Frida Frosk Skrevet 28. august 2007 Forfatter #1701 Del Skrevet 28. august 2007 Ha en fin dag på skolen Takk for det. Så flink du er som klarer å studere samtidig! Og gratulerer med vel overstått navnefest! Føler meg ikke så flink. Blir litt sånn halvveis alt sammen, men går seg vel til. Ha en fin dag på skolen Frida og takk for det. *************************************************** Kort skoledag, så nå er vi hjemme igjen. Knerten oppførte seg eksemplarisk. Sutret når vi skulle dra i dag tidlig så jeg puttet han oppi slynga og der koser han seg alltid. Var nok mye spennende å se på veien for en liten tass. Holder på med gruppearbeid og heldigvis er det greit for de andre at han er med. Han satt og fulgte med en liten stund og så ble han trett og sovnet på fanget mitt. Puttet han i vogna når vi gikk og han sover enda. Har sovet i hvertfall halvannen time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. august 2007 #1702 Del Skrevet 28. august 2007 Kjekt med en sånn veloppdragen liten tass da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. august 2007 Forfatter #1703 Del Skrevet 28. august 2007 Ja, han må ha en bra mamma. Også er han 3 måneder i dag! Husker nesten ikke hvordan livet uten han var. Men tipper på at det ikke var halvparten så morsomt også var jeg nok litt mindre trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. august 2007 #1704 Del Skrevet 28. august 2007 Hurra for en godt oppdratt liten gutt på tre måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. august 2007 Forfatter #1705 Del Skrevet 29. august 2007 Vanskelig å studere samtidig som man må løpe å putte inn smokken hvert femte minutt. Men nå tror jeg han endelig sover. Så da bør jeg vel sette i gang... Stakkars Knerten har fått vaksiner i dag. Ble litt skriking, men gikk heldigvis fort over. Virker ikke som han plages av dem nå heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. august 2007 #1706 Del Skrevet 30. august 2007 Hvordan går det med knerten i dag etter vaksinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. august 2007 Forfatter #1707 Del Skrevet 30. august 2007 Gått veldig fint i dag også. Han har hverken hatt feber eller vært grinete, så da slapp han bivirkninger i denne omgang hvertfall. Vi har vært på skolen i dag igjen, og det går egentlig veldig greit å ha ham med. Han er så stille og rolig, men blir jo litt ekstra styr så klart. Forresten så er han 65 cm lang og veier 7240 gram. Stor gutt ja. Helsesøster bemerket at han er veldig sterk, og det synes vi også. Lite fett men mye muskler. Ikke så rart sånn som han spreller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 30. august 2007 #1708 Del Skrevet 30. august 2007 Man bør egentlig bruke ti minutter hver dag på å etterligne alt det de søte små gjør. Tenk så sterk man hadde blitt! Skikkelig magemuskeltrening. Verdens koseligste personlige trener/vektmanual. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. august 2007 #1709 Del Skrevet 30. august 2007 Da har du fått en stor gutt ja! Spent på når vi skal måle neste uke også. Jeg gruer meg til vaksinen jeg da men god tå høre at han ga seg fort med å gråte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. august 2007 Forfatter #1710 Del Skrevet 30. august 2007 Man bør egentlig bruke ti minutter hver dag på å etterligne alt det de søte små gjør. Tenk så sterk man hadde blitt! Skikkelig magemuskeltrening. Verdens koseligste personlige trener/vektmanual. Ja, det hadde vært noe. Og tror ikke jeg hadde holdt ut mer enn 10 minutter heller. Da har du fått en stor gutt ja! Spent på når vi skal måle neste uke også. Jeg gruer meg til vaksinen jeg da men god tå høre at han ga seg fort med å gråte! Gråtinga gikk fort over ja. Men er ikke noe artig å vaksinere, men bedre enn at de blir syke hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 31. august 2007 #1711 Del Skrevet 31. august 2007 Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. august 2007 #1712 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg tror ikke jeg hadde klart 10 minutter med sånn babytrening jeg. Synes det ser fryktelig slitsomt ut. Men kunne godt tenkt meg å være så bøyelig som de er. Kan ikke huske sist jeg klarte å få foten over hodet :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 31. august 2007 Forfatter #1713 Del Skrevet 31. august 2007 Ha ei fin helg Takk det samme. Jeg tror ikke jeg hadde klart 10 minutter med sånn babytrening jeg. Synes det ser fryktelig slitsomt ut. Men kunne godt tenkt meg å være så bøyelig som de er. Kan ikke huske sist jeg klarte å få foten over hodet :klø: Nei, de er fryktelig myke. Må være deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. september 2007 Forfatter #1714 Del Skrevet 1. september 2007 Huff, Knerten hadde så vondt i magen i natt stakkars. Ble litt lite søvn, og i dag tidlig hadde han den fulleste bleia jeg har sett. Så nå er det bra igjen og han ligger å sover igjen. Jeg og Froskemannen skal fortsette med den store oppryddingen. Kaster og leverer til Fretex. Deilig å bli kvitt alt skrot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. september 2007 #1715 Del Skrevet 1. september 2007 Håper det ikke blir flere netter med magevondt Vi har også hatt stor opprydding, men det meste av vårt gikk på søpla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. september 2007 Forfatter #1716 Del Skrevet 1. september 2007 Slitsomt når de har vondt ja. Både for meg og Knerten. Lurer på om han har et snev av økedøgn. Litt grinete i dag, og spist ganske mye. På begge puppene hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. september 2007 #1717 Del Skrevet 1. september 2007 Ja skjønningen spiser hver 2. time rett som det er, men så er det vanskelig å øke når hun får pupp og flaske annenhver gang og en trøblete pup :klø: Så nå sitter pappan og gir en flaske erstatning for å gjøre henne fornøyd, hun har sutret mye nemlig.. Og Skjønningen sluker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. september 2007 #1718 Del Skrevet 1. september 2007 Lurer på om det er økedøgn på gang her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. september 2007 #1719 Del Skrevet 1. september 2007 Mange økedøgn på en gang her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. september 2007 #1720 Del Skrevet 1. september 2007 så deres spiser litt uregelmessig de og?? Betryggende å høre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå