AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Uansett kjønn, fantaserer du om noen kollegaer? Noen spesielt attraktive eller sjarmerende? Anonymkode: 6be2c...38b
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Er betatt av en kollega. Anonymkode: 54033...866
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Fantaserer noen ganger om at jeg dytter skjefen ned en trapp som går til kontoret hans. kanskje ikke helt det du mente da. Anonymkode: 973b2...dee 2 5
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Im dyyying. Jeg startet nylig i en deltidsjobb ved siden av studiene, og omfg han ene der er så nydelig at det seriøst motiverer meg til å dra på jobb. Han er 46, jeg er 20, hjelp Han er gift, 3 barn, eldste er ett år yngre enn meg. Er sykelig betatt av han, og blir gal av det. Vurderer å søke jobb et annet sted bare pga det hahahah Anonymkode: 8b307...63a 1 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden Miss91 skrev (4 minutter siden): Ja, og han er min fwb 😍 Hvordan går det å jobbe sammen da? Anonymkode: 54033...866
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Im dyyying. Jeg startet nylig i en deltidsjobb ved siden av studiene, og omfg han ene der er så nydelig at det seriøst motiverer meg til å dra på jobb. Han er 46, jeg er 20, hjelp Han er gift, 3 barn, eldste er ett år yngre enn meg. Er sykelig betatt av han, og blir gal av det. Vurderer å søke jobb et annet sted bare pga det hahahah Anonymkode: 8b307...63a Dette er helt normalt. Kvinner i 20 årene er ofte betatt av velholdte menn i 40 årene. Anonymkode: 6be2c...38b
Miss91 Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan går det å jobbe sammen da? Anonymkode: 54033...866 Det er ikke noe problem, vi har hatt det slik i ca tre år nå☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er helt normalt. Kvinner i 20 årene er ofte betatt av velholdte menn i 40 årene. Anonymkode: 6be2c...38b Værste er at han typ flørter litt, men ikke nok til at jeg tar det seriøst. Kan og være at det er bare slik han "blir kjent" med nye kollegaer idk, men klager ikke liks (subtil flørting altså) !!!! Ene dagen kjørte han meg til terminalen etter jobb, og følte jeg skulle dø i den bilen hahahahahahah jeg ler så mye men tenker på han før jeg legger meg, fantaserer om han og alt im so dead. han er egt ikke min type, syrisk og litt dårlig stilt sånn økonomisk, men veldig sjarmerende og fint smil hahahaha Anonymkode: 8b307...63a
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Skrevet 23 timer siden ja. En som jobber i it-avd. Men han skal aldri få vite tankene mine Anonymkode: 0ef39...f97 2
bullehurk Skrevet 22 timer siden #12 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er helt normalt. Kvinner i 20 årene er ofte betatt av velholdte menn i 40 årene. Anonymkode: 6be2c...38b Og omvendt 😉 1 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden Jepp, fikk akkurat en ny kvinnelig kollega, og jeg har vært noen runder i bingen med henne (i hodet mitt) allerede. Anonymkode: bc8a1...654 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden Er noen få fine damer blant mange burugler der jeg jobber, men fantaserer ikke om de. Tror jeg. Anonymkode: 90798...c85 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Im dyyying. Jeg startet nylig i en deltidsjobb ved siden av studiene, og omfg han ene der er så nydelig at det seriøst motiverer meg til å dra på jobb. Han er 46, jeg er 20, hjelp Han er gift, 3 barn, eldste er ett år yngre enn meg. Er sykelig betatt av han, og blir gal av det. Vurderer å søke jobb et annet sted bare pga det hahahah Anonymkode: 8b307...63a Han vil ha litt lammekjøtt, og det synes jeg at du kan gi han. Bare husk å være ordentlig, og ikke bli hevngjerrig fordi han har kone og tre barn. Ta hensyn til det, vær en diskret elskerinne ♥️ Anonymkode: 6080d...0c1 2
Snok1 Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden En på jobben som er så ung at jeg er samme alder som faren hans. Han flørter vilt og forteller kjæresten min at jeg er han jobbkjæreste. Han er en frekk liten flatlus og jeg fantaserer om å knulle ham sønder og sammen. Kommer ikke til å skje. 2
Langline Skrevet 5 timer siden #17 Skrevet 5 timer siden Snok1 skrev (5 minutter siden): En på jobben som er så ung at jeg er samme alder som faren hans. Han flørter vilt og forteller kjæresten min at jeg er han jobbkjæreste. Han er en frekk liten flatlus og jeg fantaserer om å knulle ham sønder og sammen. Kommer ikke til å skje. 😂
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Skrevet 4 timer siden Gjorde det én gang og ble så flau i ettertid at jeg bestemte meg for å ikke gjenta det. Men mange fine menn på jobb. Har heldigvis funnet meg en ordentlig kjekkas selv nå, så trenger ikke fantasere om kollegaer lenger. Anonymkode: 9dad2...8fd 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Ja, hver eneste dag!🙈 Anonymkode: 2489c...c98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå