Frida Frosk Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #1881 Del Skrevet 12. desember 2007 Oi, lenge siden jeg har skrevet her. Er innom og leser litt i de forskjellige dagbøkene, men har ikke helt hatt lyst til å skrive noe i det siste... Men koselig at dere er innom og hilser på. I dag ble det bare grining her. Altså ikke Knerten som griner, men jeg. Kjenner at studier og baby blir mye på en gang. Eller dte vil si, at det går egentlig greit men jeg klarer ikke å slå meg til ro med at karakterene ikke er som før jeg ble mamma. Prøver å fokusere på det jeg faktisk får gjort istedet for det jeg ikke får gjort, men er så vanskelig å være positiv. Uansett er jo Knerten det viktigste, så jeg må nok bare jobbe med å være fornøyd med meg selv. Og ikke sammenlikne meg med de andre superkreative og produktive menneskene i klassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #1882 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, forresten. Knerten krabber fremdeles ikke. Hvertfall ikke framover, men forflytter seg bakover da. Han har begynt å si mamma. :rødme: Vet jo at det bare er lyder for han, men artig likevel. Også er han blitt en liten turner, så leggingen er litt vanskelig. Snur seg over på magen før jeg kommer meg ut av rommet. Og i går fant vi han på magen på tvers i senga. Skikkelig kjørt seg fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. desember 2007 #1883 Del Skrevet 12. desember 2007 Må ikke grine fordi du ikke greier å håndtere alt like bra som før Knerten kom, du har jo fått en helt annen dimensjon i tilværelsen nå, som tar MYE tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. desember 2007 #1884 Del Skrevet 13. desember 2007 Enig med angelou jeg Det der med snuing i senga ja. Vet ikke hvor mange ganger jeg har våknet mitt på natta av at han roper fordi han har satt seg fast, gjerne på magen med hodet inn imot et av hjørnene. De kan jo komme seg tilbake igjen, så skjønner ikke hvorfor de ikke klarer det om natta? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. desember 2007 #1885 Del Skrevet 13. desember 2007 Skjønner at vi er heldige som har en Skjønning som sover godt på ryggen hele natten igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #1886 Del Skrevet 17. desember 2007 Må ikke grine fordi du ikke greier å håndtere alt like bra som før Knerten kom, du har jo fått en helt annen dimensjon i tilværelsen nå, som tar MYE tid Det har du selvsagt helt rett i, og etter at jeg fikk levert oppgaven kjennes alt så mye bedre. Nå er det juleferie! Enig med angelou jeg Det der med snuing i senga ja. Vet ikke hvor mange ganger jeg har våknet mitt på natta av at han roper fordi han har satt seg fast, gjerne på magen med hodet inn imot et av hjørnene. De kan jo komme seg tilbake igjen, så skjønner ikke hvorfor de ikke klarer det om natta? :klø: I går kveld lot jeg han bare sove på magen. Ellers må jeg jo "holde" han fast for at han skal ligge noenlunde i ro. Skjønner at vi er heldige som har en Skjønning som sover godt på ryggen hele natten igjennom Ja, dere er heldige. De siste nettene har jeg ammet utallige ganger... Knerten har vært så urolig de siste kveldene og nettene. Egentlig har det vel holdt på et par ukers tid, og i dag tidlig ringte froskemannen når jeg var på vei inn til legen. Jeg tenkte, HJELP, hva har skjedd nå? Joda, Knerten får sin aller første tann. :rødme: De lå så søtt og sov når jeg kom hjem i stad, så jeg har ikke fått kikket. Knerten har forresten fått hakk i plata. Mamamamamamamama. Døgnet rundt faktisk. Våkner om natta, så er det mamma da også. I dag skal jeg vaske litt. Skrve ferdig julekort. Hente de siste fotobøkene på japan photo. De ble forresten kjempefine. Broren min kommer forhåpentligvis på middag. Også har jeg allerede vært og fått fjernet to føflekker. Ja, også skal jeg ta en dagbokrunde, for i morgen reiser jeg hjem til mamma på juleferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 17. desember 2007 #1887 Del Skrevet 17. desember 2007 Morsomt med tann da. Det gikk rimelig smertefritt for seg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 18. desember 2007 #1888 Del Skrevet 18. desember 2007 De er så søte med de små riskornene i munnen. Gøy at han sier mamma også - nesten i hvertfall Og du gjør det nok så bra i studiene dine som du får til nå som du har en liten en som krever mye også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. desember 2007 #1889 Del Skrevet 18. desember 2007 god jul til deg også, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 20. desember 2007 #1890 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg vil også innom for å ønske deg en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. desember 2007 #1891 Del Skrevet 21. desember 2007 Vil ønske deg og familien en riktig god jul og et godt nyttår! Mange klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. desember 2007 #1892 Del Skrevet 21. desember 2007 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. desember 2007 #1893 Del Skrevet 22. desember 2007 Gooood jul! Kos deg masse med lille Skurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. desember 2007 #1894 Del Skrevet 23. desember 2007 God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. desember 2007 #1895 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 2. januar 2008 #1896 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nyttår! Har dere hatt det fint i jula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #1897 Del Skrevet 2. januar 2008 Takk for mange koselige hilsener, alle sammen. Vi har hatt det kjempekos i jula. Kom hjem i går kveld, etter 14 dager med ferie. Litt godt å komme hjem igjen også, men jeg får mer og mer lyst til å flytte tilbake til hjembygda mi merker jeg. Knerten har hatt travle dager i jula. Innimellom alt besøk og underholdning av besteforeldre, oldeforeldre og tanter og onkler har det kommet enda en tann, han har lært seg å krabbe og rett før jul begynte han å sette seg opp selv. De første dagene gikk han i gulvet noen ganger, noe som blant annet resulterte i neseblod. Men nå sitter han stødig. Krabbingen går ikke så fort ennå, også er han litt lat tror jeg. Liker helst å sitte på samme sted og leke, og krabber bare om det er en leke han har lyst på som ligger lengre bort. Han har også fått smake masse nytt i jula, og er altspisende har vi funnet ut. Brødskiver er namnam også, så nå er vi oppe i to faste måltider om dagen. Tenkte starte med et tredje også, for nå er det ikke lenge til jeg skal ut i praksis og orler ikke begynne med pumping... Skal prøve å få tatt en dagbokrunde senere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. januar 2008 #1898 Del Skrevet 2. januar 2008 Å! Har han begynt og sitte og krabbe! Morro! Tror skjønningen er litt treg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. januar 2008 #1899 Del Skrevet 2. januar 2008 Har han blitt så stor gutt allerede altså :dåne: Og jeg som syntes du nettopp sneik deg avgårde å fødte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. januar 2008 #1900 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja, tiden går virkelig fort. Gosh Håper du får en flott helg, og at du klarer å slappe av og kose deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå