Frida Frosk Skrevet 13. september 2007 Forfatter #1761 Del Skrevet 13. september 2007 Kjøpte på Barnas Hus. Vet ikke hva den heter, men er som en slags gymmatte. Den er 1x2 meter omtrent og 2-3 cm tykk. Kjempefin nå som han prøver på å rulle rundt og sånn. Knerten har jo brukt å sove fra ca sju til to før han har spist. Vi la jo inn et sent kveldsmåltid rundt tolv og i noen netter sov han da 5-6 timer til. Men nå sovner han sju, våkner og vil ha mat etter 3-4 timer, våkner på nytt etter 3 timer og spiser deretter annenhver time omtrent fram til han er lys våken ved sju. Har tenkt å sette av helgen til økehelg, så får vi se om det hjelper. Har lyst til å fullamme en stund til, men kan jo hende han trenger mer mat snart. Er jo en stor gutt allerede. Han har forresten blitt så høylytt. Roper kjempehøyt. Så i går måtte Froskemannen ha han med på jobb når jeg var på veiledning, og i dag skal ei venninne ta han en halvtimes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 13. september 2007 #1762 Del Skrevet 13. september 2007 Høres kjekk ut ja. Den vi har er ganske tynn så tenker på å få en tykkere enn så han ikke slår seg når han ruller rundt Høylytt ja. Det er nå man skal ønske seg hørselsvern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 15. september 2007 Forfatter #1763 Del Skrevet 15. september 2007 fra skyfri himmel. Knerten sov lengre igjen i natt. Kanskje det har hjulpet med disse økenettene? Håper det. Men han sover fortsatt så lite om dagen. Vi stod opp nå når han våknet halv åtte (bruker vanligvis å putte inn smokken og få han til å sove en stund til), så håper det hjeper på at han blir trøttere og får sovet en formiddagslur. Han sovner jo når vi triller eller i sjalet, men jeg har jo ikke tid til å gå hver gang han skal sove. Fikk Mei Taien jeg har kjøpt i går. Kjempefin. Så da får vi nok ut å gå en tur med den i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. september 2007 #1764 Del Skrevet 15. september 2007 Vi hadde det problemet med at han kun ville sove hvis han ble trillet eller holdt. Men vi lærte han bare å sove i senga og vogna si og det var så mye lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 15. september 2007 Forfatter #1765 Del Skrevet 15. september 2007 Er ikke noe problem å få han til å sovne på kvelden, men på dagen når det ikke er mørkt så må han legges på riktig tidspunkt. Blir han for trøtt er det umulig å få han til å sovne. I dag ga jeg opp å få han til å sovne sjøl, så ga han puppen og da gikk det vel omtrent tre minutter før han sov søtt. Han forstår ikke helt at han må lukke øynene tror jeg. Var ute og gikk tur i Mei Tai i dag, og det var jo så mye spennende å se på. Han hadde virkelig ikke tid til å sove, men når jeg la hånda mi inntil hodet hans så han hvilte det godt mot meg tok det ikke mange sekundene før han sov tungt inntil meg. :rødme: Ellers er han jo en av de babyene som ikke har behov for så mye søvn da. Desverre for meg som prøver å studere. Heldigvis liker han å leke alene også sovner han tidlig om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. september 2007 #1766 Del Skrevet 16. september 2007 Ja de er individuelle og har forskjellige behov! Tar bare litt tid å bli kjent lissom... Skjønningen trives også i Mei Tai'en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. september 2007 #1767 Del Skrevet 16. september 2007 Hei hei Så koseli med mei tai da. Må virkeli vurdere det hvis vi får smått her i huset en gang Håper du får en strålende søndag store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. september 2007 Forfatter #1768 Del Skrevet 17. september 2007 i dag også! Skal til tannlegen da, så det trekker jo ganske mye ned på en ellers lovende dag... Knerten spiser nå oftere på natta enn på dagen. Tid for noe annen mat snart kanskje? :klø: Også fant han ut at i dag starter vi dagen i sekstiden. Kvart på sju ga vi opp å forsøke å få han til å sove igjen, så da stod vi opp alle sammen. Froskemannen kom seg tidlig på jobb, og jeg får kanskje gjort litt her før jeg må avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. september 2007 #1769 Del Skrevet 17. september 2007 Lykke til hos tannlegen Stakkars deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 17. september 2007 #1770 Del Skrevet 17. september 2007 heisann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. september 2007 Forfatter #1771 Del Skrevet 17. september 2007 Null hull! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 17. september 2007 #1772 Del Skrevet 17. september 2007 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. september 2007 #1773 Del Skrevet 18. september 2007 Grattis!! Heldig!!! Hva betalte du for matta på barnas hus? Må få meg en sånn jeg også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. september 2007 #1774 Del Skrevet 18. september 2007 Heldig du med null hull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. september 2007 Forfatter #1775 Del Skrevet 19. september 2007 Matta koster egentlig 699,- men var 30% rabatt, så betale rundt 500. Så de hadde på Babymagasinet på Grønland også til 499. *************************************************** Ikke så mye KG-tid om dagen. Studiene tar mye tid, og det gjør Knerten også. Har hatt økedøgn og det har blitt minimalt med søvn. Kommer sterkere tilbake, når jeg er litt mer uthvilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. september 2007 #1776 Del Skrevet 24. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. september 2007 #1777 Del Skrevet 25. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 25. september 2007 Forfatter #1778 Del Skrevet 25. september 2007 Petra og Angelou. Fortsatt litt sliten. Ikke så enkelt å være småbarnsmor og student som jeg trodde... Men Knerten rullet fra rygg til mage for første gang sist uke. Og prøver iherdig å sette seg opp. Søte babyen min, som begynner å bli så stor. :rødme: Vurderer å innføre litt fast føde snart. Virker som han trenger mer enn mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 26. september 2007 Forfatter #1779 Del Skrevet 26. september 2007 I morgen leverer jeg oppgave for første arbeidsperiode i år. :juhu: Og da har jeg fri helt til tirsdag. Deilig. Hadde med Knerten på skola i dag. Han har jo vært med før, men i dag ble det full dag og i tillegg forelesning. Gikk så som så, men nå starter Froskemannens permisjon så da ser jeg litt lysere på alt. Knerten sover og jeg er alene hjemme. Skal lage meg en god kopp te og se Jordmødrene og spise sjokolade. Bare kose meg uten å tenke på noen plikter. I går sovnet jeg sammen med Knerten klokka sju. Litt sliten kanskje... Også skal jeg ta meg en dagbokrunde ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 26. september 2007 #1780 Del Skrevet 26. september 2007 Det er rart hvor fort de vokser, og hvor mye de lærer seg på så kort tid. Jeg beundrer forresten deg som klarer å være mamma og student samtidig! Det hadde ikke jeg klart, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå