Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sovna på sofaen i løpet va de 10 første minuttene, men gubben sier det va en bra film.

Gubben nekter å  :humpe: pga blodtrykket mitt  :grine:

Fyrer i ovnen, som det forurensningssvinet jeg er  :sjenert:

:ler: Du får minne han på at snart blir det ikke tid til :humpe:

Ikke mange ukene igjen til hverdagen består av bæsjebleier og såre brystvorter.

Forresten så er det lov å forurense litt på kalde dager. :)

håper du har en fin søndag  :klem:

Søndagen var super. :tommel:

:vinke: mornings!

:vinke:

Morn morn lille gravide venn :klem:

:vinke:

Mandag igjen. Men nå når jeg ikke jobber lengre og ikke har forelesninger så spiller det ingen rolle. Jobber på eksamensprosjektet mitt om dagen, men det er bare kos.

I går slappet vi av på sofaen nesten hele dagen. Var ute en liten tur og handlet godis... :sjenert: Så på tv, og jeg heklet mens froskemannen satt med pcen. Fikk vasket en maskin med sengetøy, helseteppe, håndklær og kluter til Skurt.

Håper de siste ukene går fort. Begynt å gjøre så vondt neders i magen. Kjennes ut som knivstikk innimellom. Er vel bare knerten som holder på å presse seg lengre ned i bekkenet. H*n er forresten en skikkelig luring. I går når jeg hadde lagt meg, romsterte h*n en masse, men så fort Froskemannen la hånda si på magen min ble det stille. Og når han fjernet hånda så gikk det ikke lang tid før det dyttet og sparket inni der igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk er ikke så vanskelige å overtale :sjarmor:

Artig liten krabat du ha inni der :hoho: Men da vt du i alle fall hvordan du skal få roet ham ned.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe med at du ikke kjenner h*n når noen andre har hånda bortpå magen? Det er litt greit her noen ganger. Mannen kan legge hånda bortpå og kjenne at "her er det masse liv", mens jeg får en liten pause.

Ha en fin mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg våknet her en natt av at mannen lå og humra. Da hadde han kjent lenge på magen min og kjent hvordan hele magen romsterte mens jeg sov... Tror jeg begynner å bli godt vannt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig liten krabat du ha inni der  :hoho: Men da vt du i alle fall hvordan du skal få roet ham ned.

Ja, det kan være greit, for begynner å gjøre ganske vondt innimellom. Rart at en så liten tass kan sparke så hardt. :ler:

Det har ikke noe med at du ikke kjenner h*n når noen andre har hånda bortpå magen? Det er litt greit her noen ganger. Mannen kan legge hånda bortpå og kjenne at "her er det masse liv", mens jeg får en liten pause.

Ha en fin mandag.

Nei, froskemannen kjente heller ingenting. Forresten så var mannen litt deppa her en dag, så kommer han bort og legger hånda bort på magen min og sier til lille Skurt at h*n skal sparke så froskemannen kan bli litt glad. Da hadde det vært stille i magen lenge, men tror du ikke det kom et skikkelig spark. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, jenter. :klem:

Driver bare med virtuell hopping jeg, Smile. Det kan vel ikke skade. Er ikke så fryktelig slitsomt hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra! Det er vel det jeg har gjort stort sett jeg også men de aller første ukene tror jeg nesten jeg hoppet på ordentlig!!! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: 35 uker! nå er det ikke lenge igjen!

er vel snart på tide at vannmelon, du og jeg utveksler mobilnummere, jeg er jo tross alt stolt reservesladris :) kan ikke risikere at lille skurt kommer samtidig som tvillingene og vi andre sitter her uten å få med oss all dramatikken :ler:

jeg tror lille sprett var i søndagsmodus (akkurat som sin mor) i går, for det var lite aktivitet i forhold til hva jeg er vant til. men i dag er det mandag, og da er det liv og røre som vanlig. kjennes ut som jeg har en alien i magen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke lenge igjen. Og det veksler mellom gleding og gruing flere ganger om dagen her nå. :ler:

Jeg er jo så fordømt avslappet i forhold til tid. Tror jeg alltid har all verdens tid, men plutselig så er jo fødselen her og da er det greit å være litt forberedt. Sykehusbagen har jeg ikke ofret en tanke enda. Så ender vel med at jeg må stresse rundt å pakke den innimellom riene. Mens mannen må løpe på apoteket og handle ammeinnlegg, så får jeg ringe mamma og be hun plukke opp gaskluter og kanskje en madrass som Skurt kan sove på når vi kommer hjem igjen.

Huff, nei. Nå ble jeg jo enda mer stresset. Også skal jeg jo jammen levere en eksamen først også. Det hadde jeg glemt, men den tar jo bare en 3-4 ukers tid til. Er det nå jeg skal begynne å :hoho: eller :grine: ???

Nei, får nok sette i gang froskemannen tror jeg. Passende jobb for han og ordne det siste. Men han tror jo vi har enda bedre tid enn hva jeg tror. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Kjenner meg igjen jeg Frida Frosk! Det er litt blandete følelser om dagen. Det er litt skummelt samtidig som jeg gleder meg noe fryktelig!!!!

Jeg har såvidt begynt på sykehusbagen. Jeg snakket med ei som skal ha sin tredje for to uker siden og da skulle hun begynne på sin bag. Jeg holdt på å få sjokk... Jeg som egentlig ikke er i gang enda... :sjenert:

Men skulle det bli krise får mannen ta med når han kommer på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, tror vi kommer til å savne sparkingen i magen litt, også. :rødme: Så koselig å kjenne et spark i ny og ne. :) Vi og koser oss veldig med magen for tiden. Krabaten sparker ikke så hardt, men av og til, uten forvarsel, så spretter magen langt sidelengs. Det er skikkelig komisk! :legrine:

Du og skal ha Teutonia Spirit s3, ikke sant? Har du tenkt på stelleveske til vogna? Teutonia sine koster rundt 600 kr. Har sett på noen andre også, men alle så så billige ut, selv om de var like dyre..

Jeg begynte på sykehusbaggen i går. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...