AnonymBruker Skrevet 26. november 2025 #21 Skrevet 26. november 2025 Og hvorfor bytter du ikke lås? Anonymkode: 91d0b...041
AnonymBruker Skrevet 26. november 2025 #22 Skrevet 26. november 2025 Hadde det slik her også. Far gikk inn og ut her som det passet han,- det var jo han som hadde bygd huset i sin tid må vite. Hjalp ikke å si noe. Fine var att han ikke var så særlig interessert i gardiner, heller ikke om jeg sov eller ikke. Men han tok lett siste kartongen med melk i kjøleskapet mitt fordi han var tom. Var døra låst gikk han også, så litt sperrer var det nå, ja så fremt han viste jeg var hjemme, var jeg ikke hjemme kunne han låse seg inn og hente seg melk. Det sluttet naturlig når han døde for 5 år siden, 14 år etter overtagelsen, men sverger på jeg hører det knirket i døra enda. Men ta en prat om dette vedrørende privatlivet fred, eventuelt får du begynne med samme terrorveldet med de, trakk de ned i tide og utide og styr på som du eier stedet, ommøbler og bytt ut hele kjøleskapet med sushi. Lån dopapir og ikke la det stå igjen en eneste rull. Og ta siste kartongen med melk.. Anonymkode: 5be08...5db 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2025 #23 Skrevet 26. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bytt lås! De trenger ikke ha de nye nøklene. Anonymkode: ce83c...5e4 Dette! Sørg for å registrere kopi-sperre på ny nøkkel, evt elektronisk lås slik at du kan de de tilgang ved nødsituasjoner. Evt gjem unna en nøkkel de kan få vite hvor er om det oppstår en nødsituasjon. Men hvorfor overtok du om dere har en så rævva relasjon? Sikker på st det er foreldrene dine? Noe sier meg at det er omskrevet for å ikke kjennes igjen, og at det sannsynligvis er svigermor som er problemet? Anonymkode: 7d3eb...69e
DesmondMiles Skrevet 26. november 2025 #24 Skrevet 26. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere må i alle fall ha en ærlig samtale om grenser. Hvis de er redd for at dette skal bli vanskelig for deg å klare, så vil det uansett ikke hjelpe at de forholder seg slik til deg. Avklar hva som kan være hjelp, og hva som oppleves belastende. Hvorfor føler de at de må vekke deg? Står du opp for sent? Her ligger det jo en slags bekymring som burde vært roet ned ettersom du faktisk har holdt på en stund. Eller for å si det på en annen måte; Hvis foreldrene dine hadde betenkeligheter før du overtok, og du overtok med glans, og kom deg opp om morgenen osv, så burde de bekymringene vært stilnet nå. Så hva er det som ligger under dine foreldre sine stadige innblanding? Uansett om det er en reell grunn til bekymring, eller ikke, så må du avklare grunnen til at de handler slik. Hva som er forventningene, og hvordan de eventuelt kan hjelpe til på en måte som faktisk er nyttig. Anonymkode: 46a4d...bc2 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvorfor har de så lite tiltro til deg? Har du vist deg som en som ikke er til å stole på? Siden de mente at det aldri kom til å gå bra. Når det kommer til julegardiner ect, er det bare å gå inn til dine foreldre og begynne å ta ned deres gardiner og fortelle dem at dette kunne de visst ikke, dekorere hjemme. Iblant må det bare til. Og pass på å spørr moren din om hva svigermoren hennes hadde ment om duken, klærne, bestikket, pynten osv For det kan umulig være svigermors stil. Hvis du eier og har tatt over deres hus, må du hvertfall kvitte deg med alle deres gamle ting. Og mal alle rom. De må miste helt eierskap. Anonymkode: c1046...283 Hva er grunnen til at dere ukritisk forsvarer foreldrene her?!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2025 #26 Skrevet 26. november 2025 DesmondMiles skrev (15 minutter siden): Hva er grunnen til at dere ukritisk forsvarer foreldrene her?! Vanlig på KG å gå til angrep på TS.. Anonymkode: a44f3...785
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå