Frida Frosk Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #1581 Del Skrevet 25. juli 2007 Vært hos mamma på ferie, og har ikke blitt mye KG-tid. I dag er det faktisk sol! Knerten vokser fortsatt bra. Takk for tips, Mrs N. Skal høre med helsesøster jeg. Likevel har det skjedd store forandringer. Han spiser sjeldnere og sover lengre. I går natt sov han fra halv elleve til kvert på fem. Så håper det begynner å gå seg til litt. Froskemannen er jo 196, så når jeg leser om broren din så kan det jo hende at det er en sammenheng der ja. Vekstkurven til knerten går jo rett i været. Jeg skal heldigvis ikke tilbake i 100% jobb, Smile. Skal tilbake til studiene, men håper på å få jobbet en del hjemmefra. Gruer meg til pumping og styr om jeg skal dra på skolen uten knerten. Og ser ikke helt for meg at det er så lett å ta han med heller. Prøver å komme innom på en dagbokrunde snart. til dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. juli 2007 #1582 Del Skrevet 25. juli 2007 Flott at han sover så lenge da Du får høre med helsesøster ja. Dette var i alle fall det mora mi fikk beskjed om. Helsesøster snakket om at det ikke var bra for han å fylle opp magen med så mye melk fordi det kunne gi han vondt i magen og dessuten ville han ikke klare å være mett så veldig lenge. Tiny går også utenfor vekstkurven, men ikke så ekstremt som det broren min gjorde (heldigvis ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. juli 2007 #1583 Del Skrevet 25. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #1584 Del Skrevet 26. juli 2007 Hjemme igjen. Kunne gjerne vært på "landet" en stund til jeg. Enklere å være ute med Knerten enn det er her i byen. Han sover fortsatt mer og mer. Nærmere seks timer i natt også. Håper det ikke er den friske lufta som har gjort det, slik at vi går tilbake til 2-3 timer igjen. Skal lage meg litt mat. Og må få laget innbydelser til navnefest i kveld. Også var det den dagbokrunden jeg ennå ikke har fått tid til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. juli 2007 #1585 Del Skrevet 26. juli 2007 Deilig når de sover lenge ja. Håper han fortsetter med det. Oppe hver 2.-3. time sluttet Tiny med for flere uker siden heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 26. juli 2007 #1586 Del Skrevet 26. juli 2007 Så bra med den sovinga! Her har det blitt 4 timer om natten, og det merkes utrolig godt på dagsformen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 26. juli 2007 #1587 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er kjempedeilig når de sover en stund! Får håpe han fortsetter med det. De finner vel en døgnrytme etterhvert de små og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #1588 Del Skrevet 27. juli 2007 I natt ble det ikke så mye søvn. Eller det blir jo mye søvn for han sovner jo med en gang han har fått mat, men deilig når det er 5-6 timer sammenhengende søvn. Ble nok for lite søvn på dagen i går, så la han tidligere enn jeg har brukt. Kanskje det som rotet det litt til. Jaja, nå sover han hvertfall. Deilig. Froskemannen var ute i går, så han sov på gjesterommet og da sov jeg sammen med Knerten i senga vår. Men han holder på og presse meg ut av senga allerede. Er nok glad i mammaen sin for på en eller annen måte klarer han å nærme seg meg sakte men sikkert når vi sover. Jeg flytter meg automatisk lengre unna i søvne, og det endte med at jeg våknet helt ytterst på kanten, mens Knerten lå nesten diagonalt i senga med hodet mot meg. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. juli 2007 #1589 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg klarer ikke å sove sammen med Tiny. Våkner hvert 2. minutt for å sjekke hvor han ligger. Får ikke noe søvn på den måten Og her i huset må han legges mellom 9 og 10 hver kveld ellers blir han helt forstyrret. Skulle ikke tro det hadde noe å si men det har visst det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. juli 2007 #1590 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg er ute på en oppdateringsrunde, og må bare legge igjen et spor som sier at jeg har vært her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #1591 Del Skrevet 29. juli 2007 Funnet ut at skal man få gjort noe med en aktiv baby i huset er det natta som gjelder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. juli 2007 #1592 Del Skrevet 30. juli 2007 Skjønningen bare fortsetter med å sove og sove og sove hun! Deilig egentlig, for hun sover fortsatt på nattan... *sender over sovestøv til Knerten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. juli 2007 #1593 Del Skrevet 30. juli 2007 Her soves det også masse. *sender over mer sovestøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #1594 Del Skrevet 30. juli 2007 Takk for sovestøv, men har ikke hjulpet stort hittil. Han har jo brukt å sove på natta, men i natt våknet han når jeg gikk og la meg og sovnet ikke igjen før tre. Vi har vært ute og trillet i dag, og da sov han et par timer tenker jeg. Ellers er han jo blid og fornøyd og det var visst enkelte babyer som sover så lite iflg helsesøster. Men han er jo helt propell. Ligger og sparker og veiver i armer, ler og prater. Er deres små sånn? Kan jo holde på i flere timer i ett kjør. Blir sliten av bare å se på og gruer meg til han skal begynne og gå. Blir litt av en jobb og holde styr på tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. juli 2007 #1595 Del Skrevet 30. juli 2007 Ja, han høres nesten ut som broren min når han var liten (men han har ADHD så han var veldig propell ). Her kan han godt sprelle litt men sliter seg ut etter 2 timer eller så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. juli 2007 #1596 Del Skrevet 30. juli 2007 Her sprelles og hvines det i lange baner! Hun eeeelsker å prate og har endelig fått til prateteknikken . Men soves mye for tiden her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #1597 Del Skrevet 31. juli 2007 Da er det vel helt normalt med sprelling da. Var redd jeg hadde fått en hyperaktiv unge. Froskemannen har mye energi og vanskelig for å sitte i ro han også, så da er det vel der det kommer fra. Frosken er hvertfall bedagelig anlagt, så kan ikke være meg han har arvet all enerdien fra. Prates mye her og. I går når jeg la han, satt jeg ved siden av senga hans og han hadde såå mye og fortelle meg. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #1598 Del Skrevet 31. juli 2007 I dag skal vi forresten på barseltreff for aller første gang. Blir kjekt og møte noen andre med barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. juli 2007 #1599 Del Skrevet 31. juli 2007 Koselig med barselstreff da. Håper det går bra Synes det hadde vært morsomt å vite hva de små egentlig prøver å fortelle oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #1600 Del Skrevet 31. juli 2007 Barseltreffet gikk supert. Så nå skal jeg bli en del av barnevognmafiaen. Er blitt en feil med vogna vår. Noe tull med forhjulet. Venter på en mei tai i posten, og bestilte meg et sjal i dag så håper det kommer kjapt. Kjedelig å være uten vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå