Gå til innhold

Fantaserer du om kollegaer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jobber i kvinnesamfunn, er underernært på mannlige kollegaer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært flere kolleger opp gjennom tidene som jeg kunne tenkt meg å feiet over. Har blitt noen på div julebord også da🤔

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (5 timer siden):

En på jobben som er så ung at jeg er samme alder som faren hans. Han flørter vilt og forteller kjæresten min at jeg er han jobbkjæreste. Han er en frekk liten flatlus og jeg fantaserer om å knulle ham sønder og sammen. Kommer ikke til å skje.

Hehe 

Anonymkode: 6be2c...38b

Skrevet
Snok1 skrev (5 timer siden):

En på jobben som er så ung at jeg er samme alder som faren hans. Han flørter vilt og forteller kjæresten min at jeg er han jobbkjæreste. Han er en frekk liten flatlus og jeg fantaserer om å knulle ham sønder og sammen. Kommer ikke til å skje.

Hvordan takler kjæresten din det da? Blir han ikke litt mistenksom eller sjalu?

AnonymBruker
Skrevet

Det er noen  jeg synes er veldig søte og sjarmerende. Jeg har likevel ikke fantasert om sex med dem. 

Men å kle av dem i fantasien  derimot...

Anonymkode: 28996...b5b

AnonymBruker
Skrevet

I fantasien så har jeg vel lagt med mange av mine kvinnelige kollegaer.

For når man lærer noen å kjenne litt bedre, og har muligheten til å studere de over lang tid, så er det mange sexy detaljer eller trekk som man blir observant på, slike ting som man ikke legger merke til ved flyktige møter.

Så da er det ikke alltid den objektive skjønnheten vinner over de mer litt finurlige tingene.

Anonymkode: 966eb...5ae

• Nyttig 1
Skrevet
911 skrev (31 minutter siden):

Hvordan takler kjæresten din det da? Blir han ikke litt mistenksom eller sjalu?

Kjæresten min er en hun. Hun synes det er festlig og at jeg er prippen som ikke har sex med ham.

AnonymBruker
Skrevet

Urk, nei jeg synes alle mennene på jobben er utrolig uinteressante.  Viktigperer og usympatiske hele gjengen. Men jeg blir som regel ikke veldig betatt av andre når jeg er i et forhold.

Anonymkode: 53329...ef7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er 50 og kunne vært moren hans. Det bare er et eller annet med hans som trigger meg. Han blir kalt er gammel sjel av sine kollegaer. Dyktig i jobben sin og har et voksent drag, både utseendemessig og i hele fremtoningen. I en egen klasse. Merkelig hele greia, men det er et eller annet som jeg tiltrekkes av. Selvfølgelig bare i fantasien og blir trist av å måtte erkjenne at jeg har nådd en alder jeg selv gjorde narr av, den gang jeg var ung.

Anonymkode: 13ed3...11b

AnonymBruker
Skrevet

Ting har definitivt endret seg, og det til det bedre. 

Før var det nesten opplest og vedtatt at hvis man ikke hadde veldige ambisjoner om å klatre, så trengte man annen "spenning i hverdagen". Vi kalte det gjerne en "work-honey", en slags jobb-kjæreste. Det var hyggelig og gøy. 

Legg til mange greier med mye alkoholservering, så skjønner alle at det ikke alltid gikk bra. 

Jeg er glad det ikke er sånn mer, men jeg har vært med på det. Det er selvfølgelig ikke til å unngå at to finner hverandre på jobb i dag heller. Det er egentlig flott? De har kanskje sett hvordan partner er under stress og full?

Anonymkode: 82f87...c4b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jepp, fikk akkurat en ny kvinnelig kollega, og jeg har vært noen runder i bingen med henne (i hodet mitt) allerede. 

Anonymkode: bc8a1...654

Meg? Ta kontakt, så ser vi hva som skjer irl 😉

Anonymkode: 54033...866

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...