Gå til innhold

Fantaserer du om kollegaer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er mann 50+++, jobber i kvinnedominert yrke. Jobber med flere unge damer mellom 20-30 år. Veltrente vakre unge damer. Har null seksuelle tanker om noen av de. Men én dag kom det inn en ny ekstravakt. 41 år, normal kropp, null sminke. Med et smil som kunne trollbundet verdens sureste mann. Jeg blir nervøs når jeg vet at hun skal på jobb sammen med meg. Når hun kommer inn døren uten at jeg er forberedt, gjør hjertet mitt ett hopp. 

Jeg har gjort noe av det kjipeste en gift mann kan gjøre uten å være utro. Jeg har krøpet under dyna til konen min, og fantasert om at jeg har sex med henne. Jeg vet.. Jeg er råtten. Men faen så deilig. 

Anonymkode: 148e6...e81

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei absolutt ikke. Ikke en eneste av dem er tiltrekkende, hverken utseendemessig eller personlighet.

Anonymkode: 8691f...3e0

• Liker 1
Skrevet

Jobber som rådgiver for en toppleder i privat næringsliv, og har definitivt fantasert om å ligge med henne. Vi er kvinner begge to. 30/49 år. Vet hun føler samme spenning og har droppet små hint her og der. 

Anonymkode: f3dff...9e0

• Hjerte 1
Skrevet

Sukk, ja. Om min 62 år gamle kollega.. Skulle ønske hun var desperat etter 23 år yngre kuk (altså meg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...