Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #1 Del Skrevet 2. april 2006 Er det mange oppskrifter i boka? Ser at det er en oppskriftsbok å få kjøpt i tillegg, men den er jo på engelsk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #2 Del Skrevet 2. april 2006 ja det er mange oppskrifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twigi ulogget Skrevet 2. april 2006 #3 Del Skrevet 2. april 2006 Det er ca 170 sider med oppskrifter, fordelt på de tre fasene, og måltidsplaner og ja-mat/nei-mat for de ulike fasene. Ifølge boka så er oppskriftene gjennomgått av Ingrid Espelig Hovig, og tilpasset norske forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #4 Del Skrevet 3. april 2006 Er kalori, karbohydratinnhold og slikt oppgitt for oppskriftene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #5 Del Skrevet 7. april 2006 Hvilken bok er det som er den riktige? Det finnes jo så mange forskjellige.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badlih Skrevet 10. mai 2006 #6 Del Skrevet 10. mai 2006 BOka finnes på norsk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bubbel Skrevet 3. juni 2006 #7 Del Skrevet 3. juni 2006 Er det veldig dyrt å følge dietten ??? har kjøpt boka , men ikke fått surra meg til å begynne ennå. så da lurer jeg på om det koster mye i forhold til vanlig kosthold ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 3. juni 2006 #8 Del Skrevet 3. juni 2006 Om det er dyrt spørs nok veldig på hva du pleier å handle. Jeg vet mange synes det er dyrt, men jeg synes det ikke. Nå når jeg har lagt om kostholdet, så koster en lørdagshandling vesentlig mindre enn tidligere. Jeg kjøper mye rent kjøtt, frukt og grønnsaker, og det koster selvfølgelig litt. Men jeg har aldri pleid å kjøpe billig ferdigmat uansett (synes ikke det er så billig, selv om det er "processed") Derimot pleide en lørdagshandling for oss å innebære at vi skulle unne oss litt ekstra ( ), dvs at det gikk en liten formue til potetsnacks, sjokolade, annet snop, kjeks, is, kaker og ikke minst mengder av brus. Og det er dyrt, det! Og dessverre så var det ikke bare i helgene, heller - men da var det liksom lov med større mengder (200 g sjokolader, istedenfor den daglige i vanlig størrelse, hel pose lakris istedenfor en liten lakrisstang osv). Det lønner seg å kjøpe grønnsaker og annet til SB kostholdet i innvandrerbutikker - de er som regel mye rimeligere, og har ofte bedre utvalg - særlig i krydder og annet tilbehør. Lykke til med handlerunden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå