2025 Du virker litt negativ til alle gode råd. Du må bare gjøre det. Ikke finne på unnskyldninger for alt som ikke går Anonymkode: 61206...320
tvertimot Skrevet 18. desember 2025 #32 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 27.11.2025 den 21.24): Eneste single i gjengen. Alle i forhold med små barn. Blir mye hjemmesitting alene. Er på tinder men ikke møtt noen der 😔 Hvor i all verden kan jeg møte en? Anonymkode: 8882a...49a Hvis du bor så grisegrendt at det blir umulig for deg å treffe noen, flytte derfra!!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #33 Skrevet 18. desember 2025 Start med hva du vil gjøre. Det har jeg gjort. Og jeg har innsett at jeg må faktisk gjøre dette alene uten den trygge «flokken» av venner og familie. Jeg har bestilt meg konsertbiletter til band jeg liker, jeg har bestilt fest-biletter tilpasset min aldersgruppe, reiser til utlandet hvor det treffes andre mennesker. Reise alene til alpinbakken, men da må vinteren komme først. Jeg vurderer seriøst å dra til byen alene i jula og sette meg på en pub og ta noen øl. Blir det kjipt drar jeg hjem. Anonymkode: a4ae5...110 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #34 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Start med hva du vil gjøre. Det har jeg gjort. Og jeg har innsett at jeg må faktisk gjøre dette alene uten den trygge «flokken» av venner og familie. Jeg har bestilt meg konsertbiletter til band jeg liker, jeg har bestilt fest-biletter tilpasset min aldersgruppe, reiser til utlandet hvor det treffes andre mennesker. Reise alene til alpinbakken, men da må vinteren komme først. Jeg vurderer seriøst å dra til byen alene i jula og sette meg på en pub og ta noen øl. Blir det kjipt drar jeg hjem. Anonymkode: a4ae5...110 Veldig bra 👏👏 Anonymkode: d35a2...f29
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #35 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men du har jo fått kjempemange tips til arenaer der du kan møte folk? Hva tenker du om de forslagene du har fått da? 😊 Anonymkode: d35a2...f29 Synes det er gimode forslag 😀 Anonymkode: 8882a...49a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #36 Skrevet 18. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes det er gimode forslag 😀 Anonymkode: 8882a...49a Skulle stå gode. Anonymkode: 8882a...49a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #37 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Synes det er gimode forslag 😀 Anonymkode: 8882a...49a Så bra 😊 Har du tenkt å prøve noe også? Og du, jeg vet jo at det ikke er så lett å prøve å finne på nye ting på egenhånd som voksen, de fleste av oss føler oss jo tryggere når vi kjenner noen fra før 😊 Anonymkode: d35a2...f29
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #38 Skrevet 19. desember 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så bra 😊 Har du tenkt å prøve noe også? Og du, jeg vet jo at det ikke er så lett å prøve å finne på nye ting på egenhånd som voksen, de fleste av oss føler oss jo tryggere når vi kjenner noen fra før 😊 Anonymkode: d35a2...f29 Må prøve å utfordre meg litt ja. Men skal først og fremst prøve å få med meg eneste single venninnen jeg har på mer. Anonymkode: 8882a...49a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå