Catus Skrevet 9. juli 2007 #1521 Del Skrevet 9. juli 2007 Oj! Forsto nettopp at det jeg nettopp sa kan misforstås til å bety at jeg har tenkt å flashe puppene mine for å bli klar til amming. Det har jeg altså INGEN planer om, bare så det er sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. juli 2007 #1522 Del Skrevet 9. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 9. juli 2007 #1523 Del Skrevet 9. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #1524 Del Skrevet 9. juli 2007 Oj! Forsto nettopp at det jeg nettopp sa kan misforstås til å bety at jeg har tenkt å flashe puppene mine for å bli klar til amming. Det har jeg altså INGEN planer om, bare så det er sagt! Synes jeg ser det for meg. Nei, den offentlige amminga er ikke bare-bare. Kanskje ikke så dumt å øve på forhånd likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #1525 Del Skrevet 9. juli 2007 Sliten... vil ha tilbake nattesøvnen min. Jeg har billett til Metallica i morgen og barnevakt jeg stoler 100% på, men orker ikke gå. Så ingen tvil om at frosken er sliten nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. juli 2007 #1526 Del Skrevet 9. juli 2007 Huff ja. Skulle ønske de små ville sove gjennom natta snart Får du noe søvn på dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #1527 Del Skrevet 9. juli 2007 Blir lite med søvn på dagen. Mannen var ute og trillet i dag, så jeg skulle få sovet litt, men da klrte jeg jo ikke det. Nå tror jeg imidlertid knerten har sovnet. Hvertfall ble det stille fra soverommet, så kanskje jeg burde benytte muligheten og få sovet noen timer sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 10. juli 2007 #1528 Del Skrevet 10. juli 2007 jeg tror nok du blir en hardbarka offentlig ammer etterhvert det brister en hemning hver gang man må flashe puppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #1529 Del Skrevet 10. juli 2007 Ja, vi får satse på det, lubelillen. I går ammet jeg med 3 tilskuere. Går greit så lenge jeg er hjemme, selv om vi har besøk. Men er ute blant folk jeg ikke klarer helt å slappe av. Kommer seg vel etterhvert. Får hvertfall mye trening, for i natt har det vært amming annenhver time. Forstår ikke hvorfor han ikke kan sove lengre om natta. På søndag sov han jo i 4-5 timer. Men det var på dagen da. Lurer på om jeg skal innføre fast pumping hver morgen, så jeg har litt ekstra å gi med flaske på kvelden. Kanskje det får han til å sove bedre? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. juli 2007 #1530 Del Skrevet 10. juli 2007 Har du det mørkt og stille i det rommet han skal sove i? Ammer du han i det rommet før du legger han? Og er du sikker på at han er trett når du legger han? Jeg pakker Tiny inn i et teppe (svøper han som det så pent heter), så får han mat på soverommet vårt (hvor han sover), det er mørkt i rommet. Når han er ferdig så sover han vanligvis så etter raping er det rett over i senga hans. Siden han allerede har et teppe rundt seg så våkner han ikke av kalde sengeklær. Trenger bare sitte litt og holde på smokken hans til han sovner så sover han gjerne 5-6 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #1531 Del Skrevet 10. juli 2007 Takk for gode tips, Mrs N. Ammer han i rommet han sover i, og har det mørkt der. Han sovner når jeg ammer han, men får han ikke til å rape da. Så kan jo hende at han våkner pga at han må gulpe litt senere? Skal prøve med litt fastere rutiner, og kanskje holde han oppe en times tid til. Nå er det faktisk tre timer siden han spiste. Og han sover! :hoppe: Mye dreier seg nok om kos tror jeg. Han ville nemlig ha pupp for halvannen time siden, men med smokk og litt kos så roet han seg raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. juli 2007 #1532 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Ja, du bør prøve å få han til å rape for det kan hende at luften plager han senere. Jeg legger han over skulderen (så det er trykk på brystkassa hans) også stryker jeg han over ryggen i 5 minutter eller så. Kommer det ikke ut noe til da så er det neppe noe særlig luft der, men han våkner ikke av å bli holdt på den måten. En annen ting du kan prøve hvis det er luft som plager han er å heve madrassen hans opp i en 45 graders vinkel. Da blir det lettere for han å få opp luften Men ja.. kos skal de ha også. Derfor er det så kjent med smokken. Hvis han våkner enn 30 minutter etter at jeg la han ned så legger jeg han bare på armen (akkurat som om jeg ville ha ammet han) og gir han smokken, så er det bare å stryke han på ryggen litt så sovner han innen et par minutter De er snåle de små Endret 10. juli 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #1533 Del Skrevet 10. juli 2007 Snåle ja. Det skal være visst. Dagene går jo så fort. Rekker ingenting jeg. Kanskje vaske et par maskiner med klær, surfe litt på KG og resten av tiden går stort sett med til amming og andre babyaktiviteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #1534 Del Skrevet 10. juli 2007 Han sover så lite og så kort om gangen, men nå lot jeg han sove litt på magen... Vet det er fy, men han sover da hvertfall. Og jeg sitter jo her ved siden av, så da ser jeg ingen fare forbundet med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. juli 2007 #1535 Del Skrevet 10. juli 2007 Gjør det som fungerer for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1536 Del Skrevet 11. juli 2007 Ja, nå ligger han på magen på fanget mitt og sover. Skal forsøk eå legge han over i bagen snart og se om han fortsetter å sove på ryggen. I går hadde vi besøk. I 4 timer! Var litt lenge å være på barselbesøk synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. juli 2007 #1537 Del Skrevet 11. juli 2007 Vanskelig det der med barselsbesøk... Noen blir lengre enn andre og forventer det ene og andre føler jeg. Slitsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. juli 2007 #1538 Del Skrevet 11. juli 2007 Han sover så lite og så kort om gangen, men nå lot jeg han sove litt på magen... Vet det er fy, men han sover da hvertfall. Og jeg sitter jo her ved siden av, så da ser jeg ingen fare forbundet med det. Her soves det på magen faktisk i dette øyeblikk... Skjønningen faller ofte til ro kun når hun ligger på magen, og jeg synes det er bedre at hun får god søvn jeg da. Har vært to ganger på nettene at jeg har måttet legge henne på magen fordi hun bare vrir seg på ryggen. På magen har hun sovnet umiddelbart. Men jeg vet det er vanskelig å slappe av, krybbedødspøkelset og formaningene lurer i bakhodet. Jeg lagde en tråd på graviditet om det for litt siden jeg da.¨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. juli 2007 #1539 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvis man sitter ved siden av dem og følger med så er det vel greit å la de sove på magen? 4 timer besøk Bør vel snart ringe ei bjelle for de som kommer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. juli 2007 #1540 Del Skrevet 12. juli 2007 Vi lar også lillesmile sove litt på magen men på dagtid. Jeg har også krybbedødsspøkelset i bakgrunn men det verste er vel om hun sover sånn hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå